دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت هشتم ۸ از تلوبیون و آپارات

منبع: شبونه

3

1401/10/18

20:50


دانلود قسمت هشتم سریال تلویزیونی چشم بندی قسمت هشتم ۸ کامل از تلوبیون و آپارات قسمت 8 پشم بندی امشب با لینک مستقیم را در ادامه ببینید. دانلود قسمت هشتم سریال چشم بندی برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید سریال طنز چشم بندی به قسمت هشتم خود رسیده است سریال طنز تلویزیونی که …

دانلود سریال چشم بندی قسمت هشتم ۸ کامل از تلوبیون و آپارات

دانلود قسمت هشتم سریال تلویزیونی چشم بندی قسمت هشتم ۸ کامل از تلوبیون و آپارات قسمت 8 پشم بندی امشب با لینک مستقیم را در ادامه ببینید.

دانلود قسمت هشتم سریال چشم بندی

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

سریال طنز چشم بندی به قسمت هشتم خود رسیده است سریال طنز تلویزیونی که توسط شاهد احمدلو کارگردان نام آشنای کشورامن ساخته شده و توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این سریال را میتوان به عنوان تنها سریال کمدی این روزهای صداوسیما دانست

دیگر باید به زوج هنری حمید لولایی و مرجانه گلچین عادت کنیم که در بسیاری از سریالهای طنز در کنار یکدیگر به ایفای نقش میپردازند و نشان داده اند که در زمینه طنز حسابی کاربلد و حرفه ای هستند.

قسمت 8 چشم بندی

چشمبندی» در مرحله اول حضور بسیار دلنشینی دارد چرا که شوخی هایش مخاطب را یاد اتفاقات شیرینی می اندازد، از زوج حمید لولایی و مرجانه گلچین گرفته تا شهرام قیدی، نعیمه نظام دوست و سروش جمشیدی و سعید پیردوست بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که کمتر دیده می شود. این روزها نسبت به گذشته پرطرفدار شده است، کارهای او را می بینیم، اما از همان لحظات اول انتقادی به این سریال وارد شد که انگار از بازیگران سریال های مشابه کپی شده و خبری از داستان محکم و اتفاقات طنز خنده دار نیست.

تقریباً 6 قسمت از «چشم‌بندی» بیرون آمده و برای نقد کردن به‌طورکامل نیازمند زمان بیشتری است اما توقع بیننده تلویزیون بیش از این‌هاست. وقتی سریال‌های قدیمی رضا عطاران که حمید لولایی هم در آن ایفای نقش کرده است و یا کارهای مهران مدیری و «سه در چهار» مجید صالحی و برخی دیگر را ببینیم، انتظارات‌مان بیشتر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو