دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت نهم ۹ از تلوبیون و آپارات

منبع: شبونه

3

1401/10/19

17:59


دانلود کامل قسمت نهم سریال چشم بندی قسمت نهم 9 از تلوبیون و آپارات امشب سریال طنز تلویزیونی چشم بندی را در این صفحه ببینید. دانلود کامل قسمت نهم سریال چشم بندی سریال چشم بندی موفق شده به تنهایی برای مخاطبان تلویزیونی لحظات شادی را به وجود بیاورد و تنها سریال طنز این روزهای صدا …

دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت نهم ۹ از تلوبیون و آپارات

دانلود کامل قسمت نهم سریال چشم بندی قسمت نهم 9 از تلوبیون و آپارات امشب سریال طنز تلویزیونی چشم بندی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت نهم سریال چشم بندی

سریال چشم بندی موفق شده به تنهایی برای مخاطبان تلویزیونی لحظات شادی را به وجود بیاورد و تنها سریال طنز این روزهای صدا و سیما می باشد.

صدا و سیما این روزها هیچ‌گونه سریال طنزی پخش نمی کند و همه سریال های طنزی که در کنداکتور تلویزیون قرار گرفته‌اند مربوط به سریال های تکراری سال‌های قبل می باشند.

حضور بازیگران معروف کمدی یکی از نقاط عطف این مجموعه محسوب می شود در روزهایی که رامبد جوان و مهران مدیری با صدا و سیما قهر کرده اند کمبود سریال های طنز در تلویزیون کاملاً مشهود است .

حمید لولایی با توجه به این که پا به سن گذاشته است اما همچنان به عنوان یک بازیگر ستاره در زمینه کمدی شناخته می‌شود و حضور فعال در تلویزیون دارد به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت جدید سریال چشم بندی را در این صفحه تماشا کنید و قسمتهای قبلی آن را ندیده اید در ادامه آرشیو بروید.

طنازان معروف «چشم‌بندی» به خودی خود می‌دانند چگونه باید مخاطب را سر ذوق بیاورند اما شاید این جمله مناسبی باشد که «چشم‌بندی» نباید به سرنوشت «پلاک13» دچار شود؛ که بازیگران بسیاری داشت، آرش معیریان تلاش خود را کرده بود اما چون فیلمنامه قدرتمندی در کار نبود تلاش‌ها نتوانست به نتیجه خوبی دست پیدا کند؛ بنابراین «پلاک13» به سریال موفق تلویزیون تبدیل نشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو