دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۱ یازدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

منبع: شبونه

4

1401/10/21

21:13


دانلود قسمت 11 سریال چشم بندی قسمت ۱۱ یازدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) سریال تلویزیونی چشم بندی با کیفیت اصلی با لینک مستقیم را در ادامه ببینید. سریال چشم بندی به قسمت یازدهم رسیده است سریال کمدی که بدون یکی از سریالاهی پر مخاطب این روزها به شما می آید و مردم را در …

دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۱ یازدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود قسمت 11 سریال چشم بندی قسمت ۱۱ یازدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) سریال تلویزیونی چشم بندی با کیفیت اصلی با لینک مستقیم را در ادامه ببینید.

سریال چشم بندی به قسمت یازدهم رسیده است سریال کمدی که بدون یکی از سریالاهی پر مخاطب این روزها به شما می آید و مردم را در مقابل تلویزیون نشانده است هنرمندان شناخته شده ای در این سریال بازی میکنند.

دانلود قسمت 11 سریال چشم بندی

کارگدان این سریال میگوید برخی چشم بندی را به سریالهای مهران مدیری مقایسه میکنند و این خیلی بی انصافی است چرا که در حال حاضر شرایط تلویزیون خیی با آن زمانفرق کرده است و ممیزی ها نیز بسیار شدیدتر شده است و دست و بال نویسنده و کارگردان کاملا بسته است.

وی درباره ی تفاوت سریال «پلاک ۱۳» با «چشم بندی» توضیح داد: «پلاک ۱۳» سیتکام بود و پی رنگ اصلی نداشت اما شخصیت داشت که در هر قسمت اتفاقاتی برای آنها می افتاد. ساخت سیتکام در مجموع دشوار است؛ چرا اغلب این کارها با سریال های مهران مدیری مقایسه می شوند. در حالی که نه شرایط تلویزیون مثل آن موقع است، نه بازیگران آن بازیگران اند و نه ممیزی ها مثل قبل است. بنابراین قصه یکپارچه برای تلویزیون تعریف کردن کار راحت تری است و ریسک آن کمتر است.

او که در سریال های «باخانمان» و «همسایه» به عنوان مشاور فیلمنامه حضور داشته است، با اشاره به تاثیر کمبود بودجه بر کیفیت کارها عنوان کرد: سریال «چشم بندی» به لحاظ بودجه در مضیقه بود اما با تمهیداتی که تهیه کننده داشت، در نهایت به بازیگران بهتری نسبت به «پلاک ۱۳» رسیدیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو