چطور ماشین بستنی فروشی کودکانه بکشید؟

چطور ماشین بستنی فروشی کودکانه بکشید؟


منبع: کاغذ رنگی

4

1401/11/14

01:32


سوژه برای آشنایی کودکان با مشاغل می‌خواهید؟ بهترین سوژه همینجاست. در این مطلب نقاشی ماشین بستنی فروشی در ۹ مرحله ساده آموزش داده می‌شود.

چطور ماشین بستنی فروشی کودکانه بکشید؟

نقاشی ماشین بستنی فروشی یک طرح هیجان‌انگیز برای کودکان است، به ویژه برای آن‌هایی که عاشق بستنی هستند. شما می‌توانید این ماشین را نزدیک مکان‌های تفریحی یا در شهربازی‌ها ببینید. کشیدن نقاشی ماشین بستنی فروشی نه آنقدر سخت است که بچه‌ها نتوانند از پس آن بربیایند و نه آنقدر ساده که با رسم چهار خط و دو چرخ تمام شود!

این نقاشی کودکانه جزییات ساده‌ای دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید، قطعا طرح خیلی زیبایی خواهید داشت. یادگرفتن این نقاشی به شما کمک می‌کند سایر ماشین‌های حمل‌ونقل را هم ساده‌تر رسم کنید.  دست به کار شوید تا این نقاشی را با کاغذرنگی در 9 مرحله به سادگی بکشید.

مراحل رسم نقاشی ماشین بستنی فروشی کودکانه

برای اینکه ماشین بستنی فروشی بامزه‌ای را همراه کودکتان رسم کنید، کافی است مراحل زیر را طی کنید.

1. کشیدن بدنه اصلی

در مرحله اول باید بدنه نقاشی ماشین بستنی فروشی خود را طراحی کنید. این کار را با خطوط صاف و منحنی مانند تصویر زیر انجام دهید. طرح اولیه باید شکل مستطیل با برجستگی اضافه‌تر باشد.

کشیدن بدنه و کابین ماشین بستنی فروشی

2. رسم پنجره‌های نقاشی ماشین بستنی فروشی

حالا باید سه عدد پنجره رسم کنید. برای این کار اول پنجره کابین راننده را مثل شکل زیر بکشید. سپس دو مستطیل یکی کوچک و یکی بزرگ کنار هم رسم کنید تا دو پنجره دیگر نقاشی ماشین بستنی فروشی را هم تکمیل کرده باشید.

رسم پنجره های نقاشی ماشین بستنی فروشی

3. طراحی در ماشین

حالا باید در مستطیل شکلی برای نقاشی ماشین بستنی فروشی خود بکشید. برای اینکه نقاشی حرفه‌ای‌تری داشته باشید، روی در ماشین یک مستطیل کوچک دیگر به عنوان پنجره یا به عبارتی دریچه رسم کنید.

طراحی در ماشین

4. تکمیل چراغ و گلگیر چرخ‌ها

حالا نوبت کشیدن چراغ‌های جلو و عقب نقاشی ماشین بستنی فروشی است. با کشیدن مستطیل‌های کوچک این کار را انجام دهید. پس از آن قوس چرخ‌ها را هم مثل شکل زیر با دو نیم‌دایره رسم کنید.

نقاشی گلگیر و چراغ های ماشین بستنی فروشی

5. رسم چرخ‌های نقاشی ماشین بستنی فروشی

حالا باید چرخ‌ها را رسم کنید. دو دایره با قطرهای مختلف داخل هم بکشید. این کار را برای هر دو چرخ نقاشی ماشین بستنی فروشی انجام دهید.

چرخ های ماشین

6. تکمیل جزئیات پنجره

جزییات همیشه کار را زیباتر می‌کنند. توجه به جزییات به چشم‌نوازی نقاشی ماشین بستنی فروشی شما بسیار کمک می‌کند. برای پیاده کردن جزییات در این طرح، یک خط افقی و یک خط عمودی روی پنجره بزرگ وسط بکشید. حالا مثل شکل زیر، لیوانی را روی آن رسم کنید.

نقاشی جزییات پنجره ماشین بستنی فروشی

7. نقاشی برچسب بدنه ماشین بستنی فروشی

روی بدنه نقاشی ماشین بستنی فروشی خود یک بستنی قیفی کوچک بکشید. علاوه‌براین می‌توانید اسم بستنی را با حروف بزرگ بالای بدنه ماشین طراحی کنید. می‌توانید در این بخش از خلاقیت خود نیز استفاده کنید.

کشیدن برچسب های ماشین بستنی فروشی

8. حذف خطوط اضافه

حالا باید ماشینی را که به تصویر کشیده‌اید، کمی مرتب‌تر کنید. خطوط اضافی را پاک کنید و اشتباهات نقاشی ماشین بستنی فروشی خود را اصلاح کنید.

حذف خطوط ماشین بستنی فروشی

9. رنگ‌آمیزی نقاشی ماشین بستنی فروشی

حالا وقت آن رسیده است که با رنگ‌ها جلوه فوق‌العاده‌ای به نقاشی ماشین بستنی فروشی بدهید. رنگ‌آمیزی را می‌توانید با سلیقه خود انجام دهید. از رنگ‌هایی که کنار هم قرار گرفتن آنها جلوه جذابی به طرح شما می‌دهد، استفاده کنید. اگر مایل باشید می‌توانید از عکس پایین الهام بگیرید.

نقاشی ماشین بستنی فروشی

اگر این نقاشی را کشیدید، تجربه و نظرتان را درباره آن با مخاطبان کاغذ رنگی در میان بگذارید. شما می‌توانید نقاشی مرتبط با این سوژه را در دسته بندی نقاشی مشاغل دنبال کنید.

پرسش‌های متداول درباره نقاشی ماشین بستنی فروشی

نقاشی ماشین بستنی فروشی مناسب چه رده سنی است؟
مراحل این نقاشی به‌صورت ساده و برای کودکان طراحی شده است.
برای تکمیل نقاشی ماشین بستنی فروشی به چه وسایلی نیاز داریم؟
رسم این نقاشی با مداد، چند مداد رنگی مختلف و یک برگه A4 انجام می‌شود.
تکمیل نقاشی ماشین بستنی فروشی چقدر زمان می‌برد؟
این نقاشی در ۹ مرحله ساده و حداقل ۳۰ دقیقه زمان تکمیل می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو