آموزش درست کردن فلامینگو تزیینی برای تزیین کادو ولنتاین

منبع: کاغذ رنگی

8

1401/12/15

03:20


در این مطلب از کاغذرنگی با آموزش ویدئویی درست کردن یک فلامینگو ساده اما کاربردی همراه شما خواهیم بود. در پایان ویدئو شما یک فلامینگو زیبا خواهید داشت که به کمک آن می‌توانید کادوهای خود را تزیین کرده و هدیه خود را خاص‌تر کنید.

آموزش درست کردن فلامینگو تزیینی برای تزیین کادو ولنتاین

تزیین کادو یکی از بهترین راهکارها برای جذابیت بیشتر جعبه‌های کادویی است. با تزیین هدایا، کادوی شما خاص‌تر شده و حس اینکه طرف مقابل‌تان را به شکل ویژه دوست دارید هم بهتر منتقل خواهد شد. در این مطلب از کاغذرنگی قصد داریم ساخت یک فلامینگو ساده و زیبا برای تزیین هدیه ولنتاین را به شما آموزش دهیم. اگر عاشق تقدیم هدیه به دیگران و دیزاین اختصاصی آن به سبک خودتان هستید، یک عدد قیچی، چند عدد پیپ پاک‌کن یا میله پرزدار، یک توپ کاموا صورتی و یک قرقره نخ ابریشمی دو رنگ آماده کرده و ویدئو را دنبال کنید!

هدیه ولنتاین با تزیینی زیبا

پیشنهاد می‌کنم با مشاهده ویدیو، قبل از آنکه دیر شود جعبه هدیه‌ای که می‌خواهید به عشقتان بدهید را تزیین کنید. فلامینگو تزیینی این مطلب یک ایده بسیار دوست داشتنی است و بعد از تقدیم هدیه هم می‌توان به عنوان سرکلیدی از آن استفاده کرد. به هرحال شما می‌توانید امسال هدیه ولنتاینی اختصاصی و زیبا داشته باشید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب آموزش درست کردن پاپیون را نیز در کاغذرنگی از دست ندهید و به کمک آن، پاپیون روی هدایا را هم خودتان درست کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو