تست دقت زوج متفاوت: اگر دقت عالی دارید پس در 9 ثانیه زوج متفاوت را تشخیص دهید!

منبع: خبرنما

3

1401/11/15

14:19


تست دقت زوج متفاوت! اگر احساس می کنید روز خسته کننده ای دارید و به دنبال یک سرگرمی جذاب و کوچکی هستید پس این تست دقت را انجام دهید. چالش این است تا…

تست دقت زوج متفاوت: اگر دقت عالی دارید پس در 9 ثانیه زوج متفاوت را تشخیص دهید!

تست دقت زوج متفاوت! اگر احساس می کنید روز خسته کننده ای دارید و به دنبال یک سرگرمی جذاب و کوچکی هستید پس این تست دقت را انجام دهید. چالش این است تا در طول 9 ثانیه یا کمتر زوج متفاوت در تصویر را تشخیص دهید. اکنون با انجام این تست ثابت سازید که واقعا چشمان تیزبین و با دقت بالایی دارید.

برای شما: آزمون تشخیص پدر کودک: کدام یک پدر کودک است؟

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا مغز ما انسان ها را فریب می دهند. آن‌ها می توانند پرتره یک شی، نقاشی یا حتی افراد باشند. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. اکنون ما شما را به انجام تست دقت زوج متفاوت به چالش می کشیم. آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

تست دقت زوج متفاوت

زوج متفاوت را پیدا کنید

در تست دقت زوج متفاوت شما می توانید 5 ردیف و 10 ستون از تصویر یک زوج را مشاهده کنید. همه آن‌ها به جز یکی، مانند هم هستند. گیج کننده است، باید هم باشد زیرا ما می خواهیم میزان دقت چشمان شما را بیازماییم. خوب به هر حال، شما باید در طول 9 ثانیه یا کمتر زوج متفاوت را پیدا کنید. آیا می توانید زوج متفاوت را در 9 ثانیه شناسایی کنید؟ بیایید ببینیم!

جذاب: تست بینایی اسب پنهان: آیا می توانیددر 15 ثانیه اسب مرد را پیدا کنید؟

قبل این که شروع کنید، پیشنهاد می کنیم لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. بعد با ذهن آرام به مدت 9 ثانیه تصویر را بررسی کنید. زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

برای باهوش ها: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

.

.

.

عجله کنید، زمان زیادی باقی نمانده است

.

.

تست هوش: آزمون هویج متفاوت: کدام هویج با بقیه متفاوت است؟

.

.

9 ثانیه شما تمام شد. آیا توانستید زوج متفاوت را تشخیص دهید؟

جواب

اگر موفق شدید زوج متفاوت را در طول 9 ثانیه یا کمتر شناسایی کنید به شما تبریک می گوییم. کارشناسان می گویند، تشخیص زوج موفق در طول 9 ثانیه می تواند نشانه دقت عالی چشمان شما باشد. اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید. برای دیدن جواب تصویر زیر را مشاهده کنید:

برای شما: تست بینایی پرنده پنهان: 10 ثانیه فرصت دارید، پرنده را پیدا کنید!

جواب تست زوج متفاوت

پاسخ تست دقت زوج متفاوت؛ اگر به ستون دوم ردیف پنجم نگاه کنید می توانید زوج متفاوت را ببینید.

جذاب: تست بینایی حیوانات پنهان؛ در این تصویر چند شیر وجود دارد؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست دقت زوج متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو