حوزه خیار شور نجات دهنده من از فقر بود

منبع: نمکستان

5

1401/11/15

17:19


افراد موفق و پولدار واقعی خسته نمی‌شوند، بازنمی‌ایستند و تسلیم نمی‌شوند حتی اگر پولدار شوند باز دوست‌دارند ریسک کنند. من با اندک سرمایه خود ریسک کردم

افراد موفق و پولدار واقعی خسته نمی‌شوند، بازنمی‌ایستند و تسلیم نمی‌شوند حتی اگر پولدار شوند باز دوست‌دارند ریسک کنند. من با اندک سرمایه خود ریسک کردم و وارد تجارت در زمینه خیارشور شدم که خوشبختانه موفق شدم ثروتمند شوم.

خیارشور خانگی ۱۴۰۱

خیارشور خانگی ۱۴۰۱

از ویژگی و مشخصات بسیار خوب خیارشور خانگی ۱۴۰۱ این است که عطری عالی دارد و یکی از باکیفیت ترین نوع خیارشور محسوب می شود که دارای رنگی شفاف و طبیعی است.

این نوع خیارشور طعم عالی دارد و از آن می توان به عنوان یکی از خوش طعم ترین نوع خیارشور نام برد که کانلا بهداشتی و طبیعی می باشد. از ویژگی و مشخصات بسیار خوب خیارشور خانگی ۱۴۰۱ این است که عطری عالی دارد و یکی از باکیفیت ترین نوع خیارشور محسوب می شود که دارای رنگی شفاف و طبیعی است.

این نوع خیارشور طعم عالی دارد و از آن می توان به عنوان یکی از خوش طعم ترین نوع خیارشور نام برد که کانلا بهداشتی و طبیعی می باشد.

خیارشور شیشه ای مهرام

خیارشور شیشه ای مهرام

خیارشور شیشه ای مهرام مشخصات و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

همچنین به کنترل بیماری دیابت کمک ویژه ای دارد و با مصرف آن سموم اضافی کبد دفع شده و در سلامتی کبد نقش مهمی دارد این محصول برای کاهش وزن گزینه مناسبی است و به افراد چاق توصیه می شود.

در کنار غذاهای شان از خیار شور استفاده کنند تا دچار چاقی و اضافه وزن نشوند و همچنین برای زنان باردار در ایام حاملگی و ویار مصرف این محصول توصیه می شود.

تا از ویار و مشکلات حاملگی در امان بمانند، این ماده غذایی ارزشمند باعث کاهش اضطراب و استرس شده و به سلامت روان کمک شایانی دارد، از افسردگی کاسته و از ابتلا به سرطان طحال جلوگیری به عمل می آورد.

معمولاً استفاده از خیار های ریز برای خیارشور خوشمزه تر و مجلسی تر هستند ولی این امر کاملا سلیقه‌ای بوده و می توان برای تهیه این محصول از خیار بزرگ نیز استفاده نمود، هرچه نسبت آب و نمک در خیارشور به اندازه باشد.

خیارشور صالحی

خیارشور صالحی

این گروه صنعتی در تولیدات خود از خیارشور صالحی بوته ای یا مزرعه ای استفاده می کند که در کیفیت محصولات بسیار تاثیر گذار است.

در تولید خیارشور بهتر است از خیار گلخانه ای استفاده نشود.

زیرا در تولید خیار گلخانه ای از آفت کش های قوی استفاده می شود که در در عمق خیار نفوذ می کند و با اضافه کردن خیار گلخانه ای به آب و نمک، این آفتکش واکنش داده و اثرات بدی برسلامت جسم انسان می گذارد.

از دیگر ویژگی های تولیدات صالحی می توان به وجود علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضا این محصولات اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های برجسته دیگر این گروه تولیدی می توان به فلزی بودن درهای خیارشور اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو