آیا آمریکا به اوکراین اف ۱۶ داده است ؟ [+ویدیو]

منبع: فیگار

3

1401/11/15

19:53


همزمان با نزدیک شدن به یک ساله شدن جنگ روسیه و اوکراین، کمک نظامی آمریکا به اوکراین در روز گذشته شکل گرفت که مسلماً تبعات زیادی را برای روسیه خواهد…

آیا آمریکا به اوکراین اف ۱۶ داده است ؟ [+ویدیو]

همزمان با نزدیک شدن به یک ساله شدن جنگ روسیه و اوکراین، کمک نظامی آمریکا به اوکراین در روز گذشته شکل گرفت که مسلماً تبعات زیادی را برای روسیه خواهد داشت.

به گزارش رویترز، رئیس جمهو آمریکا اعلام کرد که بیش از ۲.۱۷۵ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین ارسال خواهد کرد. که این کمک‌ها شامل موشک جدیدی با برد طولانی می‌باشد و برخی از آنها، اف 16 هستند.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از تانک های آلمانی به اوکراین

آیا آمریکا به اوکراین اف ۱۶ داده است ؟

در ادامه می‌توانید تصویر هواپیمای اف 16 آمریکا را ببینید:

کمک نظامی آمریکا به اوکراین

اهدای F16 به اوکراین

کمک تسلیحات آمریکایی به اوکراین که روز جمعه اعلام شد، شامل راکت‌هایی موسوم جی ال اس دی بی‌ (GLSDB) و هو.اپیما و جت F16 می‌شود که بُرد آن‌ها ۱۵۱ کیلومتر در ساعت است و می‌تواند تمام خطوط تدارکاتی روسیه در شرق اوکراین و همچنین بخشی از شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.

پس از اینکه تانک‌های آلمانی در مرز کشور اوکراین برای کمک فرستاده شد، اهدای F16 به اوکراین یکی دیگر از اخبار خوبی بود که برای نظامی‌های این کشور تدارک دیده شد.

کمک نظامی آمریکا به اوکراین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو