کدام چهره های معروف ایرانی متولد 19 فروردين هستند؟

منبع: آکا

4

1402/1/22

13:32


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 19 فروردين بدنيا آمده

آکاایران: امروز 19 فروردين ماه 1402مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون کامران تفتی،ناصر گیتی جاه و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

بیوگرافی کامران تفتی بازیگر، مجری و خواننده + ماجرای ازدواج و بیماری

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 19 فروردين ماه متولد شده اند

کامران تفتی

کامران تفتی (زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است .

بازیگران در حرفه‌شان طمعکارند

کامران فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال‌های مهدی فخیم زاده بوده‌است. به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌است. کامران یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت می‌کند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته‌است. او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده‌است

ناصر گیتی جاه

ناصر گیتی‌جاه (زاده ۱۳۱۴ خورشیدی در تهران – درگذشته ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ در تهران) بازیگر ایرانی و برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی‌امین جشنواره فیلم فجر بود.

بیوگرافی ناصر گیتی جاه (بازیگر) و همسرش + زندگی هنری

گیتی‌جاه دارای مدرک آموزش بازیگری‌ زیر نظر رفیع حالتی‌، مهدی نامدار و اسماعیل مرتاش بود و سال ۱۳۳۷ با فعالیت در «جامعه باربد» و تلویزیون خصوصی و اجرای نمایش زنده، کار هنری‌اش را آغاز کرد.

از سال ۱۳۳۴ بازی در تئاتر را شروع کرد و از سال ۱۳۵۲ شروع به بازی در سینما کرد.او اولین کسی بود که پس از انقلاب نقش محمدرضا شاه پهلوی را در سریال «طبل توخالی» بازی کرد و پس از آن در تله‌فیلم «سقوط» به کارگردانی محمدرضا ورزی بار دیگر این نقش را تکرار کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو