5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه


منبع: تیپ زا

5

1402/1/22

13:53


5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه 5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه : کمد لباس شما به اندازه اثر انگشت شما منحصر به فرد است، و در حالی که ممکن است مواردی مانند شلوار جین معمولی یا تی شرت سفید مورد علاقه تان وجود داشته […]

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه : کمد لباس شما به اندازه اثر انگشت شما منحصر به فرد است، و در حالی که ممکن است مواردی مانند شلوار جین معمولی یا تی شرت سفید مورد علاقه تان وجود داشته باشد، اما هیچ کس مانند شما لباسی را کنار هم قرار نخواهد داد. فرقی نمی‌کند گرانج را با زرق و برق متعادل کنید، پارچه‌ها را با هم ست کنید یا از اکسسوری‌ها برای بالا بردن لباس‌تان استفاده کنید نحوه لباس پوشیدنتان بیانگر استایل خاص شماست.

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه

گاهی اوقات بیشتر خانم‌ها احساس می‌کنند که یک کمد پر از لباس دارند اما چیزی برای پوشیدن ندارند. شاید شما در انتخاب های خود و ترکیب لباس ها غرق شده اید یا احساس می کنید که گزینه های شما به دلیل بی علاقگی به انتخاب های معمول شما محدود شده است.

دانستن اینکه چگونه از کمد لباس خود به بهترین شکل استفاده کنید می‌تواند صبح‌ها هنگام آماده شدن برای کار یا ملاقات با دوستان در یک شب بیرون از خانه، در وقت گرانبهای شما صرفه‌جویی کند، به غیر از پول خرید لباس‌های جدید در زمانی که ممکن است به آنها نیاز نداشته باشید.

در این مقاله، ما چند نکته ساده برای استایل ارائه کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا حدس و گمان را از لباس پوشیدن دور کنید، در حالی که هر بار که از خانه بیرون می‌روید، ظاهری مرتب و زیبا داشته باشید.

کمد خود را سازماندهی کنید

قبل از اینکه بتوانید شروع به ایجاد مجموعه های لباس خود کنید باید بدانید چه لباس هایی در کمد شما وجود دارد. با دسته‌بندی اقلام خود در دسته‌هایی مانند بلوز، شلوار، لباس بافتنی و لباس شروع کنید، آن‌هایی را که نیاز به آویزان کردن دارند آویزان کنید و بقیه را تا کنید.

کمد خود را با بررسی مواردی که می‌خواهید نگه دارید، شلوغ کنید و آن‌هایی را که دیگر مناسب شما یا سلیقه شما نیستند را رها کنید. اگر به نظر شما این راهکار دشواری است، یک نکته خوب این است که مواردی را که دیگر باعث شادی نمی‌شوند را کنار بگذارید ، زیرا این به شما کمک می‌کند لباس‌هایی را که هرگز نمی‌پوشید، رها کنید و به شما اجازه می‌دهد استایل خود را ساده کنید و در لباس‌هایتان کارآمدتر باشید.

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه

برای استایل و تیپ بدنی خود خرید کنید

اگر می خواهید کمد لباسی داشته باشید که با استایل خود احساس راحتی کنید، خرید فرم بدنتان ضروری است. خانم هایی که خوب و بدون زحمت لباس می پوشند معمولاً می دانند که چه فرم هایی با اندام آنها می آید و از کدام ها اجتناب کنند. اگر از فرم بدن خود مطمئن نیستید از یکی از دوستانتان بخواهید به شما کمک کند یا به صورت آنلاین تحقیق کنید.

راه دیگر برای تعیین لباس برای اندام شما این است که به جذاب ترین اقلامی که قبلاً دارید نگاه کنید. اگر اغلب به شما می گویند که در یک لباس یا مدل لباس خاص زیبا هستید به شکل آن توجه کنید.

5 نکته مهم برای ظاهر و استایل شما | استایل زنانه

این می تواند یک شلوار جین فاق بلند یا یک دامن مدادی باشد و شکل ساعت شنی شما را مشخص می کند یا شلوار گشاد شما که پاهای شما را بلندتر، باریکتر و لاغرتر نشان می دهد.

دانستن فرم بدن شما همچنین می تواند به شما کمک کند لباسی بپوشید که به خوبی تناسب داشته باشد، شکل شما را به درستی فرم دهد و احساس راحتی کنید.

جسور باشید

گنجاندن رنگ‌های روشن‌تر در لباس‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا شخصیت خود را مشخص کنید و همچنین باعث می‌شود احساس شادی بیشتری داشته باشید. به راحتی می‌توان به دام لباس‌هایی افتاد که همیشه همان رنگ‌ها را انتخاب می‌کنند و همان طرح‌های ساده را انتخاب می‌کنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای وارد کردن طرح به کمد لباس پوشیدن آن در زیر لباس خنثی مانند یک کت تک رنگ یا ژاکت کش باف است زیرا این کار ظاهر کلی لباس را ثابت می‌کند.

جسور باشید

به کیفیت لباس ها توجه کنید

هر زنی باید چند اقلام اساسی را در کمد خود داشته باشد که بتواند در مقابل هر استایلی شیک بنظر برسد. این می تواند شامل مواردی مانند یک شلوار جین، یک لباس مشکی ، یک ژاکت کش باف پشمی ، یک ژاکت جین، چند تی شرت ساده یا یک پیراهن سفید کلاسیک باشد. ست با  این لباس ها به شما این امکان را می دهد که چندین لباس را انتخاب کنید تا بتوانید با کمد لباس خود کارهای بیشتری انجام دهید.

از آنجایی که می توانید این لباس ها را بارها و بارها بپوشید، ارزش دارد روی پارچه های باکیفیت سرمایه گذاری کنید . علاوه بر این، لباس‌های باکیفیت برای پوشیدن راحت‌تر به نظر می‌رسند و ظاهری جذاب‌تر به شما می‌دهند.

به کیفیت لباس ها توجه کنید

اکسسوری را فراموش نکنید

هیچ لباسی بدون اکسسوری مناسب کامل نمی شود. چه یک ساعت عالی، یک گردنبند، یک جفت عینک آفتابی، کلاه یا روسری، همیشه ظاهر خود را با یکی از دو نکته تکمیل کنید. یک مجموعه ساده مانند یک تی شرت سفید با یک شلوار جین را می توان بلافاصله با یک گردنبند بلند، یک جفت کفش پاشنه بلند یا معمولی تغییر داد.

همراهی‌های مناسب می‌توانند کمی زرق و برق را به لباس‌های غیررسمی بیافزایند یا به لباس شب شما مقاومت بیشتری ببخشند.

ترکیب اکسسوری به شما این امکان را می دهد که چندین بار لباس یکسان را بپوشید در حالی که هر بار ظاهر متفاوتی ایجاد کنید. وقتی صحبت از اکسسوری می شود، کمتر، بیشتر است. اجازه ندهید اکسسوری شما بر لباس شما غلبه کند، بلکه به آنها اجازه دهید آن را تقویت کنند.

اکسسوری را فراموش نکنید

سخن پایانی:

با پیروی از پنج نکته در این مقاله می‌توانید بدون زحمت لباس‌های شیکی را کنار هم بپوشید که احساس راحتی می‌کنند و متناسب با فرم و استایل بدن شما بدون توجه به موقعیت هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو