همه چیز درباره سریال Love & Death با بازی الیزابت اولسن

همه چیز درباره سریال Love & Death با بازی الیزابت اولسن


منبع: فوت و فن

4

1402/1/22

15:31


سریال عشق و مرگ (Love & Death) مینی سریالی به شمار می‌رود که قتل وحشتناک بتی گور را به تصویر خواهد کشید. قاتل وی نیز کسی نبود جز همسایه و دوستش به نام کمدی مونتگومری که در آن زمان رابطه‌ای را با همسر گور داشته است.

همه چیز درباره سریال Love & Death با بازی الیزابت اولسن

سریال عشق و مرگ (Love & Death) مینی سریالی به شمار می‌رود که قتل وحشتناک بتی گور را به تصویر خواهد کشید. قاتل وی نیز کسی نبود جز همسایه و دوستش به نام کمدی مونتگومری که در آن زمان رابطه‌ای را با همسر گور داشته است. این سریال بر اساس کتاب مدرک عشق: داستان واقعی شیفتگی و مرگ در حومه شهر (Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs) نوشته جان بلوم و جیم اتکینسون ساخته شده و از چندین مقاله که در همین رابطه به چاپ رسیده نیز کمک گرفته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی عوامل سازنده، داستان، بازیگران و تاریخ پخش این سریال جنایی واقعی بپردازیم.

عوامل سازنده سریال Love & Death

دیوید ای کلی، نویسنده و خالق سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)، وظیفه نگارش فیلم‌نامه این سریال را برعهده داشته است. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این درام جنایی واقعی محسوب می‌شود. لزلی لینکا گلاتر نیز چهار قسمت ابتدایی و قسمت پایانی این اثر را کارگردانی کرده است.

داستان سریال Love & Death

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «عشق و مرگ» از سوی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس به شرح زیر است:

«دو زوج که به طور منظم به کلیسا می‌روند، از زندگی خانوادگی خود در شهری کوچک در تگزاس لذت می‌برند، تا اینکه کسی تبر به دست می‌شود.»

از آنجا که سریال «عشق و مرگ» اقتباسی بر اساس یک رویداد واقعی به شمار می‌رود، در ادامه به جزئیات و مواردی می‌پردازیم که بهتر است درباره این اثر بدانید. قبل از اینکه کندی، بتی را به قتل برساند، این دو دوست بودند و در یک خیابان درست روبه‌روی هم زندگی می‌کردند. با این حال، کندی نسبت به شوهر بتی به نام آلن احساساتی را پیدا کند می‌کند و همین نیز آغازگر رابطه‌ای خارج از ازدواج بین آن‌ دو می‌شود.

هر چه رابطه این دو بیشتر جلو می‌رفت، دوستی بین کندی و بتی نیز بیشتر تیره می‌شد. در سال ۱۹۸۰ میلادی زمانی که آلن برای یک سفر کاری خارج از شهر بود، همسرش پس از ۴۱ ضربه با تبر کشته شده بود. از آنجا که کندی آخرین نفری بوده که بتی را زنده دیده، به مظنون اصلی تبدیل و برای محاکمه به دادگاه احضار شد.

با این حال، کندی در دادگاه اظهار داشت که او بتی را در دفاع از خودش کشته است. او گفته پس از اینکه بتی درباره رابطه او با شوهرش متوجه شد، با عصبانیت به سمت وی حمله‌ور شد و به همین دلیل نیز مجبور به مقابله با وی شده است. دادگاه نیز به نفع وی رأی صادر کرد و او را بی‌گناه دانست.

بازیگران سریال Love & Death

در سریال «عشق و مرگ» محصول سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس، الیزابت اولسن نقش شخصیت کندی را بازی خواهد کرد. این بازیگر که بیشتر برای ایفای نقش واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، در این سریال نقش متفاوتی را بازی خواهد کرد. این در حالی است که او برای نقش‌آفرینی در سریال وانداویژن (WandaVision) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شد.

نقش بتی گور را در سریال «عشق و مرگ» لیلی رابی به تصویر می‌کشد، کسی که بیشتر برای سریال آنتولوژی داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) شهرت دارد. جسی پلمونز نیز نقش آلن گور را در این سریال ایفا می‎کند. این بازیگر که دو بار نامزد دریافت جایزه امی شده، قبلا در فیلم قدرت سگ (The Power of Dog) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس ایفای نقش کرده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «عشق و مرگ» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‎‌توان به کیر گیلکریست، کریستن ریتر، الیزابت مارول، پاتریک فوجیت، تام پلفری، بث برودریک، برایان دارسی جیمز، مکنزی آستین، بروس مک‌گیل و فابیولا اندوجار اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال Love & Death

سه قسمت ابتدایی مینی سریال «عشق و مرگ» قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شوند. باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو