بهترین سریال‌ های سال 2021 از نگاه کاربران سایت IMDB

بهترین سریال‌ های سال 2021 از نگاه کاربران سایت IMDB


192

1400/4/28

19:00


معرفی سریال های برتر، خوب و جدید خارجی که پخش آن ها از سال 2021 آغاز شد / از سریال درام جنایی میر از ایست تاون (Mare of Easttown) تا ابرقهرمانی لوکی (Loki)

بهترین سریال‌ های سال 2021 از نگاه کاربران سایت IMDB

۷ ساعت پیش
معرفی سریال های برتر، خوب و جدید خارجی که پخش آن ها از سال 2021 آغاز شد / از سریال درام جنایی میر از ایست تاون (Mare of Easttown) تا ابرقهرمانی لوکی (Loki)

بهترین سریال‌ های سال 2021 از نگاه کاربران سایت IMDB

این یادداشت تا پایان سال 2021 بروزرسانی می‌شود.

اختصاصی سلام سینما آیا 2021 سالی خواهد بود که تلویزیون به قهقهرا خواهد رفت؟ سال گذشته بطور کامل سال یکه تازی تلویزیون و محصولات تلویزیونی بود. با گسترش پاندمی کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، مردم که مجبور به قرنطینه شدن در خانه بودند، به ناچار روی به سریال‌های تلویزیونی آوردند.

اما حالا با واکسیناسیون گسترده در کشورهای غربی و بازگشایی سالن‌های سینما، احتمال می‌رود که استقبال بی‌نظیر سال گذشته از محصولات تلویزیونی ادامه پیدا نکند. اما با این حال در سال 2021 سریال‌هایی منتشر شده‌اند که می‌توانند همچنان مخاطب را پای تلویزیون میخکوب کند.

اینجا با بهترین سریال‌های سال 2021 براساس آراء کاربران IMDB که امتیاز بالای 7.5 و تعداد بالای 32 هزار رأی آورده‌اند، آشنا می‌شود.

بهترین سریال‌های 2021

1- لوکی (Loki)

امتیاز: 8.6 (116487 رأی)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

بهترین سریالهای 2021-لوکی-1

«لوکی» یکی از کاراکترهای جالب دنیای سینمایی مارول با نقش‌آفرینی «تام هیدلستون» است که با کمک «اوون ویلسون» از یک شرور دوست‌داشتنی به یک ضدقهرمان عزیز تبدیل شده است.

او جزو معدود کاراکترهای دنیای سینمایی مارول است که سریالی جداگانه برای خود دارد. سریالی که بسیار جذاب از آب درآمده است.

نخستین فصل «لوکی»(Loki) در ۹ ژوئن ۲۰۲۱ با شش قسمت به نمایش درآمد و در ۱۴ ژوئیه به پایان رسید. فصل اول با تمجید از نقش‌آفرینی و عوامل بصری، نقدهای مثبتی دریافت کرده‌ است. فصل دوم این سریال در حال تولید است.

بهترین سریالهای 2021-لوکی-2

 

2- آرزوها (Aspirants)

امتیاز: 9.7 (274848 رأی)

ژانر: درام

بهترین سریالهای 2021-آرزوها-1

«آرزوها»(Aspirants) یک سریال اینترنتی مخصوص بزرگسالان به زبان هندی است. این سریال درباره‌ی سه دوست به نام‌های «ابیلاش»، «گوری» و «اس کی» است که عضو سازمان UPSC هستند. «آرزوها»(Aspirants) در ابتدا به گذشته‌ی آنها در منطقه «راجیندر ناگار» و سپس به زمان حال زندگی آنها بیرون از آن منطقه می‌پردازد.

پخش این سریال از تاریخ 7 آپریل 2021 با پنج قسمت در صفحه TVF در یوتیوب پخش شد و فصل پایانی آن نیز در 8 می 2021 منتشر شد. از بازیگران «آرزوها»(Aspirants) می‌توان به نام‌هایی همچون «ناوین کاستوریا»، «شیوانکیت پاریار» و «نامیتا دوبی» اشاره کرد.

بهترین سریال‌های 2021-آرزوها-2

 

3- شکست‌ناپذیر (Invincible)

امتیاز: 8.8 (75599 رأی)

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، اکشن

بهترین سریالهای 2021-شکست ناپذیر-1

«شکست‌ناپذیر»(Invincible) یکی دیگر از کمیک‌بوک‌های «رابرت کرکمن» نویسنده‌ی کمیک‌بوک‌های «مردگان متحرک»(Walking Dead) می‌باشد که وارد تلویزیون شده است.

«شکست‌ناپذیر»(Invincible) یک سریال انیمیشن مخصوص بزرگسالان است که در آن «استیو یون» صداپیشه‌ی قهرمان اصلی داستان «مارک گریسون» و پسر یکی از بزرگترین قهرمانان عصر خود یعنی «اومنی من» با صداپیشگی «جی کی سیمونز» است.

«مارک گریسون» یک نوجوان است که قدرت‌های ابرقهرمانی خود را از پدرش به ارث برده ‌است. او اندکی پس از تولد هفده سالگی خود شروع به توسعه‌ی قدرت‌های ابرقهرمانی خود زیر نظر پدرش می‌کند.

بهترین فیلمهای 2021-شکست ناپذیر-2

 

4- میر از ایست تاون (Mare of Easttown)

امتیاز: 8.5 (74613 رأی)

ژانر: جنایی، درام، معمایی

بهترین سریالهای 2021-میر از ایست تاون-1

«میر از ایست تاون»(Mare of Easttown) یکی از جذاب‌ترین سریال‌های امسال است که «کیت وینسلت» در آن یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه‌ی هنری‌اش را به نمایش گذاشته است.

معمای اصلی «میر از ایست تاون»(Mare of Easttown) با نقش‌آفرینی‌های درجه یک، حس مکان و زمان و آدم‌هایی همراه شده است که به آن عمق و معنایی بی‌بدیل بخشیده‌اند.

«میر از ایست تاون»(Mare of Easttown) کاوشی در سمت تاریک یک جامعه‌ی کوچک است و هم‌چنین نشان دهنده‌ی این است که اتفاقات گذشته تا چه حد می‌توانند بر حال و احوال امروز ما تاثیرگذار باشند.

بهترین سریالهای 2021-میر از ایست تاون-2

 

5- وانداویژن (WandaVision)

امتیاز: 8 (199945 رأی)

ژانر: اکشن، کمدی، درام

بهترین سریالهای 2021-وانداویژن-1

«وانداویژن»(WandaVision) یک ادای دین دوست‌داشتنی به تاریخ تلویزیون و در عین حالی یک سریال معمایی جذاب است.

این سریال یک قدم عجیب و غریب اما جسورانه از سوی دنیای سینمایی مارول برای ورود به حوزه‌ی تلویزیون بود که موقعیتی استثنایی را به «الیزابت اولسن» و «پل بتانی» برای نشان دادن توانایی‌هایشان خارج از فرنچایز «انتقام‌جویان»(Avengers) هدیه داد.

سریال «وانداویژن»(WandaVision) برگرفته از شخصیت‌های کمیک بوکی «واندا ماکسیموف» و «ویژن» است که در آن از ترکیبات خاص دنیای سینمایی مارول نیز استفاده شده است. داستان این سریال پیرامون زندگی مشترک دو کاراکتر اصلی آن می‌چرخد.

بهترین سریالهای 2021-وانداویژن-2

6- سایه و استخوان (Shadow and Bone)

امتیاز: 7.7 (58324 رأی)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

بهترین سریالهای 2021-سایه-1

«سایه و استخوان»(Shadow and Bone) با آن طراحی لباس معرکه و خلق یک جهان فوق‌العاده جذاب و استثنائی، یکی از بهترین سریال‌هایی است که می‌توانید آن را تماشا کنید.

خط داستانی «سایه و استخوان»(Shadow and Bone) با رمزگشایی از داستان‌های غیرمنتظره و جذابی پیش می‌رود که به مرور این سریال را از یک اثر اقتباسی به یک قطعه‌ی هنری اریجینال تبدیل می‌کند که در عین هیجان‌انگیز بودن، طرفداران و بیننده‌های جدیدش را به یک ماجراجویی فوق‌العاده می‌برد.

«سایه و استخوان»(Shadow and Bone) بر اساس رمان پرفروشی به همین نام به قلم «لی باردوگو» ساخته شده است که داستان آن در یک جهان جنگ‌زده می‌گذرد.

بهترین سریالهای 2021-سایه-2

 

7- افعی (The Serpent)

امتیاز: 7.7 (32732 رأی)

ژانر: جنایی،‌ درام، هیجان‌انگیز

بهترین سریالهای 2021-افعی-1

«افعی»(The Serpent) یک سریال کوتاه هشت قسمتی است درباره‌ی زندگی «چارلز سوبراج» یکی از بزرگترین مجرمان تاریخ است که از طریق تقلب و جعل سند اقدام به کارهای خلاف می‌کرد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این سریال، نقش‌آفرینی «طاهر رحیم» است که نقش یک خلافکار با فرم‌های مختلف و بسیار باورپذیر اجرا کرده است.

«افعی»(The Serpent) با جزییات شیوه کار یکی از جنایتکاران مشهور قرن بیستم را به تصویر می‌کشد، همین‌طور تلاش‌های آدم بی‌نام ‌و ‌نشانی را که برای به دام انداختن او تا مرز فروپاشی زندگی خودش پیش می‌رود. داستان وسوسه ‌برانگیزی نیست؟

بهترین سریالهای 2021-افعی-2

 

8- لوپن (Lupin)

امتیاز: 7.5 (81423 رأی)

ژانر: اکشن، جنایی، درام

بهترین سریالهای 2021-لوپن-1

رقابت شدید بین سرویس‌های پخش اینترنتی در دوران پاندمی کرونا، برخی از این سرویس‌ها وادار کرد تا دست به پخش سریال‌های بین‌المللی بزنند. «لوپن»(Lupin) یکی از این سریال‌ها است که از نتفلیکس پخش می‌شود.

«لوپن»(Lupin) سریالی فرانسوی برگرفته از داستان دزد نجیب‌زاده‌ای به نام «آرسن لوپن» است. نقش اول این سریال را «عمر سی» ایفا می‌کند که به اعتقاد بسیاری از منتقدان، بهترین انتخاب برای نقش «آسان» بود.

داستان «لوپن»(Lupin) درباره‌ی مرد جوانی به نام «آسان» است که پس از محکومیت و مرگ پدرش که به اشتباه رخ داد، تصمیم می‌گیرد تا دست به دزدی بزند. در این سریال می‌تواند به اندازه‌ی ده فیلم با موضوع سرقت، داستان‌های دزدی و سرقت تماشا کنید.

بهترین سریالهای 2021-لوپن-2

منابع:

Rolling Stone, Vulture, Thrillist, EW, Rotten Tomatoes, IMDB, Time, Indiewire

خبرهای مرتبط:


بهترین سریال‌های خارجی سال 2020 از نگاه کاربران سایت IMDB


 

بهترین و جدیدترین سریال های سال ۲۰۱۹ براساس امتیاز IMDb


بهترین و محبوب ترین سریال های روز و در حال پخش دنیا/قسمت اول


بهترین و محبوب ترین سریال های روز و در حال پخش دنیا/قسمت دوم


۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید IMDb برای طرفداران ژانر تاریخی

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو