چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

5

1402/1/22

20:35


چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟ چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟ امسال برای هوای سرد قطعاً بوت های بلند پیشتاز هستند  و به خصوص بوت های بلند تا زانو یک ترند هستند. از زمانی که برای اولین بار در نمایشگاه های مد پاییز/زمستان ظاهر شدند بوت های بلند تا زانو در همه […]

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟ امسال برای هوای سرد قطعاً بوت های بلند پیشتاز هستند  و به خصوص بوت های بلند تا زانو یک ترند هستند. از زمانی که برای اولین بار در نمایشگاه های مد پاییز/زمستان ظاهر شدند بوت های بلند تا زانو در همه جا توجه زنان را به خود جلب کردند.

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

بالاخره ما این فرصت را داریم که بوت های گرم بپوشیم بدون اینکه آن مفهوم خسته کننده را داشته باشد. و این به این دلیل است که برندهای پیشرو در روند، مانند Khaite، Schouler، Bottega Veneta و Proenza آنها را با لباس‌های جدید و شیک افسانه‌ای در باند مد قرار داده‌اند.

نحوه پوشیدن بوت های بلند 

از آنجایی که احتمالاً همه ما با نحوه مدل دادن به بوت های پا برای پوشیدن روزمره آشنا نیستیم ، باید بدانید که سبک ها و عرض پاهای مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد!

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

لباس بافتنی گشاد

و می‌توان آن‌ها را به‌تنهایی برای استایل شلوارهای چرمی ، با یک ژاکت بلند یا یک کت ژاکت کش باف پشمی با بافت ضخیم پوشید.

این ظاهر یک روش بسیار محبوب برای استایل دادن به بوت های زانو بلند در فشن شوها بود و تعداد زیادی از زنان فرانسوی در خیابان‌های بیرون از نمایشگاه‌ها از آن استفاده می‌کردند.

اگر هنوز متقاعد نشده اید که مدل دادن به بوت های بالای زانو بلند آسان است، کافی است به پایین بروید و برخی از بهترین لباس های بوت تا زانو را برای کل این سال ببینید!

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: نحوه پوشیدن لباس ژاکت با بوت های بلند

1. بوت های بالای زانو و کت

بوت های زانو بلند را با یک کت بپوشید که می‌تواند جدیدترین الگوی چهارخانه باشد بنابراین از اینکه بوت ها نقطه مد اصلی مجموعه شما باشند اجتناب کنید.

یک جامپر پشمی و کت و شلوار دامن ساده از پارچه کشباف خاکستری مایل به سبز و آجدار که فقط روی زانو را می پوشاند و مشکی، تا زانو جیر، به علاوه کیف دستی متناسب با کتتان بپوشید.

بوت های بالای زانو و کت

2. بوت های بلند و لباس های چهارخانه

یک لباس چهارخانه یا لباس پینافور بپوشید تا به گرمی تا گردن بپوشید. بوت یا چهارخانه قرمز رنگ روشن، با یک پلیور یقه چوگان مشکی، با بوت های چرمی مشکی تا روی زانو نزدیک به هم، بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.

یا یک لباس ساده، تقریباً تا روی زانو، در رنگ‌های جواهری زمستانی، مانند بنفش تیره، آبی تیره، شرابی، صورتی تیره، زرد خردلی یا سبز.

بوت های بلند و لباس های چهارخانه

3. بوت های بلند و ژاکت های گشاد

با پوشیدن بوت بلند مشکی یا چرمی خود بافت‌های مختلف را تجربه کنید تا ظاهری جدید و جالب داشته باشید. می‌توانید یک دامن چرمی مشکی با یک دامن نامتقارن، زیپ‌دار، با بوت های بلند تا زانو تان بپوشید، اما مطمئن شوید که لبه‌های آن تا زانو پایین می‌آید.

کلید واقعی یک ظاهر شیک این است که از پوشیدن لباس های جذاب اجتناب کنید و بوت های خود را با لباس های معمولی تر ست کنید.

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

4. بوت های بلند و لباس پیراهن

پیراهن لباس کلاسیک خود را بیرون بیاورید و آن را در حالی بپوشید که بوت های زانو بلندتان از زیر بیرون می آیند. با پیراهن زیر زانو، تا حدی بوت های خود را می پوشانید، اما این خوب است زیرا این روش مد روز برای استایل دادن به آنها برای پوشیدن در روز است.

به یاد داشته باشید علاوه بر این که یک ترند داغ مد است، زنان مدعی هستند که بوت های بلند تا زانو را به‌عنوان یک کفش کاربردی برای گرم و خشک نگه‌داشتن پاهایمان برمی‌گردانند.

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

اما اگر از بوت های مشکی خسته شده‌اید به رنگ‌های سرمه‌ای، آبی، قهوه‌ای، کرم، بژ، قرمز، صورتی یا هر رنگ دیگری که پیشنهاد می‌شود تغییر دهید! بنابراین می‌توانید لباس‌های بسیار شیک  را انتخاب کنید.

5. بوت های بلند و جوراب شلواری ضخیم

در ماه‌های زمستان می‌توانید بوت های زانو را روی جوراب شلواری مشکی و ضخیم همراه با دامن مدادی کوتاه بپوشید. این‌ها را با یک ژاکت کرم/مایل سفید، با آستین‌های بزرگ ست کنید و یک ژاکت چرمی با آستر خز مصنوعی به تن کنید.

چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

6. بوت های بلند و لباس‌های پلیور سایز بزرگ

یک لباس پلیور سایز بزرگ همه جذابیت‌های غیررسمی بیت‌نیک‌های دهه 1950 را دارد که مد معمولی را رد کردند و ظاهر عجیب و غریب خود را ابداع کردند.

می‌توانید یک جامپر یقه‌دار، بافتنی ضخیم و بافت‌دار در رنگ‌های آبی و خاکستری، روی جوراب شلواری مشکی و بوت های نرم و بلند تا زانو مخملی که مانند جوراب روی ساق پا قرار می‌گیرد، امتحان کنید.

یکی از جدیدترین روسری های ابریشمی را ست کنید که به صورت خیالی به دور گردن بسته شده است تا حالت و گرمی داشته باشید و یک کیف دستی مشکی به همراه داشته باشید اگر لباس یا دامن گشاد بپوشید ترکیب بوت های زانو خود با جوراب شلواری مات و دامن کوتاه مد است.

بوت های بلند و لباس‌های پلیور سایز بزرگ

7. بوت های بلند و ظاهر اسپرت

اگر ظاهری اسپرت با بوت های زانو بلند را دوست دارید چرا با یک سویشرت فیلا دهه 90 در رنگ های سرمه ای، سفید و قرمز خوش رنگ نباشید.

با یک دامن میدی قرمز، با شکاف روی زانو و یک کیف دستی کوچک و قرمز بپوشید اگر می خواهید ظاهری واقعا خیره کننده داشته باشید به دنبال بوت های قرمز باشید.

و فراموش نکنید که یک روسری گردن بپوشید تا ظاهر به روز را به پایان برسانید! بوت های بلند ساق‌دار با لباس‌های غیررسمی و ژاکت‌ای بهتر به نظر می‌رسند و با رنگ‌های تابستانی پر از رنگ‌های بژ، کرم، شتری، خرمایی و خاکی.

بوت های بلند و ظاهر اسپرت

9. بوت های بلند، ژاکت های سایز بزرگ و کت های ژاکت کش باف پشمی

کت‌های سایز بزرگ در سایه‌های قهوه‌ای و سبز مات نیز برای امسال مد هستند بنابراین یک جفت بوت های کرمی و چین دار بپوشید تا یک لباس شیک، بدون شلوار ایجاد کنید.

و به طور خاص مطمئن شوید که چند کت بلند ژاکت کش باف پشمی یا کت دارید که با شلوارهای ساق پوشیده شده در بوت های بلند بپوشید.

کت‌های جدید در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های چهارخانه یا انتزاعی عرضه می‌شوند بنابراین می‌توانید بسته به ترجیح شخصی‌تان، لباسی با بوتها یا ظاهری با رنگ‌های ملایم ست کنید!

بوت های بلند، ژاکت های سایز بزرگ و کت های ژاکت کش باف پشمی

10. بوت های بلند و لباس بافتنی بلند و آجدار

برای خانم‌های سایز بزرگ به لباس‌های بلند و بافتنی در سایه‌های قهوه‌ای با شکاف بالای زانو توجه کنید طول لباس و تناسب ساده آن، حالت شما را بلندتر می کند و شکل شما را به زیبایی متعادل می کند. و با بوت های قهوه‌ای یا طرح حیوانات، ظاهری شیک و جذاب خواهید داشت!

11. بوت های بلند، یک پیراهن فلانل بزرگ

بوت های بلند برای پوشیدن زیر یکی از پیراهن های شطرنجی مد روز یا بوت های و بزرگ فلانل امسال مناسب هستند.

اگر پیراهن به اندازه کافی بلند است، نیازی به پوشیدن شلوار نخواهید داشت، اما اگر نیاز به پوشش بیشتری دارید، کافی است پیراهن  خود را بپوشید تا ظاهری گرم، اما جذاب و زنانه داشته باشید!

بوت های بلند، یک پیراهن فلانل بزرگ

12. بوت های بلند و شلوار گرمکن

آیا می‌خواهید با پوشاندن لباس‌های ورزشی‌تان بیشتر از آن استفاده کنید ؟ فقط کافی است جوگرهای مورد علاقه خود را به بوت های زانو رنگی بپوشانید و آن را با یک تاپ و یک جامپر بپوشید تا دوستانتان مطمئناً مایل به کپی کردن آن باشند.

از شلوار گرمکن باریک استفاده کنید و رنگ‌ها را تغییر دهید، بنابراین می‌توانید بوت های کرم، شلوار قهوه‌ای و و یک بولرو بافتنی کرم یا هر رنگی که دوست دارید داشته باشید!

بوت های بلند و شلوار گرمکن

13. بوت های بلند سفید 

از آنجایی که تصمیم گرفته شده است که لباس‌هایمان بیشتر فرسوده شود، لباس‌های زمستانی و تابستانی باید در هر زمانی از سال به‌صورت لایه لایه پوشیده شوند. و همچنین به این معنی است که می توانید در هوای گرم و سرد سفید بپوشید.

بوت های جیر سفید را می توان با یک لباس تابستانی زیبا و گلدار در زمانی که دمای هوا بالا نیست پوشید. و این ظاهر را می‌توان با یکی از ژاکت‌های کشباف بریده شده زیبا در مغازه‌ها در حال حاضر تکمیل کرد.

آنها بسیار جذاب هستند با یقه های توری و دکمه های مرواریدی یا نگینی، و تعادل زیبایی را برای بوت های سفید یا رنگ روشن ایجاد می کنند.

بوت های بلند سفید 

15. بوت های بلند و شلوارک جین

این یک مدل تابستانی فوق‌العاده است که از پارچه‌های نازک یا بوت های بلند برای پوشیدن با شلوارک جین کوتاه ست می‌کند. یک شلوارک جین استایل  انتخاب کنید و با یک تی شرت آستین کوتاه سفید بپوشید.

بوت های بلند و شلوارک جین

و بسته به اینکه چقدر جسور هستید یک کت بلند بژ با بوت های آبی یا بژ را انتخاب کنید! ظاهر مد روز را با یک کیف کوچک، سفید و چهارپایه به پایان برسانید و برای داشتن ظاهری تحسین برانگیز آماده شوید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو