نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد !

منبع: فیگار

3

1402/1/22

23:21


فیلم Beau Is Afraid ، از مهم‌ترین آثار سال 2023 می‌باشد که آری آستر کارگردانی آن را بر عهده دارد و بلاخره، نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد.

نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد !

فیلم Beau Is Afraid ، از مهم‌ترین آثار سال 2023 می‌باشد که آری آستر کارگردانی آن را بر عهده دارد و بلاخره، نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد.

پس از اینکه فیلم Beau Is Afraid برای منتقدان چند سایت معتبر به نمایش درآمد و آنها این فیلم را تماشا کردند، چندی پیش، با خبر نمرات فیلم Beau Is Afraid که از سوی تمامی سایت‌ها به انتشار رسید، نمرات فیلم سینمایی Beau Is Afraid را دیدیم.

این فیلم، از کارگردانی به اسم آری استر است که دو فیلم در همین سبک دارد و یکی از مهم‌ترین فیلم‌های روانشناختی امسال به شمار می‌آید که نمرات بیو میترسد ، نوید از یک فیلم عالی را به آن می‌دهد.

نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid

Beau Is Afraid، یک فیلم ترسناک کمدی سیاه، سوررئالیستی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک آری آستر است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم واکین فینیکس در نقش بیو واسرمن، مردی آرام، اما پارانویا بازی می‌کند که برای تشییع جنازه مادرش یک اودیسه سورئال را به زادگاهش آغاز می‌کند، که در طول راه با بزرگترین ترس‌هایش روبرو می‌شود.

این فیلم همچنین شامل یک گروه بازیگری است که شامل پتی لوپون، ناتان لین، امی رایان، کایلی راجرز، پارکر پوزی، استیون مک کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر جونز و ریچارد کیند. Beau Is Afraid توسط A24 تولید و توزیع شد و قرار است در 21 آوریل 2023 اکران شود.

نمرات فیلم سینمایی Beau Is Afraid

در ادامه می‌توانید نمرات فیلم Beau Is Afraid را ببینید:

  • Rotten Tomatoes: 71%
  • Metacritic: 74
  • IGN: 90
  • IndieWire: 83
  • TheWrap: 90
  • The Hollywood Reporter: 80
  • The Guardian: 40
  • The Telegraph: 40

نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid

نمرات بیو میترسد

Beau Is Afraid قرار است در ایالات متحده توسط A24 در تاریخ 21 آوریل 2023، به دنبال تاخیری نسبت به برنامه اولیه آن در سال 2022 به نمایش درآید. این فیلم اولین نمایش خود را با یک پرسش و پاسخ توسط اما استون در سینمای درفت هاوس آلامو در بروکلین، نیویورک به عنوان بخشی از یک رویداد روز اول آوریل انجام داد، زیرا مخاطبان حاضر در ابتدا قرار بود قطعه کارگردانی از Aster 2019 را تماشا کنند.

فیلم، Midsommar . [20] قرار است یک هفته زودتر در 14 آوریل در IMAX، پیش از اکران در سینماهای منتخب IMAX آمریکای شمالی در 21 آوریل، در لس‌آنجلس و نیویورک منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو