هر آنچه از فیلم Paint با بازی اوون ویلسون باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/1/25

18:30


این سطح از محبوبیت سبب شده تا فیلمی بر اساس وی ساخته شود. فیلم نقاشی (Paint) داستان کارل نارجل با بازی اوون ویلسون را دنبال می‌کند که نسخه‌ای داستانی از شخصیت باب راس به شمار می‌رود و باید با رقابتی تازه مقابله کند.

هر آنچه از فیلم Paint با بازی اوون ویلسون باید بدانید

چه کسی فکر می‌کرد که یک سریال دهه هفتادی درباره مردی خوش زبان که در حالی نقاشی مناظر است و به مخاطبان نقاشی یاد می‎‌دهد، به چنین پدیده فرهنگی بزرگی در جامعه تبدیل شود. باب راس به فردی الهام‌بخش در دنیای هنر تبدیل شده و ماهیت آرام و مثبت اندیش وی نیز ا را به ستاره محبوب و قدرمند تلویزیون تبدیل کرده بود.

این سطح از محبوبیت سبب شده تا فیلمی بر اساس وی ساخته شود. فیلم نقاشی (Paint) داستان کارل نارجل با بازی اوون ویلسون را دنبال می‌کند که نسخه‌ای داستانی از شخصیت باب راس به شمار می‌رود و باید با رقابتی تازه مقابله کند. این فیلم پر از بازیگران برجسته و داستانی جالب است که آن را به یکی از فیلم‌های جذاب سال ۲۰۲۳ میلادی تبدیل می‌کند. در ادامه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره فیلم «نقاشی» از جمله عوامل سازنده، داستان، بازیگران و تاریخ اکران آن بدست بیاورید.

عوامل سازنده فیلم Paint

سکان کارگردانی فیلم «نقاشی» را بریت مک‌آدامز در دست دارد، کسی که برای چندین سال است در عرصه کمدی در هالیوود مشغول به فعالیت است و توانسته در این زمینه بسیار موفق باشد. او کارنامه هنری خودش را با سریال‌هایی همچون سریال Triviatown و سریال Honesty شروع کرد و در ادامه یکی از بزرگترین کارهای خودش یعنی کارگردانی فیلم Katt Williams: American Hustle را انجام داد.

داستان فیلم Paint

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «نقاشی» به شرح زیر است:

«فیلم «نقاشی» بر محوریت کارل نارجل است که نزدیک به سه دهه است که میزبان برنامه شماره یک نقاشی ورمونت است. با اینکه سبک نقاشی خیره‌کننده و درخشان کارل توانسته بیننده‌ها را از پیتسفیلد تا سنت آلبانز به خودش جلب کند و حیرت‌زده نگه دارد، شبکه در نهایت تصمیم می‌گیرد تا یک نقاش جوان‌تر و بهتر را استخدام کند که همه توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.»

بازیگران فیلم Paint

در فیلم «نقاشی» برخی از برجسته‌ترین و بااستعدادترین افراد در زمینه کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند. در این فیلم، اوون ویلسون نقش کارل نارجل را ایفا می‌کند که یک نسخه داستانی بر اساس باب راس است. اوون ویلسون حرفه بازیگری خودش را از اوایل دهه ۹۰ میلادی شروع کرد و در فیلم منور (Bottle Rocket) به نویسندگی خودش نقش‌آفرینی کرد.

در ادامه اوون ویلسون با نقش‌آفرینی در فیلم زولندر (Zoolander) توانست بیشتر به شهرت برسد. نقش‌آفرینی درخشان اوون ویلسون در کنار وینس وان در فیلم مهمانان ناخوانده عروسی (Wedding Crashers) نیز به ارتقاء سطح کارنامه هنری این بازیگر کمک شایانی کرده است. فیلم نیمه شب در پاریس (Midnight in Paris) ساخته وودی آلن نیز توجهات بیشتری به سمت اوون ویلسون سوق داد. این در حالی است که او اخیرا در فیلم با من ازدواج کن (Marry Me) در کنار جنیفر لوپز نقش‌آفرینی کرده و قرار است در فیلم اقتباسی عمارت متروکه (Haunted Mansion) از کمپانی دیزنی در کنار رازیو داوسون و لاکیث استنفیلد نقش‌آفرینی کند.

مایکل واتکینز دیگر بازیگر حاضر در فیلم «نقاشی» به شمار می‌رود که قرار است نقش کاترین را ایفا کند. این بازیگر برای اولین بار با نقش‌آفرینی در فصل سی و چهارم برنامه Saturday Night Live توانست به شهرت برسد و از آن نیز زمان در سریال‌های دیگری همچون سریال همسر جوان (Trophy Wife)، سریال Enlightened و سریال Search Party حضور داشته است.

وندی مک‌لندون کاوی یکی دیگر از بازیگران فیلم «نقاشی» محسوب می‌شود که نقش وندی را ایفا خواهد کرد. اولین نقش بزرگ این بازیگر در سال ۲۰۰۳ میلادی و در فیلم کمدی و بداهه‌پردازی Reno 911 بود. از سال ۲۰۱۳ میلادی نیز این بازیگر در سیتکام گلدبرگ‌ها (The Goldbergs) نقش‌آفرینی کرده است.

در فیلم «نقاشی»، سیارا رنی نقش امبروسیا لانگ را بازی خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای کارهای تئاتر خودش شهرت دارد و در نمایش‌های برجسته و بزرگی حضور داشته است. او در سال ۲۰۱۵ میلادی به اروورس (Arrowverse) شبکه سی دابلیو در نقش کندرا ساوندرز ملقب به هاک‌گرل پیوست.

در این اثر سینمایی استیون روت نیز حضور دارد که نقش تونی را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در سیتکام‌های دهه ۹۰ میلادی شهرت دارد و سابقه صداپیشگی در انیمیشن سریالی King of the Hill را در کارنامه هنری خودش دارد. از جمله دیگر بازیگران فیلم «نقاشی» نیز می‌توان به لوسیا استروس، لوسی فریر، دنی دیلون، ایواندر داک جونیور، ویل بلاگرو و رایان چروانکو اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Paint

فیلم «نقاشی» قرار است در تاریخ ۷ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود. این فیلم پس از چندین هفته اکران قرار است روی سرویس آنلاین ای‌ام‌سی پلاس عرضه شود ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو