معرفی فیلم رادیکال ؛ داستان، بازیگران و بررسی

معرفی فیلم رادیکال ؛ داستان، بازیگران و بررسی


منبع: پلازا

3

1402/7/29

11:57


معرفی فیلم رادیکال ؛ داستان، بازیگران و بررسی

فیلم رادیکال یکی از بهترین فیلم‌های درام سال 2023 است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت فیلم Radical 2023 صحبت می‌کنیم و به بررسی آن می‌پردازیم.

فیلم رادیکال یک فیلم درام محصول سال 2023 از کشور مکزیک به کارگردانی کریستوفر زالا (Christopher Zalla) است که توسط سه کمپانی 3Pas Studios و EPIC Magazine و Pantelion Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر زالا به نگارش درآورده که به نظر در بین فیلم‌های درام سال 2023 جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم Radical 2023 و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم رادیکال

ژانر فیلم Radical 2023 درام و هیجان‌انگیز است‌. این اثر اولین بار در تاریخ 19 ژانویه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 19 اکتبر همان سال توسط کمپانی Participant در سینماهای کشور مکزیک و توسط کمپانی Miercoles Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

این فیلم در نهایت توسط کمپانی The Film Sales Company در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، بلژیک، تایوان، ژاپن، چین، تایلند، روسیه، هلند، مکزیک، دانمارک، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. مدت زمان فیلم سینمایی رادیکال مجموعا 2 ساعت و 5 دقیقه است. آیا شما تریلر فیلم Radical 2023 را دیده‌اید؟

داستان فیلم رادیکال

داستان فیلم رادیکال

فیلم رادیکال به روایتی خاص و تاثیرگذار مبتنی بر یک داستان واقعی می‌پردازد. در یک شهر مرزی در مکزیک، که به غفلت، فساد و خشونت مبتلا است. یک معلم ناامید تصمیم می‌گیرد روش جدیدی را امتحان کند تا بتواند بی‌تفاوتی دانش‌آموزان خود را برطرف کند و کنجکاوی، پتانسیل و شاید نبوغ آن‌ها را باری دیگر به جریان بیاندازد. این خلاصه فیلم سینمایی رادیکال بود که درباره آن صحبت شد.

بازیگران فیلم رادیکال

در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های این اثر همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم.

Eugenio Derbez در نقش Sergio

بازیگران فیلم رادیکال

اوگنیو گونزالس دربس، هنرپیشه، کمدین و کارگردان مکزیکی است. او در تاریخ ۲ سپتامبر ۱۹۶۱ به دنیا آمده است. او در فیلم‌های معروفی همچون “چهره فرشته کوچک”، “معجزه‌هایی از بهشت”، “بر فراز دریا”، “دورا و شهر گمشده طلایی” و “پیشخدمت پارکینگ” به ایفای نقش پرداخته است.

Gilberto Barraza در نقش Papa Paloma

فیلم Radical 2023

ژیلبرتو بارازا با فیلم های مکزیکی (2001)، سرزمین سکوت (2014) و باردو: وقایع نگاری نادرست یک مشت حقیقت (2022) شناخته شده است.

Enoc Leaño در نقش Administrador

فیلم رادیکال

Enoc Leaño در 30 نوامبر 1968 در Ciudad Insurgentes، Baja California Sur، مکزیک به دنیا آمد. او یک بازیگر و تهیه کننده است که برای فیلم های Roma (2018)، Chicuarotes (2019) و Frida (2002) شناخته شده است.

Daniel Haddad در نقش Chucho

دانیل حداد برای بازی در فیلم رادیکال (2023)، تمام کک و مک در جهان (2019) و درپشتی (2019) شناخته شده است.

سایر هنرپیشه های فیلم سینمایی رادیکال عبارتند از:

  • جنیفر ترخو (Jennifer Trejo) در نقش Paloma
  • میا فررناندا سولیس (Mia Fernanda Solis) در نقش Lupe
  • دنیلو گواردیولا (Danilo Guardiola) در نقش Nico
  • ویکتور استرادا (Victor Estrada) در نقش Chepe
  • مانوئل مارکز (Manuel Márquez) در نقش Enrique
  • کریستین گونزالس (Christian González) در نقش Jaime
  • خواکیکتسال مارتینس (Xochiquetzal Martínez) در نقش Maria

نقد فیلم سینمایی رادیکال

نقد فیلم سینمایی رادیکال

نمرات فیلم رادیکال ۲۰۲۳ با امتیاز 8.1 در سایت Imdb به نسبت با فیلم‌های دیگر در ژانر درام بسیار خوب به نظر می‌رسند. این فیلم دارای یک داستان هیجان انگیز با تعلیقات فراوان و فیلمنامه‌ای خوب است. بازیگر اصلی در این فیلم نقش خود را طبیعی و جذاب بازی می‌کند و همین امر، این فیلم را از سایر فیلم‌های جدید درام متمایز می‌کند.

تراژدی و پیروزی همزمان با پایان یافتن رادیکال دست به دست هم می‌دهند تا شما با حالی دگرگون به جریان زندگی خود برگردید. قدرت داستان به شکلی باور نکردنی لحظاتی تاثیرگذار را دراماتیک کرده است.

بعد از دیدن و بررسی فیلم رادیکال 2023 متوجه می‌شوید که این فیلم درام و خاص یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینمای درام را با شور و شوق بسیاری همراه می‌کند. به احتمال زیاد این فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های درام در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد شد.

New York Post / جانی اولکسینسکی: 88

ریتم روایت توسط بازیگران جوان، به کارگردانی کریستوفر زالا آنقدر درست و پرهیجان شکل می‌گیرد که سرزندگی تازه‌ای به سینمای درام سال 2023 می‌بخشد.

SlashfilmEthan / اندرتون: 80

پیام فیلم اگرچه تکراری است اما امید را در هر بیننده‌ای باری دیگر به وجود می‌آورد.

Screen Daily /تیم گریسون: 70

فیلم کریستوفر زالا، که با بازی‌های دوست‌داشتنی بازیگران جوان‌اش تقویت شده است، زمانی که به بررسی موضوع اصلی خود می‌پردازد، می‌تواند چنان تاثیری بر بیننده بگذارد که بعد از دیدن فیلم سرشار از انرژی به زندگی‌اش ادامه دهد.

Screen Rant / تاتیانا هولندر: 70

قدرت تاثیرگذاری داستان به قدری زیاد است که هر سینمادوستی را به خودش جذب می‌کند.

Variety / تومریس لافی: 70

فیلم رادیکال چیزی جز یک روایت شاعرانه از یک معلم امیدوار نیست. همین هم کافیست که این فیلم درام را در میان بهترین فیلم های 2023 قرار دهد.

IndieWire / کارلوس آگویلار: 67

رادیکال نمی‌تواند با یک روایت هوشمندانه بیننده را به آن شکلی که هدفش هست تحت تاثیر قرار دهد. اما با توجه به ریتم درستی که در رابطه با به تصویر کشیدن فقر و ناامیدی در نظر گرفته است، توانسته مخاطب خود را به اندازه‌ای درگیر کند.

کلام آخر – فیلم رادیکال

نقد فیلم سینمایی رادیکال

با معرفی و بررسی فیلم رادیکال 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کرده و از نقاط ضعف و قوت آن بگوییم. به نظر شما نقاط تاریک و روشن این اثر چه بودند؟ آیا شما قصد دانلود فیلم Radical 2023 را دارید؟ لطفا پس از تماشای این عنوان، ما را از نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو