آب کردن شکم و پهلو با یک روغن در دسترس!

منبع: دلتا پیام

7

1402/2/5

11:35


تأثیر روغن کرچک بر روی لاغری مثل یک معجزه است. جالب است بدانید این روغن علاوه بر تأثیر فوق‌العاده‌ای که بر روی مو و پوست دارد، برای ازبین‌بردن شکم و پهلو نیز بسیار عالی است.

آب کردن شکم و پهلو با یک روغن در دسترس!

تأثیر روغن کرچک بر روی لاغری مثل یک معجزه است. جالب است بدانید این روغن علاوه بر تأثیر فوق‌العاده‌ای که بر روی مو و پوست دارد، برای ازبین‌بردن شکم و پهلو نیز بسیار عالی است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا با این روغن به شما آموزش دهیم چگونه لاغر شوید.

لاغری

تأثیر روغن کرچک بر روی لاغری

۳ روش وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آن لاغر شوید.

تأثیر روغن کرچک بر روی لاغری با مصرف خوراکی آن

برخی از چاقی‌ها به دلیل یبوست است. شما با خوردن ۲ تا ۳ قاشق‌چای‌خوری روغن‌کرچک قبل از صبحانه، می‌توانید این مشکل را رفع کنید. ممکن است طعم روغن برای برخی افراد ناخوشایند باشد بدین منظور آن را با کمی آبمیوه مخلوط کنید.  اگر پس از مصرف این روغن سریعاً به سمت دستشویی می‌روید نگران نباشید؛ زیرا ادرارآور بودن از خصلت‌های این روغن است.

نکته مهم که باید به آن توجه کنید: تنها به مدت یک هفته مصرف آن را ادامه دهید تا منجر به مشکلات جدی سلامتی مانند تضعیف روده بزرگ و یبوست مزمن نشود.

تأثیر روغن کرچک بر روی لاغری با استفاده موضعی

یکی از راحت‌ترین کارها برای لاغری، ماساژ با روغن است. برای این منظور لازم است شما یک قاشق غذاخوری روغن‌کرچک را بر روی اجاق داغ کنید. حالا این روغن را باید به شکم و پهلوی خود بمالید. ماساژدادن به کاهش چربی در این نواحی بسیار کمک می‌کند.

همچنین نکته مهم آن است که استفاده موضعی از این روغن و ماساژدادن، باعث سفت‌شدن و جوان‌سازی پوست شکم که در اثر بارداری و از قبیل مسائل دچار کشش و افتادگی شده است، کمک خواهد کر، می‌شود.

نحوه استفاده از روغن‌کرچک به‌منظور کاهش چربی شکمی چگونه است؟

ماساژ و بستن با پارچه

مواد لازم:

  • سه قاشق غذاخوری روغن‌کرچک
  • ورق پلاستیکی
  • کیسه آب گرم
  • بالشت
  • پارچه نخی

طریقه استفاده:

ابتدا به‌آرامی بر روی بالشت دراز بکشید، مقداری از روغن‌کرچک را روی نوک انگشت خود بمالید و با حرکات دورانی شکمتان را به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. حال پارچه‌ای را بر شکم خود قرار دهید و با ورق پلاستیکی دورتادور شکمتان را ببندید. کیسه آب گرم را بروی شکم قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید.

این کار را به طور مرتب انجام دهید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

چای روغن‌کرچک و زنجبیل برای کاهش چربی شکمی

چای روغن‌کرچک و زنجبیل برای کاهش چربی شکمی:

مواد لازم

  • مقداری ریشه زنجبیل له شده
  • یک عدد چای سبز کیسه‌ای
  • یک قاشق غذاخوری روغن‌کرچک
  • یک فنجان آب

طریقه استفاده

ابتدا آب را در ظرفی بریزید و بر روی شعله اجاق‌گاز قرار دهید تا بجوشد، سپس ریشه زنجبیل را درون آب بریزید و بگذارید به مدت ۳ دقیقه بجوشد، به‌آرامی از شعله برداشته، از صافی رد کنید و در فنجانی بریزید.

چای سبز کیسه‌ای را درون آب انداخته و یک دقیقه صبر کنید تا عصاره آن خارج شود و در نهایت روغن‌کرچک را به آن اضافه کرده و قبل از نوشیدن به‌خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب با سفیدآب تمام مشکل پوستی شما درمان می‌شود را مطالعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو