معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک

منبع: فوت و فن

4

1402/2/5

19:18


بن افلک یکی از بازیگران سرشناس و نام آشنا در هالیوود به شمار می‌رود که نقش‌های بسیار درخشان و متفاوتی را بازی کرده است.

معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک

بن افلک یکی از بازیگران سرشناس و نام آشنا در هالیوود به شمار می‌رود که نقش‌های بسیار درخشان و متفاوتی را بازی کرده است. بنابراین، اعلام نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم هیپنوتیزم‌کننده (Hypnotic) سبب جلب توجه بسیاری از طرفداران شده است. در این فیلم تازه که در ژانر اکشن و مهیج است، بن افلک نقش یک کارآگاه بسیار ماهر را بازی می‌کند.

سکان کارگردانی فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» را رابرت رودریگز در دست داشته، فیلمی که برای نزدیک به ۲۰ سال در دست توسعه بوده است. پس از مدت‌ها انتظار و مشکلات فراوان، این فیلم اکنون در مرحله پساتولید قرار دارد و قرار است به زودی به روی پرده سینماها بیاید. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با عوامل سازنده، داستان، بازیگران و تاریخ اکران این فیلم آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم Hypnotic

سکان کارگردانی فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» را رابرت رودریگز در دست دارد و خود او نیز به همراه تعدادی دیگر از جمله تهیه‌کنندگان آن هستند. پسر خود رودریگز به نام ریسر نیز به همراه پدرش فیلم‌نامه این اثر را در کنار مکس بورنشتاین قلم زده‌اند.

داستان فیلم Hypnotic

فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» یکی از پروژه‌های رویایی رابرت رودریگز به شمار می‌رود که کار روی فیلم‌نامه آن را از سال ۲۰۰۲ میلادی شروع کرده و در آن زمان آن را یکی از داستان‌های مورد علاقه خودش توصیف کرد. در این اثر سینمایی، بن افلک نقش دنیل رورک را بازی می‌کند که یک کارآگاه سرسخت و ریشه‌دار است که دخترش را در یک چشم به هم زدن و در شرایطی بسیار مرموز از دست می‌دهد. او در حین جستجوی دخترش، سرنخ‌هایی را پیدا می‌کند که او را به دنیای مخفی افرادی با توانایی ذهنی سوق می‌دهد، کسانی که قدرت‌های ویژه‌ای برای تأثیرگذاری روی دنیای اطراف خود دارند.

فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» به این موضوع اشاره دارد که افراد دارای توانایی ذهنی فوق‌العاده واقعی هستند و به شیوه‌های مختلف روی دنیای واقعی و زندگی ما تأثیر می‌گذارند. رورک شروع به آشکار کردن لایه‌های پر رمز و رازی در اطراف خودش و مربوط به هیپنوتیزم‌کننده‌ها می‌کند، هیپنوتیزم‌کننده‌هایی که قدرت و توانایی ذهنی بسیار قدرتمندی دارند. او متوجه می‌شود که در حال حرکت به سمت حقیقت است، حقیقتی که ممکن است پاسخی درباره ناپدید شدن دخترش ارائه کند.

بازیگران فیلم Hypnotic

در این فیلم علمی تخیلی، اکشن و مهیج، بن افلک نقش اصلی را ایفا می‌کند و کارآگاه دنیل رورک را به تصویر می‌کشد که فردی بسیار سرسخت است ولی نسبت به دخترش رفتاری بسیار مهربان دارد. او آماده است تا برای نجات دخترش حتی تا خود جهنم نیز برود و باور دارد که ناپدید شدن او با توطئه بسیار بزرگتر مرتبط است.

هالا فینلی نقش دختر دنیل رورک را بازی می‌کند که به طور مرموزی درست جلوی چشمان وی ناپدید می‌شود و ممکن است قدرت‌های خاصی داشته باشد یا خیر. تنها سرنخی که درباره محل اختفای او به جای مانده، تصویری از او است که زیر آن نوشته شده «لو دلارین را پیدا کن»، چیزی که خیلی زود رورک را در مسیر جستجویی طولانی قرار می‌دهد.

آلیس براگا نقش دیانا کروز را ایفا می‌کند، هیپنوتیزم‌کننده‌ای که از یک سازمان مخفی از هیپنوتیزم‌کننده‌ها در حال فرار است و قدرت‌های ذهنی خودش را دارد. او در نهایت با رورک همراه می‌شود تا این دختر گمشده را پیدا کنند و این گروه شیطانی را یک بار برای همیشه از بین ببرند. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به جی دی پاردو، دایو اوکنیی، جف فاهی، جکی ارل هیلی و ویلیام فیچنر اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Hypnotic

یک نسخه ناتمام از فیلم «هیپنوتیزم‌کننده» در جشنواره فیلم ساندنس به روی پرده سینماها آمد و نقدهای خوبی را نیز از سوی منتقدان و بیننده‌ها دریافت کرد. پس از آن نیز اعلام شده بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود و در حال حاضر نیز تاریخی برای پخش آنلاین آن مشخص نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو