متروی پرند امسال افتتاح می شود [+جزئیات]

منبع: فیگار

4

1402/2/9

15:31


به تازگی، شایعاتی مبنی بر خبری از متروی پرند که امسال افتتاح می شود منتشر شده که چندی پیش، خبر افتتاح متروی پرند از سوی رسانه‌ها تأیید شد.

متروی پرند امسال افتتاح می شود [+جزئیات]

به تازگی، شایعاتی مبنی بر خبری از متروی پرند که امسال افتتاح می شود منتشر شده که چندی پیش، خبر افتتاح متروی پرند از سوی رسانه‌ها تأیید شد.

به تازگی، خبری مبنی بر افتتاحیه متروی پرند در پایان بهار شایعه شده بود که بلاخره چندی پیش رسانه‌های موثق داخلی، از تکمیل متروی پرند در بهار امسال به انتشار رساند.

تکمیل متروی پرند در بهار امسال قولی بود که چندی پیش، معاون وزیر راه و شهرسازی اخیرا اعلام کرده که مترو فرودگاه امام پرند به طول ۱۸ کیلومتر در بهار سال جاری تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

افتتاح متروی پرند

افتتاح متروی پرند

افتتاح متروی پرند, افتتاحیه متروی پرند در پایان بهار

به گزارش ایسنا ؛ تکمیل پروژه مترو تهران ـ پرند به طول ۵۰ کیلومتر که تا فرودگاه امام (ره) از سال‌ها قبل تکمیل شده و ۱۸ کیلومتر آن تا شهر جدید پرند از حدود ۱۶ سال قبل باقی‌مانده سال‌هاست در انتظار تامین منابع مالی به سر می‌برند وعده تکمیل آن در دوره‌های گذشته دائما تجدید شد.

از اوایل سال گذشته با استفاده از تهاتر اراضی شرکت عمران با پیمانکار پروژه، روند اجرای این خط شتاب گرفت و قرار بود تا دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد که نشد. رقمی که در ماه‌های پایانی سال گذشته برای تکمیل طرح مترو پرند تخمین زده شد ۲۱۰ میلیارد تومان بود.

افتتاح ایستگاه مترو شهر پرند

در ادامه می‌توانید تصویری از ایستگاه پرند را ببینید:

افتتاح متروی پرند

افتتاح متروی پرند, تکمیل متروی پرند در بهار امسال

ایستگاه مترو شهر پرند در ضلع شمالی شهر جدید پرند و آزادراه تهران-ساوه قرار دارد. این ایستگاه در حال ساخت و تکمیل است. براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مسئولان این طرح زمان جدیدی برای افتتاح متروی پرند اعلام کردند که براساس اعلام آنها، متروی پرند تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

پرند یکی از شهرهای اقماری اطراف تهران است که طی سال‌های اخیر رشد جمعیت پرشتابی را تجربه کرده و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۵ تعداد ساکنان آن به مرز ۷۰۰ هزار نفر برسد، شهر جدید پرند شهری در شهرستان رباط‌کریم از توابع استان تهران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو