معرفی هتل های نزدیک دبی مال برای اقامتی بدون دغدغه!

منبع: اوما

4

1402/2/13

17:27


معرفی هتل های نزدیک دبی مال برای اقامتی بدون دغدغه!

دبی به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه است که چندسال متوالی به عنوان مقصد درجه یک گردشگری در جهان شناخته شد. این شهر، هتل های بسیار متنوعی دارد، به شکلی که با هر سلیقه و بودجه ای، می‌توانید یک هتل مناسب برای خود انتخاب کنید. اما اگر قصد شما از سفر به دبی، خرید و دیدن مراکز تجاری و خرید است، پیشنهاد می‌کنیم نزدیک دبی مال اقامت داشته باشید. در ادامه این مطلب با بهترین هتل های دبی نزدیک دبی مال آشنا شوید.

چرا مناطق نزدیک دبی مال برای اقامت بهتر است؟

دبی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان در شهر دبی است. این مرکز خرید چیزی نزدیک به 350 هزار متر مربع مساحت داشته و بخشی از پروژه برج العرب محسوب می شود. دبی مال با بیش از 1200 فروشگاه، رستوران، هتل و کافی شاپ در سال 2008 میلادی برای استفاده عموم مردم بازگشایی شد.

در دبی مال می‌توانید از تمامی برندهای مطرح و بین المللی و اجناس با کیفیت خرید کنید. خریدی که لذت آن را برای همیشه به خاطر خواهید داشت. از آنجایی که این مرکز خرید خود یکی از جاذبه های دیدنی دبی است، هتل های زیادی مشرف به دبی مال و یا در نزدیکی آن ساخته شده است.

بنابراین با رزرو هتل نزدیک دبی مال، دغدغه ای از بابت جابه‌جایی درون شهری نخواهید داشت. اگر قصد رزرو آنلاین هتل نزدیک دبی مال را دارید، با چند مورد از بهترین گزینه ها آشنا شوید.

هتل Manzil Downtown

یکی از بهترین هتل های دبی که در فاصله کمی با دبی مال واقع شده، هتل manzil downtown است. این هتل شیک و زیبا، امکانات ویژه ای به مهمانان و مسافران ارائه می دهد. اگر دوست دارید در یک هتل لوکس، زیبا، شیک و با امکانات عالی اقامت داشته باشید، این هتل را انتخاب کنید. با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی خوب به دبی مال، به دیگر مراکز مهم شهری نیز دسترسی خوبی خواهید داشت.

هتل آرمانی دبی

یکی از نزدیک ترین هتل ها به دبی مال، هتل آرمانی است. هتلی که توسط گروه آرمانی در برج العرب طراحی و ساخته شد. اگر قصد رزرو هتل دبی دارید و از پس هزینه های این هتل بر می آیید، مطمئن باشید که اقامتی بی نظیر تجربه خواهید کرد. اقامتی که مشابه آن را در هیچ هتل دیگری نخواهید یافت.

 

هتل آرمانی

هتل آرمانی در برج العرب واقع شده و جالب است بدانید که 11 طبقه از برج العرب به این هتل اختصاص یافته و یکی از محبوب ترین هتل های پنج ستاره دبی است. هتلی شیک و مدرن با نمایی به سمت دبی مال. این هتل رستوران های متنوعی دارد که می توانید در آنها، انواع غذاهای بین المللی و عربی را بچشید.

هتل آدرس دبی

شاید اگر تصاویر هتل آدرس دبی را دیده باشید، آرزوی اقامت در آن را در سرگذرانده باشید. یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های دبی که در 63 طبقه بنا شده و در کنار دبی مال و برج العرب واقع شده است. لوکس بودن این هتل، زبانزد همه است. بالکن های اتاق های این هتل، نمای فوق العاده زیبایی به شهر دارد.

البته توجه داشته باشید که هتل آدرس مال یا هتل آدرس دبی مال یکی از هتل های پنج ستاره دبی بوده و قیمت نسبتا بالایی دارد. بنابراین اگر به دنبال گزینه های اقتصادی تری برای اقامت هستید، هتل آدرس گزینه خوبی برای شما نیست. اما اگر در سفر به دبی اقامت در این هتل را تجربه کنید، متوجه تفاوت فاحش کیفیت خدمات هتل ها خواهید شد.

هتل The palace Downtown دبی

اگر دوست دارید در یکی از زیباترین هتل های دبی که طراحی و نمای فوق العاده زیبایی دارد و در نزدیکی دبی مال واقع شده اقامت کنید، هتل The palace Downtown را انتخاب کنید. اتاق ها در این هتل نمای فوق العاده زیبایی به شهر فوق مدرن دبی دارد که حال و هوای شما را عوض می کند.

امکانات این هتل شامل استخر، استخر روباز، مهدکودک برای کودکان و امکانات مخصوص افراد کم توان یا توان خواه است. اگر می‌خواهید هتل شما در نزدیکی دبی مال و برج العرب باشد، این هتل را در فهرست خود قرار دهید.

هتل آدرس اسکای ویو

هتل آدرس اسکای ویو نیز یکی دیگر از هتل های نزدیک به دبی مال است که از هتل های لوکس و 5 ستاره محسوب می شود. این هتل امکانات و خدمات ویژه ای نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و غیره در اختیار مسافران قرار می دهد.

 

هتل اسکای ویو

دسترسی خوب این هتل به یکی از مهم ترین مراکز تجاری دبی از مزیتهای آن محسوب می‌شود. در سفر به دبی برای امور تجاری، این هتل گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

رزرو متنوع ترین هتل های دبی در فلای تودی

اگر قصد سفر به دبی دارید، برای انتخاب و رزرو هتل پیشنهاد می‌کنیم که وارد وب سایت فلای تودی و بخش هتل های خارجی شوید. در این سایت با تعداد زیادی از هتل های متنوع مواجه خواهید شد و می‌توانید متناسب با سلیقه، بودجه و اولویت های خود، بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید.

با انتخاب هتل و تکمیل فرایند پرداخت، واچر هتل بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد. رزرو هتل از فلای تودی کاملا به صورت آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت. همچنین در صورتی که در فرایند پرداخت و رزرو هتل دچار مشکل شوید هم می‌توانید با کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

فلای تودی مرجع ارزانترین بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید رزروتان را با کمترین قیمت انجام دهید و در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو