پرطرفدارترین تفریحات دبی برای ایرانیان

منبع: تالاب

3

1402/7/22

21:36


دبی یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان است که رتبه‌ی سوم را پس از […]

پرطرفدارترین تفریحات دبی برای ایرانیان

دبی یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان است که رتبه‌ی سوم را پس از استانبول و آنتالیا به عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری برای مسافران ایرانی کسب کرده‌است. تفریحات دبی بسیار متنوع و جذابند. برخی از این تفریحات می‌تواند بسیار گران‌قیمت و لوکس باشد اما خوشبختانه این درمورد تمام آن‌ها صدق نمی‌کند. لذت بردن از این تفریحات متنوع در دبی، سفر شما را به سفری خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. آشنایی با این اماکن جذاب و برنامه‌ریزی برای سفر به شما کمک می‌کند تا بتوانید از تمامی تفریحات موردعلاقه‌ی خود لذت ببرید. در این نوشته، پرطرفدارترین تفریحات دبی برای ایرانیان را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

 

تفریح در سواحل دبی

شهر دبی 64 کیلومتر خط ساحلی دارد و از آن بهترین استفاده را کرده‌است. بهترین تفریحات آبی متنوع را می‌توانید در سواحل این شهر بیابید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس از خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر شگفت‌انگیز، از تفریح در سواحل زیبای آن غافل نشوید. در ادامه به توضیح بیشتر درمورد این سواحل و تفریحات آن‌ها می‌پردازیم.

 

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا، محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین ساحل در دبی است. طول این ساحل بسیار زیاد است و به همین دلیل به چند بخش تقسیم شده‌است. در این ساحل زیبا با شن‌های سفید هر تفریح و امکانات رفاهی که بخواهید در دسترس است. تفریحات آبی، هتل‌های مختلف، رستوران‌های متعدد، پارک بازی کودکان، نزدیکی به مراکز خرید و وجود فضاهایی برای استراحت و آرامش در این ساحل باعث محبوبیت آن شده‌است. همچنین شما می‌توانید در مرکز ماساژ جمیرا از بهترین خدمات ماساژ استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

 

ساحل کایت

در ساحل کایت یا همان ساحل بادبادک‌های دبی می‌توانید زیباترین منظره‌ها را تماشا کنید. در این ساحل نیز تفریحات متنوعی برای گردشگران وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها بادبادک‌بازی و موج‌سواری با کایت است. به جز این تفریحات، دویدن در پیست حرفه‌ای، والیبال ساحلی، پارک اسکیت و پارک آبی از تفریحات و امکاناتی هستند که در این ساحل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ون‌های غذا و خوارکی نیز در سراسر ساحل حضور دارند تا گردشگران بتوانند در کنار این تفریحات طعم خوب غذاهای متنوع عربی را بچشند.

پرطرفدارترین تفریحات دبی برای ایرانیان

ساحل لامر

ساحل لامر یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سواحل دبی است که از لحاظ تفریحات و امکانات در نوع خود کم‌نظیر است. فعالیت‌ها و تفریحات این ساحل به قدری زیاد و متنوع است که هر فردی با هر سلیقه و سنی را جذب می‌کند. تفریحات آبی، جزایر شمالی و جنوبی، جت اسکی، موج‌سواری، زمین بازی کودکان، قلعه‌های بادی و کافه‌های آرام بخش از این تفریحات محسوب می‌شوند. بیش از 130 مرکز خرید و رستوران‌ در نزدیکی ساحل و همچنین مسیرهای زیبا و آرام پیاده‌روی، از دیگر جذابیت‌های فوق‌العاده‌ی این ساحل زیبا هستند.

 

آکواریوم‌، پارک‌ آبی، شهربازی و پارک؛‌ انواع تفریحات هیجان‌انگیز در دبی

همانطور که گفتیم تفریحات در دبی بسیار متنوعند. در ادامه‌ی این نوشته بخشی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات دبی را معرفی می‌کنیم تا چه به صورت شخصی به دبی سفر کردید و چه با تور دبی سفرمارکت ، از این تفریحات جذاب استفاده کنید و سفری کامل به این شهر زیبا داشته‌باشید.

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی یکی از شگفت‌انگیزترین آکواریوم‌های دنیاست که با 10 میلیون لیتر آب از بزرگترین آکواریوم‌های جهان نیز به شمار می‌آید. درون این آکواریوم 140 گونه‌ی مختلف از جانوران دریایی و بیش از 300 کوسه قرار دارد و از جذابیت‌های آن این است که شما می‌توانید در این آکواریوم در کنار این کوسه‌ها غواصی کنید! در این آکواریوم بی‌نظیر امکان دیدن سمورها و پنگوئن‌ها و همچنین بزرگترین کروکودیل دنیا را دارید و می‌توانید به این ماهی‌ها با کمک کارکنان مجموعه غذا بدهید. امکان بازدید از دیدنی‌های موجود در زیر آب با قایق‎‌های شیشه‌ای نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

پرطرفدارترین تفریحات دبی برای ایرانیان

پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر با 17 هکتار مساحت و 18 میلیون لیتر آب، بزرگترین پارک آبی در جهان است که تفریحات متنوع بسیار زیادی در آن وجود دارد. رودخانه‌ی موج‌دار 2.8 کیلومتری، سرسره‌های مرتفع، کافه‌ها و رستوران‌های مختلف، وجود غارهای آبی کودکان که برای کودکان با قد کمتر از 120 سانتی‌متر طراحی شده‌است، بیش از 30 سرسره‌ی آبی و همچنین امکانات آموزشی برای یاد گرفتن اصول ایمنی و شنا، همگی از نکاتی هستند که این مجموعه را منحصربه‌فرد می‌کنند.

 

شهربازی آی ام جی

یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در دبی تجربه کنید، شهربازی‌ها هستند. شهربازی آی ام جی نیز یکی از بهترین شهربازی‌های دبی است. این شهربازی جذاب از سه بخش شخصیت‌های مارول، پارک ژوراسیک و شخصیت‌های کارتونی تشکیل شده‌است که هرکدام جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. در بخش مارول، شخصیت‌های فیلم‌های مارول مانند مرد عنکبوتی وجود دارند و در بخش ژوراسیک نیز گردشگران امکان دیدن دایناسورها در ابعاد واقعی‌شان را دارند. در بخش شخصیت‌های کارتونی نیز می‌توانید شخصیت کارتون‌ها و انیمیشن‌های مختلف را ببینید. گشتن، استفاده از تفریحات و ثبت عکس و خاطرات در این شهربازی جذاب، یکی از خاطرات به یادماندنی شما از سفر به دبی خواهدبود.

 

پارک صفا

پارک صفا اولین پارک عمومی در شهر دبی است. در این پارک می‌توانید از هوایی تازه و پاک استفاده کنید و از حدود 200 گونه پرنده‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دیدن کنید. فضای ورزش، اتاق بازی، دکه‌های غذا، بازی‌های مختلف، بخش مخصوص بانوان، زمین بازی کودکان و دوچرخه‌سواری از امکانات ویژه‌ی این پارک قدیمی و خوش‌ آب‌وهوا هستند. این پارک که امروزه در بخش مرکزی دبی قرار دارد از مناطق مهم و شلوغ شهر به شمار می‌آید.

 

کلام آخر

شهر زیبا و مدرن دبی مملو از دیدنی‌ها و تفریحات جذاب، متنوع و منحصربه‌فرد است که بسیاری از آن‌ها مشابهی در هیچ‌جای دنیا ندارند! هرکدام از این اماکن دیدنی و تفریحات جذاب نیز، ویژگی‌ها و امکانات بسیار متنوعی دارند که در نوع خود منحصربه‌فرد است. به همین دلیل لیست تمام دیدنی‌های دبی و جذابیت‌ها و ویژگی‌هایشان، بسیار طولانی‌تر خواهدبود. ما در این نوشته، معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات موجود در این شهر برای ایرانیان را معرفی کردیم و از جذابیت‌های هرکدام گفتیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از سفر به دبی با این اماکن دیدنی آشنا شوید و برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید سفری کامل به این شهر داشته‌باشید و یک سفر به‌یادماندنی و زیبا را برای خودتان رقم بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو