پرطرفدار ترین مدل های گوشی در سال 2023 + کد تخفیف

منبع: فوت و فن

3

1402/2/17

08:58


سال 2023 است و گوشی های هوشمند با کیفیت زیادی یافت می شوند. مشتریان طیف گسترده‌ای از تلفن های همراه با پردازنده های سریع، نمایشگرهای عالی و دوربین‌های قدرتمند را انتخاب می‌کنند.

پرطرفدار ترین مدل های گوشی در سال 2023 + کد تخفیف

سال 2023 است و گوشی های هوشمند با کیفیت زیادی یافت می شوند. مشتریان طیف گسترده‌ای از تلفن های همراه با پردازنده های سریع، نمایشگرهای عالی و دوربین‌های قدرتمند را انتخاب می‌کنند. اما با وجود این گزینه‌های بسیار، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است، همیشه آسان نیست. برای ساده‌تر کردن تصمیم، ما پرطرفدارترین لیست را تهیه کردیم. از گوشی های پرچمدار گرفته تا گوشی های ارزان قیمت همه چیز در این بین، گزینه‌های ارزشمند زیادی برای همه وجود دارد.

بهترین گوشی از نظر اکثر مردم کدام مدل است؟

آیفون 14 و آیفون 14 پرو با عملکرد عالی پردازنده‌ها و دوربین‌هایشان همه را تحت تأثیر قرار دادند. اما اگر دنبال بهترین آیفون نیستید، همچنان گزینه‌های زیادی برای تلفن هوشمند دارید، از جمله Pixel 7 Pro و Samsung Galaxy S23 Ultra. هر دوی این مدل‌ها هر چیزی را که می‌خواهید، از عملکرد بالا گرفته تا دوربین‌های فوق‌العاده دارند.

کسانی که چیزی ارزان‌تر می‌خواهند باید پیکسل 7 599 دلاری را در نظر بگیرند، در حالی که Galaxy S23 ممکن است برای افرادی که گوشی‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند مناسب‌تر باشد.

تعدادی گوشی هوشمند عالی دیگر با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد، مانند4 Galaxy Z Fold جدید سامسونگ که دارای صفحه نمایش تاشو است. این مدل گوشی قیمت بالایی دارد. اما گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، مانند Pixel 6A جدید، دارای مشخصات عالی، اینترنت 5Gپرسرعت و قیمت‌های مناسب‌تر هستند.

بهترین گوشی‌های سال 2023

امسال مملو از معرفی گوشی‌های هوشمند است، بنابراین ما بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید و اپل را که بسیار محبوب هستند در زیر جمع‌آوری کردیم.

گوشی‌های هوشمند نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند، اما خرید گوشی هوشمند عالی می‌تواند کار دشواری باشد. با این حال، نگران نباشید و اگر قصد خرید گوشی از فروشگاه دیجی کالا را دارید، می‌توانید به مقاله کدهای تخفیف دیجی کالا ویژه 1402 را از کجا دریافت کنیم؟ مراجعه کرده و خریدی به‌صرفه را تجربه کنید.

اپل، آیفون 14 پرو:

آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس اپل تغییرات گسترده‌ای مانند جزیره دینامیک، سیستم دوربین 48 مگاپیکسلی جدید و پردازنده جدید A16 Bionic اپل را معرفی می‌کنند. همه این ارتقاها با هم جمع می‌شوند تا تجربه ای تازه و سریع ایجاد کنند. ارتقاء دوربین اصلی به آن اجازه می‌دهد تا عکس‌های واقعاً خیره‌کننده‌ای بگیرد و اگر به عکاسی با موبایل علاقه‌مند هستید، گوشی را به گزینه‌ای قوی تبدیل می‌کند.

به‌عنوان برترین گوشی اپل، ارزان نیست، به خصوص اگر مدل بزرگتر Max را می‌خواهید، اما اگر به دنبال بهترین عملکرد همه جانبه در یک آیفون هستید، 14 Pro بهترین گوشی است.

اپل، آیفون 14:

در حالی که آیفون 14 معمولی دارای همان دوربین سه گانه یا ناچ جدید Dynamic Island مانند برادر گران‌تر 14 پرو نیست، هنوز هم چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز بودن ارائه می‌دهد و با قیمت مقرون به صرفه‌تری عرضه می‌شود. ویرایشگر CNET، پاتریک هالند، آن را به دلیل عملکرد خوب، دوربین اصلی به روز شده و ترفندهای مختلف دیگر از جمله پشت شیشه‌ای قابل ترمیمتر در صورت نیاز به چرخش، به عنوان به روز رسانی خوب برای اکثر افراد توصیف می‌کند.

این یک تغییر اساسی نسبت به مدل‌های سال گذشته نیست، اما اگر به دنبال یک آیفون جدید هستید و نمی‌خواهید هزینه‌های زیادی را برای سری Pro خرج کنید، گزینه بسیار خوبی برای خرید است.

سامسونگ گلکسی اس 23:

طرفداران اندرویدی که به دنبال یک گوشی کوچک هستند، انتخاب زیادی ندارند. اما گلکسی اس 23، 6.1 اینچی یک گزینه قانع‌کننده برای کسانی است که می‌خواهند تلفنی جمع و جور داشته باشند اما فضای کافی برای صفحه نمایش فراهم کند. گلکسی اس 23 با ارتقاهای معمولی مانند یک پردازنده جدید (نسخه ای از اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام که برای گوشی های سامسونگ بهینه شده است)، طراحی کمی جدید و دوربین سلفی با وضوح بالاتر طراحی شده است. اما باتری بزرگ‌تر گلکسی اس 23 است که ارزش توصیه کردن را دارد.

شیائومی 13 پرو:

شیائومی 13 پرو دارای برخی از کامل ترین سخت افزارها در دنیای گوشی های هوشمند است. این یکی از اولین گوشی‌هایی است که می‌توانید در خارج از چین بخرید که دارای سنسور دوربین 1 اینچی است، فناوری‌ای که در چند سال آینده به شدت به دوربین‌های گوشی‌های هوشمند ارتقا پیدا می‌کند، اما شیائومی درهای اولیه به آن رسید.

در آزمایش‌های انجام شده، ناحیه بزرگ‌تر حسگر نور بیشتری می‌گیرد و در نتیجه عکاسی در نور کم، هیجان انگیز و سطحی از جزئیات در سنسورهای کوچکتر یافت نمی‌شود. یک سنسور تله فوتو با وضوح 50 مگاپیکسل و یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسل را وارد کنید و با وجود برآمدگی بزرگ دوربین، تنظیمات بسیار خوبی خواهید داشت.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و هر کار را به راحتی انجام می‌دهد و عمر باتری آن عالی است.

جمع‌بندی مطالب

تعداد زیادی گوشی عالی در این لیست به شما معرفی کردیم، اما ما فکر می‌کنیم پرطرفدارترین مدل گوشی در سال 2023، آیفون 14 پرو است، زیرا در دسترس بودن جهانی، بهترین چیپست و صفحه ‌نمایش است و توسط بهترین اکوسیستم برنامه‌ها و دستگاه‌های جانبی طراحی شده است.

اگر قصد خرید گوشی جدیدی را دارید و دوست دارید جدیدترین مدل‌های گوشی سال 2023 را بخرید، نگران نباشید. با استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی می‌توانید گوشی مورد نیازتان را با قیمتی مناسب و به‌صرفه بخرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو