فیلم / حرکت منشوری و توهین حامد لک به هواداران ملوان جنجال شد

منبع: شبونه

3

1402/2/18

17:17


حرکت منشوری و غیراخلاقی حامد لک در مقابل هواداران ملوان انزلی با حاشیه هایی همراه شده است حامد لک دروازه بان پرحاشیه مس رفسنجان بعد از شعارهایی که هواداران ملوان علیه او سر داده بودند واکنش عجیبی را نشان داده که باعث ناراحتی ملوانی ها شده است. حامد لک که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی …

فیلم / حرکت منشوری و توهین حامد لک به هواداران ملوان جنجال شد

حرکت منشوری و غیراخلاقی حامد لک در مقابل هواداران ملوان انزلی با حاشیه هایی همراه شده است حامد لک دروازه بان پرحاشیه مس رفسنجان بعد از شعارهایی که هواداران ملوان علیه او سر داده بودند واکنش عجیبی را نشان داده که باعث ناراحتی ملوانی ها شده است.

حامد لک که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی ایران و پرسپولیس را در کارنامه دارد از بازیکنان پر حاشیه محسوب میشود که همیشه جنجالی برای رسانه ای شدن دارد.

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملوان بندر انزلی میزبان تیم مس رفسنجان در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بود. این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به نفع مس رفسنجان به پایان رسید. گفتنی است تیم ملوان بندر انزلی پس از این بازی، با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

حامد لک در یک گفت و گو در خصوص علاقه خیلی زیادش به علی کریمی گفته بود: از کودکی آرزو داشتم علی کریمی را از نزدیک ببینم زمانی که با تراکتور قرارداد بستم گفتند قرار است علی کریمی به تراکتورسازی بیاید. اشک به چشمانم آمد، وحشتناک خوشحال بودم. آرزوی بچگی ام بود که علی آقا را از نزدیک ببینم. همیشه زمانی که بازی میکرد، دعا می کردم که برترین بازی اش را انجام دهد. چه زمانی که در باشگاه پرسپولیس بود و چه زمانی که برای بایرن بازی می کرد. وقتی علی کریمی آمد با خودم گفتم حامد، ببین از کجا به کجا رسیدی. حتی اگر روزی بوفون شوم یا برترین گلر دنیا، این را می گویم که عاشق علی کریمی بودم و از بچگی دوستش داشتم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو