ماجرای هانی کرده و ضرب و شتم هواداران استقلال مشخص شد +فیلم

منبع: شبونه

7

1402/4/9

11:14


هانی کرده یکی از اشرار معروف تهران بوده که بارها به دلیل ضرب و شتم و کتک کاری و درگیری خیابانی دستگیر شده است هانی کرده حالا جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است ویدیویی از حضور او و همراهانش در تمرین تیم استقلال مورد توجه قرار گرفته است به خصوص ویدیوی از …

هانی کرده یکی از اشرار معروف تهران بوده که بارها به دلیل ضرب و شتم و کتک کاری و درگیری خیابانی دستگیر شده است هانی کرده حالا جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است ویدیویی از حضور او و همراهانش در تمرین تیم استقلال مورد توجه قرار گرفته است به خصوص ویدیوی از آنها منتشر شد که در حال کتک زدن هواداران استقلال بود.

ماجرای هانی کرده و ضرب و شتم هواداران استقلال مشخص شد +فیلم

ماجرای هانی کرده و ضرب و شتم هواداران استقلال

گویا هواداران استقلال علیه مدیریت باشگاه شعار می‌دادند که هانی کرده و همراهانش به آنها حمله کرده و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ویدیو حمله آنها و کتک زدن هواداران استقلال در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که مدیریت باشگاه هانی کرده را استخدام کرده تا هر کسی که علیه او روی سکوها شعار می‌دهد مورد ضرب و شتم قرار بدهد.

فیلم کتک زدن و ضرب و شتم هواداران استقلال توسط هانی کرده

همچنین تصاویری از خوش و بش هانی کرده و همراهانش با مدیریت باشگاه در فضای مجازی منتشر شده است.

البته حضور اراذل و اوباش در بین سکوهای ورزشگاه امری عادی در ورزشگاه‌های کشورمان به شمار می‌آید و بارها چنین اتفاقاتی رخ داده است اما اینکه ویدیو درگیری و کتک زدن هواداران منتشر شود برای نخستین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد و به همین دلیل واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

ماجرای هانی کرده و ضرب و شتم هواداران استقلال مشخص شد +فیلم

همچنین ببینید:

ماجرای قتل وحید مرادی و هانی کرده

حواشی

به گزارش انصاف ورزشی، اولین تمرین تیم استقلال تهران مدل جواد نکونام برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران با حواشی عجیب و غریب و صحنه‌های زشتی همراه شد تا حاشیه از روز اول گریبان استقلال نکونام را بگیرد.

پیش از آغاز تمرین بنرهایی در مدح حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال و البته علی امیری قائم مقام باشگاه در کمپ حجازی توجهات زیادی را به خود جلب کرد که با پاره شدن این بنرها توسط هواداران ناراضی استقلال جرقه اولین تنش‌ها در اولین تمرین زده شد.

ماجرای هانی کرده و ضرب و شتم هواداران استقلال مشخص شد +فیلم

اما با آغاز تمرین و پس از تشویق سرمربی، هواداران استقلال که بشدت از عملکرد و نوع اداره باشگاه توسط کریمی ناراضی بودند شروع به سر دادن شعار بر علیه مدیریت کردند همین موضوع سبب شد تا یکی از اوباش معروف تهران به نام «هانی کرده» که در دوره‌هایی سروکله‌اش در تمرین‌های استقلال پیدا می‌شود و در دوره‌هایی نیز اصطلاحا پایش از باشگاه بریده می‌شود، صحنه‌های زشتی را در کمپ مرحوم ناصر حجازی رقم بزند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو