پست اینستاگرام توهین پرسپولیس به گوا هند و شکایت هندی ها +عکس

منبع: شبونه

4

1402/6/2

17:38


در سال ۱۴۰۰ بازی تیم پرسپولیس و گوا هندوستان در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا حواشی بسیار زیادی برای تیم پرسپولیس داشت چرا که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در یک اقدام ناشیانه و عجیب و غریب متنی را پیش از مسابقه به اشتراک گذاشت و نوشت که 285 سال پیش لشکر نادرشاه به هندوستان حمله کرده …

در سال ۱۴۰۰ بازی تیم پرسپولیس و گوا هندوستان در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا حواشی بسیار زیادی برای تیم پرسپولیس داشت چرا که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در یک اقدام ناشیانه و عجیب و غریب متنی را پیش از مسابقه به اشتراک گذاشت و نوشت که 285 سال پیش لشکر نادرشاه به هندوستان حمله کرده و موفق شد این کشور را فتح کند و حالا جوانان ایرانی برای فتح هندوستان تلاش خواهند کرد.

این پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس باعث شد که باشگاه گوا از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند و در نهایت به دو بازی بدون تماشاگر خانگی پرسپولیس محکوم شود .

پست اینستاگرام توهین پرسپولیس به هندی ها و تیم گوا هندوستان +عکس

هرچند که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌های مختلفی از تیم گوا و مردم هندوستان عذرخواهی کرد.

همچنین ببینید

علت بدون تماشاگر بودن بازی پرسپولیس و النصر

یکی صفحه‌های فوتبال هند نوشت: «اینستاگرام رسمی پرسپولیس به کل کشور ما بی‌احترامی کرده است. نتایج مهم نیستند؛ با احترام به گوآ، ما می‌دانیم که کیفیت و قدرت پرسپولیس بیشتر است اما این چه حرفی است که شما نوشته‌اید؟» در زیر این توییت، منشن‌های زیادی در نقد یا مخالفت با کپشن اینستاگرام پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود.

برخی از توییت‌هایی که صفحات مربوط به طرفداران فوتبال هند منتشر کرده‌اند را می‌بینید. هندی‌ها این ماجرا را شرم آور خوانده‌اند و برخی از آنها هم به دلیل قدرت زیاد تیم کریکت شان خواسته‌اند تا این تیم بابر پرسپولیس به میدان برود. یکی دیگر از کابران هندی نوشت: فدراسیون فوتبال هند بسیار ناکارآمد است و حتی نمی‌تواند پروازهای داخلی تیم‌ها را مدیریت کند. به نظر می‌رسد پرسپولیس انتظارات زیادی داشته است!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو