ماجرای هشتگ #ترابی_تنها_نیست استقلالی ها برای مهدی ترابی کولاک کردند

منبع: شبونه

7

1401/10/17

18:21


هشتگ #ترابی_تنها_نیست استقلالی ها برای مهدی ترابی کولاک کردند بعد از درگیری که مهدی ترابی با احمد موسوی داشت حالا در شبک ههای اجتماعی از این بازیکن حمایت میشود. ماجرای هشتگ #ترابی_تنها_نیست تیم پرسپولیس در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف نساجی رفت که این بازی با برد پرسپولیس به پایان رسید …

هشتگ #ترابی_تنها_نیست استقلالی ها برای مهدی ترابی کولاک کردند بعد از درگیری که مهدی ترابی با احمد موسوی داشت حالا در شبک ههای اجتماعی از این بازیکن حمایت میشود.

ماجرای هشتگ #ترابی_تنها_نیست استقلالی ها برای مهدی ترابی کولاک کردند

ماجرای هشتگ #ترابی_تنها_نیست

تیم پرسپولیس در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف نساجی رفت که این بازی با برد پرسپولیس به پایان رسید

اما یکی از حاشیه هایی که این مسابقه داشت درگیری مهدی ترابی با احمد موسوی بازیکن حریف بود که منجر به اخراج مهدی ترابی شد .

همچنین ببینید:

⚡️فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی

در ویدیو هایی که منتشر شده احمد موسوی در کنار مهدی ترابی قرار گرفته و جمله ای به او می گویدکه واکنش تند مهدی ترابی را در پی دارد سپس مهدی ترابی جمله ای به او می گوید که به گوش داور می رسد و به ترابی کارت قرمز نشان می‌دهد و در نهایت اخراج میشود .

برخی رسانه‌ها مدعی هستند که احمد موسوی به اعتقادات مهدی ترابی توهین و فحاشی کرده که منجر به عصبانیت شدید مهدی ترابی شده است.

بعد از این اتفاق هشتگی در فضای مجازی به راه افتاد که مهدی ترابی تنها نیست و هواداران استقلال نیز از او حمایت کردند.

احمد موسوی سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم در کارنامه دارد اما درگیری اش با مهدی ترابی به دلیل اعتقادات باعث شد که هواداران استقلال به حمایت از مهدی ترابی بپردازند.

جزئیات درگیری

داور بازی بعد از اتمام مسابقه در مورد اخراج ترابی گفت قطعا او مستحق اخراج بود و توضیح دیگری نداد. اما ترابی با فوتبالی خواندن این درگیری سعی کرد که نشان بدهد اتفاق خاصی رخ نداده. با این حال موسوی اظهار داشت که اخراج ترابی عادلانه بوده و داور بر اساس آنچه کاملا شنیده تصمیم گرفته. موسوی جمله دیگری هم اضافه کرد که نشان داد آنچه او در درگیری به ترابی گفته حاکی از همان جناح‌بندی‌های سیاسی است. موسوی در مورد ترابی گفت او بازیکنی است که تصور می‌کند در زمین مسابقه مصونیت دارد. هرچند اخراج این بازیکن نشان داد چنین فرضیه‌ای صحت ندارد.

در چند ماه گذشته و در فضای دوقطبی که هر کنشی رنگ و بوی سیاسی داشته این روایت که مهدی ترابی به وقایع کشور بی‌توجه است در شبکه‌های اجتماعی از سوی برخی کاربران مطرح شد. همان‌طور که در مورد خیلی از سلبریتی‌های دیگر چنین دیدگاه‌هایی به گوش رسید. احتمالا همین ذهنیت که برخورد‌هایی هم در بطن جامعه به وجود آورده در نهایت در یک بازی فوتبال هم نمود عینی پیدا کرد و باعث شد یک دعوای فوتبالی که نمونه‌اش هزاران هزار بار رخ داده به زمین سیاست سوق داده شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو