فیلم کامل خوشحالی خداداد افشاریان هنگام گل زدن استقلال به پرسپولیس

منبع: شبونه

2

1402/9/24

18:04


فیلم خوشحالی و شادی خداداد افشاریان هنگام گل خوردن پرسپولیس در دربی 102 مقابل استقلال حواشی را به همراه داشته است. ویدیویی از خداداد افشاریان رئیس کمیته انضباطی لیگ برتر کشورمان منتشر شده که در دربی ۱۰۲ هنگام گل زدن استقلال به پرسپولیس و به عبارتی گل خوردن پرسپولیس اقدام به خوشحالی و شادی کرده …

فیلم خوشحالی و شادی خداداد افشاریان هنگام گل خوردن پرسپولیس در دربی 102 مقابل استقلال حواشی را به همراه داشته است.

ویدیویی از خداداد افشاریان رئیس کمیته انضباطی لیگ برتر کشورمان منتشر شده که در دربی ۱۰۲ هنگام گل زدن استقلال به پرسپولیس و به عبارتی گل خوردن پرسپولیس اقدام به خوشحالی و شادی کرده که منجر به عصبانی شدن هواداران پرسپولیس شده است.

این در حالیست که خداداد افشاریان به این ویدیو واکنش نشان داد و گفت قبلاً می‌گفتند که من طرفدار پرسپولیس هستم و حالا می‌گویند که من استقلالی هستم وجدانم خیلی راحت است که تا به حال طرفدار هیچ تیمی جز تیم ملی ایران نبودم.

برخی‌ها می‌گویند که بعد از اعلام پنالتی برای استقلال من به سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس رفتم و در گوش او چیزی گفتم در حالی که آن شخص رضا درویش نبوده و من در مورد مسائل داوری با این شخص صحبت کردم.

فیلم کامل خوشحالی خداداد افشاریان هنگام گل زدن استقلال به پرسپولیس

لازم به ذکر است که در این ویدیو خداداد افشاریان را مشاهده می‌کنید که هنگام به ثمر رسیدن گل استقلال در دقایق پایانی به سوی شخصی که بر روی صندلی نشسته بود رفت و شخص دیگر در حال خوشحالی بوده که بر روی خداداد افشاریان پرید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو