چهره های مشهور ایرانی که 6 خرداد متولد شده اند+عکس

منبع: آکا

4

1402/3/6

13:20


اگر دوست داريد بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 6 خرداد بدنيا آمده يا در گذشته اند در ادامه با ما همراه باشید اسامی این چهره های معروف ایرانی را

آکاایران:امروز 6 خرداد ماه 1402مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون بهرام افشاری،مجید واشقانی و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

معرفی بازیگران فیلم فسیل فیلم جدید و پرفروش سینمای ایران

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 6 خرداد ماه متولد شده اند

بهرام افشاری

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

بهرام افشاری با آن قد بلندش در خاک فرو رفت! + عکس عجیب

اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

مجید واشقانی

مجید واشقانی (زاده ۶ خرداد ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است

همسر مجید واشقانی کیست؟ +تصاویر و ماجرای عاشقی مجید واشقانی

مجید واشقانی زاده خرداد ۱۳۵۹ در تهران است. واشقانی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد. و با سریالهای زیر هشت در سال ۱۳۸۹ و مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ شناخته شد، بعد در مجموعه‌های مختلف هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

بازی در نقش منصور افشار در چهارفصل سریال از سرنوشت از دیگر آثار کاری اوست. واشقانی در ریالیتی شو شبهای مافیا و جوکر و پدرخوانده نیز حضور داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو