قبض برق منزل مجید واشقانی جنجال شد یکی او را بگیرد +فیلم

منبع: شبونه

2

1402/5/26

11:26


مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش با انتشار ویدیویی از بالا بودن قبض برق خانه‌اش به شدت انتقاد کرد و گفت که برای منزل من مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان قبض برق آمده است در حالی که یک خانه آپارتمانی داریم و مصرف برق ما نسبت به ماه‌های گذشته تغییری نداشته …

قبض برق منزل مجید واشقانی جنجال شد یکی او را بگیرد +فیلم

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش با انتشار ویدیویی از بالا بودن قبض برق خانه‌اش به شدت انتقاد کرد و گفت که برای منزل من مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان قبض برق آمده است در حالی که یک خانه آپارتمانی داریم و مصرف برق ما نسبت به ماه‌های گذشته تغییری نداشته است و حتی ماه گذشته که گرمای هوا شدیدتر بود قبض ما کمتر بوده است.

واکنش مجید واشقانی به قبض برق منزل

واشقانی همچنین می‌گوید که همسایه‌هایش نیز مدعی بودند که قبض برق آنها همین حدود آمده است به نظر می‌رسد که اداره برق تلاش کرده خانوارهای پرمصرف را جریمه کند و به همین دلیل برق منزل مجید واشقانی بالای ۲ میلیون تومان آمده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی زهرا سادات عظیمی دختر قصاب کیست

بیوگرافی شهید محمد جهانگیری حادثه شاهچراغ و همسرش +عکس

سال گذشته علی کریمی نیز از بالا بودن قبض برق خانه‌اش انتقاد کرده بود و گفت که نزدیک به ۸ میلیون تومان قبض برق ویلای او بوده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل گرمای شدید هوا در کشورمان مصرف برق نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش داشته است.

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس های آزاد , بازیگری امین تارخ از اساتید بازیگری شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو