8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما


منبع: تیپ زا

6

1402/3/16

01:58


8 کفش ضروری برای کمد لباس شما 8 کفش ضروری برای کمد لباس شما : برای تکمیل هر ظاهری باید مدل های کفش ضروری را برای خانم ها داشته باشید!کفش ها می توانند لباس شما را بسازند یا خراب کنند. و این حقیقت دارد! یک جفت کفش مناسب می تواند یک لباس را به سطح […]

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما : برای تکمیل هر ظاهری باید مدل های کفش ضروری را برای خانم ها داشته باشید!کفش ها می توانند لباس شما را بسازند یا خراب کنند. و این حقیقت دارد! یک جفت کفش مناسب می تواند یک لباس را به سطح بالاتری برساند. یا برعکس، آن را به یک فاجعه مد تبدیل کنید.

کفش ها این قابلیت را دارند که تن لباس را ست کنند. یک لباس با کفش های کتانی همیشه حال و هوای بی دغدغه ای به شما می دهد، در حالی که ست کردن یک کفش به ظاهر شما می تواند به راحتی لباس را افزایش دهد.

در این پست 8 کفش ضروری برای کمد لباس زنانه را به اشتراک می گذارم. با این 8 کفش، شما باید بتوانید تقریباً هر لباسی را کامل کنید!

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

1. بوت های مچ پا مشکی

یکی از کفش های ضروری که هر خانمی در کمد لباس خود به آن نیاز دارد، بوت مشکی است. این یک کفش همه کاره است که می توانید آن را با شلوار جین، در دفتر، بیرون از شهر و هر چیز دیگری بپوشید.
بوت مشکی یک کفش پایه کلاسیک برای هر کمد لباس زنانه است. آن را با همه چیز از شلوار و جین گرفته تا دامن و لباس بپوشید. من سالها این جفت را دارم و هنوز هم قوی هستند!

نیم بوت های مشکی پوشیده ترین کفش های من در بهار، پاییز و زمستان هستند. این کفش ضروری یک کمد لباس اساسی است . علاوه بر این، تقریباً با همه چیز از شلوار و جین گرفته تا لباس و دامن خوب به نظر می رسد.

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

این یک مدل بوت عالی برای ظاهر لباس کار و لباس های مجلسی تر است، و همچنین هر روز آن را به یک مدل کفش ضروری برای خانم ها تبدیل می کند.

بوت های پنجه مربعی نیز مد روز بوده اند! آنها با شلوارهای گشاد و جین که در این فصل بسیار محبوب بوده اند، عالی به نظر می رسند. همان ظاهر لهستانی با کمی مدرن است که من آن را دوست دارم.

و اگر می‌خواهید روی این ترند حرکت کنید، بوت های پلتفرم در حال حاضر لحظاتی را سپری می‌کنند! و یک راه آسان برای دادن ظاهری به روز به هر لباس.

2. کفش کالج

کفش کالج  یک کفش اصلی برای هر کمد لباسی هستند. آنها به راحتی می توانند ظاهر غیر رسمی را تقویت کنند. پوشیدن کفش های کتانی با شلوار جین و ژاکت بسیار درهم به نظر می رسد!

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

جزئیات لباس:

کفش کالج یکی دیگر از مدل های اصلی کفش برای کمد لباس شما هستند. آنها این توانایی را دارند که یک لباس را پیچیده تر و در کنار هم نشان دهند.

ترجیح استایل من برای کالج است . من متوجه می شوم که بیشتر بلند شدن ساق پا است و کمی بیشتر از مچ پا را نشان می دهد. اما لافر قطعا برای روز به روز کاربردی تر است.

به نظر من کفش کالج نسبت به کفش تخت شیک تر به نظر می رسند اما این دو فصل اخیر در حال بازگشت هستند.

در طول بهار و تابستان، من معمولاً برای لباس‌هایم به سراغ یک رنگ کرم یا خنثی می‌روم. از آنجایی که من اغلب بوت  های مشکی می پوشم، دوست دارم گزینه سبک تری داشته باشم.

اما هرگز نمی توانید با یک کفش کلاسیک مشکی یا قهوه ای اشتباه کنید این یک کفش اساسی عالی برای کمد لباس شما است.

3. کفش ورزشی سفید

کفش‌های کتانی سفید جزء اصلی کمد لباس هستند! آنها می توانند هر ظاهری را بپوشانند و آن را برای هر روز پوشیدنی کنند.

کفش‌های کتانی سفید بهترین کفش‌های غیررسمی هستند که می‌توانند ظاهری آرام‌تر و راحت‌تر به یک لباس ببخشند. این یک کفش اساسی است که هر دختری به آن نیاز دارد و من می‌توانم بگویم که حداقل 60 درصد از زمان خود را با کفش‌های کتانی سفید می‌گذرانم، بنابراین قطعاً یک کفش ضروری است.

کفش‌های کتانی برای پوشاندن لباس‌ها و احساس بی‌خیالی‌تر عالی هستند برای مثال، پوشیدن یک کت و شلوار با یک جفت کفش غیررسمی سفید می‌تواند بسیار مدرن به نظر برسد. و ست یک جفت کفش کتانی به یک لباس شب می تواند آن را به یک لباس شیک تبدیل کند!

8 کفش ضروری برای کمد لباس شما

4. کفش مجلسی رنگ نود

وقتی شک دارید، یک کفش مجلسی خوب تقریباً هر لباسی را کامل می کند. این یک کفش کلاسیک است که هر خانمی باید داشته باشد.

کفش مجلسی رنگ نود با لباس هایی ست می شوند که تقریباً هر رنگی دارند. آنها جذابترین توانایی بلند کردن ساق پا را دارند.

کفش مجلسی رنگ نود

5. بوت های بلند زانو

بوت های تا زانو پاییز و زمستان هستند! شیک و گرم برای پوشیدن با لباس و شلوار جین به طور یکسان مناسب هستند.

بوت های زانو بلند یک کفش ضروری برای بهار، پاییز و زمستان هستند آنها یک کفش اساسی برای پوشیدن زمانی هستند که می خواهید گرم بمانید، در حالی که هنوز هم شیک و کشیده به نظر می رسند.

می‌توانید آن‌ها را با دامن‌ها و لباس‌ها، با جین و شلوار در بالا یا بالا بپوشید. مطمئناً یک کفش ضروری برای کمد لباس هر خانمی.

مانند بوت های مچ پا، من بوت های بلند تا زانو را با نوک تیز و پاشنه بلوکی. و از آنجایی که من قبلاً بوت های مچ پا مشکی دارم که دوستشان دارم، دوست دارم برای تنوع به سراغ یک جفت بوت قهوه ای بلند بروم. اما یک بوت مشکی کلاسیک نیز همیشه یک گزینه عالی است.

بوت های بلند زانو

6. کفش ورزشی 

لباس‌های ورزشی در چند سال گذشته به یک ترند بزرگ تبدیل شده‌اند بنابراین داشتن یک جفت کفش ورزشی ورزشی نیز یکی از ملزومات کمد است.

البته آنها برای تمرین عالی هستند اما همچنین برای لباس‌های غیررسمی و اسپرت شما مناسب است و یک کفش اصلی برای راحتی و انجام کارهای دویدن.

7. کفش تخت

کفش تخت برگشت! همیشه یک کفش ضروری برای کمد لباس زنانه بوده است. اما یک دقیقه از مد روز می گذرد! و من یک پست وبلاگ کامل در مورد آن اینجا نوشتم .

این کفش کلاسیک را با لباس‌ها، شلوارها، تقریباً هر چیزی که می‌خواهید کمی راحتی بیشتری داشته باشید، بپوشید، اما همچنان زنانه و شیک به نظر برسید.

کفش تخت

8. صندل بند دار

صندل های بند دار کفش مناسبی برای شب یا عصر می باشد و یک کفش ضروری است که همه خانم ها باید آن را داشته باشند!

چه تابستان باشد و چه نباشد من معتقدم داشتن یک جفت صندل پاشنه دار همچنان یک کفش ضروری است که هر خانمی باید داشته باشد.

صندل بند دار

سخن پایانی:

آن‌ها برای پوشیدن با لباس‌ها برای  شب‌های ملاقات یا حتی برای ست کردن چیزی به یک لباس غیررسمی یک کفش ضروری هستند.

رنگ‌های خنثی یک گزینه کلاسیک هستند و با همه چیز جور در می‌آیند، رنگ‌های متالیک می‌توانند کمی جذاب‌تر شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو