معرفی فیلم هیچ مشکلی نیست (No Hard Feelings 2023) ؛ یک کمدی با حضور جنیفر لارنس

معرفی فیلم هیچ مشکلی نیست (No Hard Feelings 2023) ؛ یک کمدی با حضور جنیفر لارنس


منبع: پلازا

5

1402/3/17

11:32


معرفی فیلم هیچ مشکلی نیست (No Hard Feelings 2023) ؛ یک کمدی با حضور جنیفر لارنس

فیلم هیچ مشکلی نیست یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال 2023 است که به زودی اکران خواهد شد و مخاطبان منتظر تماشای آن هستند. در این مقاله به معرفی فیلم No Hard Feelings 2023 خواهیم پرداخت.

فیلم‌های بلوغ (Coming of Age) در جهان طرفداران زیادی دارند زیرا به مسئله مهمی می‌پردازند. همه ما می‌دانیم که سن بلوغ بسیار حساس و سردرگم کننده است و انسانی که در آن سن قرار دارد، با انواع مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. این احساسات گیج کننده همگی بخاطر این هستند که فرد مورد نظر نه آنقدر کودک است که نتواند از پس کارهایش بربیاید و نه آنقدر بزرگ شده که بدون مشکلی کارهایش را انجام دهد.

فیلم هیچ مشکلی نیست به کارگردانی جین استاپنیتسکی (Gene Stupnitsky) کارگردانی شده و جان فیلیپس (John Phillips) در نوشتن فیلمنامه این اثر به او کمک کرده است. در این فیلم بازیگرانی همچون جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و اندرو بارت فلدمن (Andrew Barth Feldman) بازی می‌کنند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا به معرفی فیلم هیچ مشکلی نیست خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب:

زمان اکران فیلم هیچ مشکلی نیست

ژانر فیلم No Hard Feelings 2023 کمدی بلوغ است. این اثر به دست کمپانی سونی پیکچرز و در تاریخ 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) اکران می‌شود. مدت زمان فیلم هیچ مشکلی نیست نیز 103 دقیقه است‌.

داستان فیلم هیچ مشکلی نیست

داستان فیلم هیج مشکلی نیست

داستان در شهر مونتاوک نیویورک اتفاق می‌افتد. جایی که مدی یک زن جوان که به عنوان راننده اوبر (تاکسی اینترنتی) امرار معاش می‌کند، با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شود و ماشین خود را از دست می‌دهد. حال این زن برای ادامه زندگی باید شغلی برای خود دست و پا کند و مجبور می‌شود به دنبال یک آگهی عجیب برود. کارفرمایان جدید او پدر و مادری هستند که یک پسر 19 ساله درونگرا به نام پرسی دارند. پسر آنها زیاد با جامعه ارتباط نمی‌گیرد و اهل رابطه با جنس مخالف خود نیست. حال مدی در ازای اینکه به پسر در برقراری رابطه با جنس مخالف کمک کند و به نوعی مدت کوتاهی نقش نامزدش را بازی کند، قرار است یک ماشین به عنوان پاداش دریافت کند.

معرفی عوامل فیلم هیچ مشکلی نیست

در این بخش ابتدا به سراغ بیوگرافی کارگردان و سپس معرفی سایر عوامل فیلم می‌رویم.

جین استاپنیتسکی کارگردان فیلم

ژانر فیلم No Hard Feelings 2023

  • سن: 45 سال
  • محل تولد: کی‌یف، اوکراین

جین استاپنیتسکی نویسنده و کارگردان آمریکایی-اوکراینی در 26 اوت 1977 (4 شهریور 1356) به دنیا آمد. او در شیکاگو بزرگ شد و عمدتا با لی ایزنبرگ (Lee Eisenberg) همکاری می‌کند‌. استاپنیتسکی کار خود را نخست با همکاری در سریال معروف اداره (The Office) شروع کرد و تاکنون فیلم‌هایی همچون معلم بد (Bad Teacher) و پسران خوب (Good Boys) را در کارنامه خود دارد. او نویسنده و کارگردان فیلم هیچ مشکلی نیست است.

سایر عوامل فیلم هیچ مشکلی نیست

  • نویسندگان: جین استاپنیتسکی و جان فیلیپس
  • تهییه‌کنندگان: الکس ساکس (Alex Saks)، نایومی اودنکرک (Naomi Odenkirk)، مارک پرویسیرو (Marc Provissiero)، جنیفر لارنس و جاستین سیاروچی (Justine Ciarrocchi)
  • فیلم‌بردار: ایگیل برایلد (Eigil Bryld)

بازیگران فیلم هیچ مشکلی نیست

در این قسمت به سراغ هنرپیشه‌های فیلم می‌رویم و مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی خواهیم داشت.

جنیفر لارنس در نقش مدی بارکر

بازیگران فیلم هیچ مشکلی نیست / جنیفر لارنس در نقش مدی بارکر

  • سن: 32 سال
  • محل تولد: ایندین هیلز، آمریکا

جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی متولد 15 اوت 1990 (24 مرداد 1369) است. او بازیگری را از سال 2006 و نقش کوتاهی در سریال مانک (Monk) شروع کرد و با سریال نمایش بیل انگوال (The Bill Engvall Show) دیده شد. او سپس با فیلم زمستان استخوان‌سوز (Winter’s Bone) توجهات جهانی کسب کرد. در سال 2015 و 2016 این بازیگر موفق شد تا پرفروش‌ترین بازیگر زن جهان شود و تاکنون نیز فیلم‌های او 6 میلیون دلار در جهان به فروش رفته‌اند. جنیفر لارنس در سال 2013 در بین 100 نفر مجله تایم و در سال‌های 2013 و 2016 در بین 100 نفر مجله فوربز قرار گرفت. از آثار معروف دیگر این بازیگر باید به سری فیلم‌های مردان ایکس (X-Men film series) و بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games film series) اشاره کنیم. او در فیلم هیچ مشکلی نیست نقش اصلی را دارد.

اندرو بارت فلدمن در نقش پرسی

هنرپیشه های فیلم هیچ مشکلی نیست / اندرو بارت فلدمن در نقش پرسی

  • سن: 21 سال
  • محل تولد: منهاست، آمریکا

اندرو بارت فلدمن بازیگر و خواننده آمریکایی در 7 مه 2002 (17 اردیبهشت 1381) به دنیا آمد. او بازیگری و موسیقی را از سنین پایین شروع کرد و وقتی دبیرستانی بود برنده جایزه جیمی شد‌. این هنرپیشه تاکنون فعالیت‌هایی در زمینه تئاترهای موزیکال داشته است و نخست با  نقشی فرعی در سریال دبیرستان موزیکال: موزیکال: سریال (High School Musical: The Musical: The Series) جلوی دوربین رفت. فلدمن در فیلم جدید راهنمای توریستی برای عشق (A Tourist’s Guide to Love) نیز حضور داشت و اکنون نقش اصلی فیلم No Hard Feelings 2023 است.

متیو برودریک در نقش لایرد پدر پرسی

فیلم سینمایی فیلم هیچ مشکلی نیست / متیو برودریک در نقش لایرد پدر پرسی

  • سن: 61 سال
  • محل تولد: نیویورک، آمریکا

متیو برودریک (Matthew Broderick) یک بازیگر آمریکایی متولد 21 مارس 1962 (1 فروردین 1341) است. او بازیگری را از سال 1981 و سریال لو گرانت (Lou Grant) آغاز کرد. او در فیلمی همچون روز تعطیلی فریس بیولر (Ferris Bueller’s Day Off) درخشید و همچنین صداپیشگی کاراکتر سیمبا در انیمیشن شیرشاه (The Lion King) از کارهای ارزنده او اوست. این هنرپیشه در تئاتر نیز فعالیت دارد و از جمله فیلم‌های تاثیرگذار او می‌توانیم به فیلم‌های بازی‌های جنگ (WarGames)، گودزیلا (Godzilla)، می‌تونی روی من حساب کنی (You Can Count on Me) و آخرین شلیک (The Last Shot) اشاره کنیم. او نقشی مکمل در فیلم سینمایی فیلم هیچ مشکلی نیست را بازی می‌کند‌.

لورا بنانتی در نقش آلیسون مادر پرسی

نمرات فیلم هیچ مشکلی نیست / لورا بنانتی در نقش آلیسون مادر پرسی

  • سن: 43 سال
  • محل تولد: نیویورک، آمریکا

لورا بنانتی (Laura Benanti) بازیگر و خواننده آمریکایی در 13 ژوئیه 1979 (22 تیر 1358) به دنیا آمد. او بازیگری را از 1998 و تئاتر شروع کرد و کارهاس ارزنده‌ای نیز در این زمینه دارد‌. این بازیگر تاکنون نامزد 5 جایزه تونی شده است. او در سال 2006 نخستین بار در سریالی تلویزیونی به نام گرسنه (Starved) بازی کرد و از جمله آثار معروف او باید به سریال‌های نشویل (Nashville)، دختر سخن‌چین (Gossip Girl) و فیلم تیک…تیک…بوم! (Tick, Tick… Boom!) اشاره کنیم.

سایر هنرپیشه های فیلم هیچ مشکلی نیست عبارتند از:

  • ناتالی مورالز (Natalie Morales) در نقش سارا دوست مدی
  • اسکات مک‌آرتور (Scott MacArthur) در نقش جیم دوست مدی
  • ایبون موس-بچراچ (Ebon Moss-Bachrach) در نقش گری
  • حسن منهاج (Hasan Minhaj) در نقش داگ
  • کایلی مانی (Kyle Mooney) در نقش جودی
  • و…

بررسی فیلم No Hard Feelings 2023

هنوز این فیلم اکران نشده و  برای نقد فیلم No Hard Feelings 2023 زود است. اما باتوجه به بازیگری همچون جنیفر لارنس انتظار موفقیتی تجاری برای فیلم داریم. همچنین داستان این اثر نیز جالب است و می‌توان پیش بینی کرد که نمرات فیلم هیچ مشکلی نیست نیز بالا باشد.

سخن پایانی

دانلود فیلم No Hard Feelings 2023

با معرفی و بررسی فیلم هیچ مشکلی نیست همراه شما هستیم. تریلر فیلم No Hard Feelings 2023 منتشر شده است و مدتی دیگر خود فیلم نیز انتشار می‌شود. پیش‌بینی می‌کنید عملکرد آن چگونه باشد؟ لطفا پس از اکران و دانلود فیلم No Hard Feelings 2023 نظرات خود را درباره این اثر با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو