۹ جمله که زنان دوست دارند از شوهرشان بشنوند!

منبع: خبرنما

4

1402/3/18

09:37


اگر می‌خواهید زندگی فوق العاده‌ای کنار همسرتان داشته باشید باید مراقب او باشید. یک خانم از شوهرش کارهای سخت یا پول، خانه و ماشین گران قیمت نمی‌خواهد، بلکه بیشتر به همدلی و حمایت نیاز دارد. اگر می‌خواهید شوهر خوبی باشید نه تنها با عمل بلکه با زبان نیز محبت و عشق‌تان را به او نشان […]

۹ جمله که زنان دوست دارند از شوهرشان بشنوند!

اگر می‌خواهید زندگی فوق العاده‌ای کنار همسرتان داشته باشید باید مراقب او باشید. یک خانم از شوهرش کارهای سخت یا پول، خانه و ماشین گران قیمت نمی‌خواهد، بلکه بیشتر به همدلی و حمایت نیاز دارد. اگر می‌خواهید شوهر خوبی باشید نه تنها با عمل بلکه با زبان نیز محبت و عشق‌تان را به او نشان دهید. همیشه جملات و عبارت‌هایی وجود دارد که یک خانم دوست دارد از شوهرش بشنود.

“دوستت دارم”

این جمله دارای قدرت فوق العاده‌ای است. حتما هر روز و حداقل یک بار این جمله را به همسرتان بگویید. به او نشان دهید که عاشقش هستید تا احساس ارزشمندی کند.

“تو زیبایی…”

تعریف و تمجید از ظاهر همسرتان به او می فهماند که زنی جذاب است. همین امر نیز باعث افزایش اعتماد به نفس در او می‌شود.

“متشکرم…”

قدردانی برای کارهایی که همسرتان هر روز انجام می‌دهد، باعث دلگرمی و تلاش بیشترش می‌شود. با گفتن یک متشکرم باعث می‌شوید بداند که وجودش برای شما با ارزش و مهم است. خواه بابت پختن غذایی خوشمزه از او تشکر کنید و خواه به خاطر حضورش در زندگی تان، این عبارت باعث می‌شود بداند که دیده می‌شود و نقش مهمی در زندگی تان دارد.

“من به تو افتخار میکنم”

سعی کنید از دستاورها، کار و تلاش بی وقفه و فداکاری هایش از او تقدیر کنید. به او بگویید که به وجودش افتخار می‌کنید و خوشحالید که کنارش زندگی می‌کنید.

“روزت چطور بود؟”

وقتی از او در مورد روزی که گذارنده می‌پرسید به همسرتان نشان می‌دهید که به او توجه دارید و نگرانی‌هایش برایتان مهم است.

“من برای خاطر تو اینجا هستم”

به او احساس امنیت بدهید. از بودنتان مطمئنش کنید تا بتواند کنارتان با اطمینان خاطر زندگی کند. به او بفهمانید که همیشه کنارش هستید و به حرف هایش گوش می‌دهید. حرف هایش را گوش کنید، کمکش کنید و برای تقویت رابطه تان با او همدلی کنید.

“وجودت در خانه نعمت بزرگی است”.

درک و شناخت نقش همسرتان در ایجاد محیطی سرشار از محبت و شادی و اشاره کردن به آن خیلی مهم است. به او بگویید که وجودش چقدر در زندگی‌تان مهم است و خانواده به حضورش نیاز دارد.

“الهام بخش منی”

این که همسرتان بداند در جنبه های مختلف زندگی انگیزه بخش شما است و شما می‌توانید از او الهام بگیرید، عزت نفسش را افزایش می‌دهد.

“من به تو اعتماد دارم”

هیچ چیز بهتر از این نیست که از اعتمادی که به همسرتان دارید حرف بزنید. به او بگویید که به تصمیمات و قضاوت های همسرتان اعتماد دارید و توانایی هایش را تحسین می‌کنید.

باور کنید همسرتان بیشتر از هر چیزی نیاز به شنیدن این عبارات دارد، بنابراین حتما این عبارات را در گفتگوهایتان بیان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو