افسر اطلاعاتی سابق آمریکا از وسایل فرازمینی تحت تملک این کشور می‌گوید!

منبع: تکراتو

4

1402/3/18

21:03


براساس اطلاعاتی که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا نشر داده است، ارتش آمریکا وسایل و حتی افراد فرازمینی زیادی را در اختیار دارد!

افسر اطلاعاتی سابق آمریکا از وسایل فرازمینی تحت تملک این کشور می‌گوید!

براساس اطلاعاتی که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا نشر داده است، ارتش آمریکا وسایل و حتی افراد فرازمینی زیادی را در اختیار دارد!

باب لازار طراحان تئوری توطعه مشهور آمریکایی اطلاعاتی را مبنی‌بر استخدام خود توسط پنتاگون در حدود 40 سال پیش منتشر کرده است و می‌گوید که آمریکا به وسایل فرازمینی و یوفاها دسترسی کامل دارد. این در حالی است که یکی‌از افسران نیروی هوایی آمریکا هم مدعی شده است که ارتش این کشور توانسته وسایل نقلیه‌ای که منشأ غیرانسانی دارند را بیابد و روی آن‌ها مطالعاتی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: از رصد یوفو تا تاسیس دفتر بررسی ناهنجاری‌های همه‌جانبه!

وسایل فرازمینی تحت مالکیت آمریکا قرار دارد

باب لازار چهار دهه قبل با ادعای بازدید از منطقه 51 و کار بر روی مهندسی معکوس یوفوها سر و صدای زیادی به پا کرد و البته هنوز پای ادعای خود ایستاده است. حال یک مامور ارشد اطلاعاتی سابق آمریکا قدم در مسیر لازار گذاشته و گفته این کشور به وسایل نقلیه سالم و به نسبت سالمی با منشاء فرازمینی دسترسی یافته است.

دیوید چارلز گروش، افسر 36 ساله سابق نیروی هوایی آمریکا در گزارشی اختصاصی مربوط به وبسایت The Debrief گفته پیمانکاران دفاعی ارتش ایالات متحده وسایل نقلیه و یوفوهایی با خاستگاه و منشاء غیر انسانی و کاملاً بیگانه یافته‌اند. به ادعای وی، این یوفوها بعد از سقوط یا فرود آمدن روی زمین، به دست ایالات متحده و شرکایش افتاده‌اند.

وسایل فرازمینی تحت مالکیت آمریکا قرار دارد

بابا لازار و نقاشی یوفویی که در منطقه 51 مشاهده کرده

بر اساس گزارش منتشر شده، این افشاگر اطلاعات محرمانه زیادی از این موضوع را در اختیار کنگره آمریکا و بازرس جامعه اطلاعاتی (ICIG) قرار داده است. دیوید چارلز گروش همچنین شکایتی در این نهاد بابت انتقام‌جویی و اقدامات تلافی‌جویانه بر علیه وی در طی ماه‌های گذشته، به ثبت رسانده است.

دیوید چارلز گروش از سال 2019 تا سال 2021 به‌عنوان یکی‌از نمایندگان دفتر ملی شناسایی آمریکا در بخش تحقیق در مورد اجسام پرنده ناشناس کار کرده است. گروش در مصاحبه‌ای با خبرنگاری با نام راس کولتهارت که بخشی از آن نیز منتشر شده، به عدم دسترسی بخش فوق به اطلاعات محرمانه و همچنین سایت‌های جمع‌آوری یوفوهای سقوط کرده اشاره می‌کند.

گروش همچنین گفته علاوه‌بر یوفوهای سقوط کرده، خلبان‌های مرده و فرازمینی آن‌ها نیز توسط برخی از آژانس‌های حکومتی جمع‌آوری شده‌اند. او ادعا کرده که این آژانس‌ها برای جلوگیری از کشف شدن توسط عموم و همچنین مخفی ماندن از دید دیگر نهادهای حکومتی، راهکارهای مختلفی دارند.

وسایل فرازمینی تحت مالکیت آمریکا قرار دارد

باید به این نکته اشاره کنیم که از زمان جنگ جهانی دوم، همواره افسانه‌ها و داستان‌هایی در مورد مهندسی معکوس اجرام پرنده ناشناس توسط دولت‌های مختلف به گوش رسیده است. البته به جز ادعای افراد در این مورد، هیچ دولتی موارد این چنینی را تایید نکرده تا این مهندسی معکوس، همچنان در حد افسانه باقی بماند.

با این وجود، شاید اظهارات دیوید چارلز گروش همه چیز را تغییر دهد و خبر مهندسی معکوس و کشف آدم فضایی‌ها و وسایل نقلیه‌شان توسط بشر، به بزرگ‌ترین راز افشا شده از ابتدای تاریخ تاکنون تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وسایل فرازمینی تحت تملک آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو