تعویض نگین میکرودرمال

منبع: فوت و فن

3

1402/3/19

10:18


انجام عمل زیبایی میکرودرمال به دلیل جذابیت بالایی که در چهره فرد ایجاد می کند، در سال های اخیر محبوب و فراگیر شده است. زیباجویانی که اقدام به نصب میکرودرمال روی پوست خود می کنند، ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند.

تعویض نگین میکرودرمال

انجام عمل زیبایی میکرودرمال به دلیل جذابیت بالایی که در چهره فرد ایجاد می کند، در سال های اخیر محبوب و فراگیر شده است. زیباجویانی که اقدام به نصب میکرودرمال روی پوست خود می کنند، ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند.

تعویض نگین میکرودرمال مانند کاشت نگین میکرودرمال کاری تخصصی است که باید توسط متخصص زیبایی و با رعایت نکات بهداشتی انجام شود. پیشنهاد می کنیم برای انجام میکرودرمال و همینطور تعویض نگین میکرودرمال به مراکز تخصصی مراجعه کنید و از پزشکان متخصص زیبایی خدمات دریافت کنید. کلینیک شاهکار بیوتی، مجهزترین مرکز میکرودرمال در تهران می باشد که خدمات میکرودرمال را با کیفیتی بی نظیر به زیباجویان ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات تخصصی میکرودرمال و تعویض نگین میکرودرمال شاهکار بیوتی به آدرس اینترنتی www.shahkarbeautyland.com کافی است با شماره ثابت 02188504208 و یا شماره همراه 09921661500 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نسبت به کاشت یا تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنید.

اگر به دنبال اطلاعات جامع و دقیق در مورد میکرودرمال و انواع آن می باشید، پیشنهاد می کنیم مقاله جامع میکرودرمال چیست را مطالعه کنید.

روش های رایج میکرودرمال

میکرودرمال به دو روش رایج استفاده از سوزن و یا پانچ انجام می شود. در روش سوراخ کردن پوست با سوزن، همانطور که از نام آن پیداست، از یک سوزن مخصوص برای انجام میکرودرمال استفاده می شود. سوزن های میکرودرمال با توجه به نوع میکرودرمال و جنس و نوع بافت محل سوراخ، از سایزهای مختلفی برخوردارند. ابتدا سوزن مخصوص میکرودرمال ضد عفونی می شود و سپس با توجه به نوع و محل میکرودرمال و تشخیص متخصص زیبایی، سوراخ به عمق مشخصی در محل میکرودرمال ایجاد می شود. در آخر کاشت نگین میکرودرمال انجام می شود.

انجام مراقبت های بهداشتی بعد از میکرودرمال از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر مراقبت های لازم را انجام ندهید، امکان عفونت وجود دارد. برای آشنایی با اقدامات مراقبتی بعد از میکرودرمال به مقاله مراقبت های میکرودرمال مراجعه کنید.

در روش پانچ، محل میکرودرمال در یک حرکت ناگهانی، به عمق و شکل مشخصی که روی دستگاه پانچ میکرودرمال تنظیم شده است ایجاد می شود. تنظیم عمق سوراخ و ضخامت و سایز سوزن در این حالت نیز بسیار مهم است و باید به درستی انتخاب شود. این کار به تجربه دانش زیادی نیاز دارد و به همین دلیل توصیه می کنیم میکرودرمال و همینطور تعویض نگین میکرودرمال را در مراکز تخصصی انجام دهید. پیشنهاد ما مرکز تخصصی شاهکار بیوتی می باشد که با سال ها تجربه در انجام انواع عمل های زیبایی پزشکی و غیر پزشکی، اعتماد و رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

کاشت نگین میکرودرمال

افراد زیادی در فضای آنلاین عبارت میکرودرمال نی نی سایت را جستجو می کنند تا نظرات بقیه زیباجویان را بدانند، به همین دلیل در این بخش به طور کامل اکاشت نگین میکرودرمال را بررسی می کنیم. میکرودرمال در واقع نوعی از پیرسینگ است که در آن سوراخی تکی به صورت L شکل زیر پوست ایجاد می شود و سپس قلاب فلزی نگین میکرودرمال در این سوراخ قرار می گیرد.

برای انجام این کار محل سوراخ با اسکراب جراحی استریل شده و ضد عفونی می شود. سپس سوراخ میکرودرمال با استفاده از روش پانچ و یا با استفاده از سوزن سوراخ می شود. سوراخ به شکل حرف L انگلیسی ایجاد می شود تا قلاب میکرودرمال در آن گیر کند و جدا نشود.

عمق سوراخ میکرودرمال ایجاد شده بسیار مهم است و به مهارت متخصص نیاز دارد. اگر عمق کم یا زیاد باشد در هر دو حالت پیرسینگ سرجای خود نمی ماند و بعد از مدت کوتاهی، از سوراخ بیرون می افتد. نحوه کاشت نگین میکرودرمال به محل میکرودرمال و جنس پوست زیباجویان بستگی دارد و متخصص پوست و زیبایی با شناختی که از نوع بافت محل میکرودرمال دارد نسبت به انتخاب روش میکرودرمال اقدام می کند.

جنس نگین میکرودرمال

برای میکرودرمال از جواهرات مختلفی استفاده می شود. قیمت نگین میکرودرمال به جنس آن بستگی دارد. جنس فلز جواهر میکرودرمال می تواند از استیل، تیتانیوم، نیکل، نقره و یا طلا باشد. اگر پوست حساسی دارید توصیه می کنیم از نیکل استفاده نکنید زیرا حساسیت و آلرژی در این فلز نسبت به فلزات دیگر بیشتر است.

یکی از محبوب ترین جواهرات استفاده شده استیل ضد زنگ است و خاصیت ضد آلرژیک دارد. اما بهترین فلز برای میکرودرمال طلا است. معمولا برای جواهر میکرودرمال از طلای زرد و یا سفید با عیار 14 استفاده می شود.

زمان مناسب تعویض نگین میکرودرمال

افرادی که عمل زیبایی و سرپایی میکرودرمال را انجام می دهند ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند. تعویض نگین میکرودرمال می تواند به دلیل حساسیت به فلز استفاده شده در نگین میکرودرمال و یا به دلیل ایجاد تنوع در نوع و مدل میکرودرمال انجام شود. اما سوال اینجاست که زمان مناسب برای این کار چیست؟

سوراخ نگین میکرودرمال به حدود یک ماه زمان نیاز دارد تا به طور کامل بهبود پیدا کند. اگر قصد دارید نسبت به تعوض نگین میکرودرمال اقدام کنید، بهتر است این کار را بعد از زمان بهبود کامل انجام دهید.

به غیر از مواردی که فلز جواهرات میکرودرمال باعث ایجاد حساسیت در پوست فرد شده است، در موارد معمول حدودا بعد از 6 ماه برای تعویض نگین میکرودرمال اقدام می شود.

مراحل تعویض نگین میکرودرمال

تعویض نگین میکرودرمال باید توسط متخصص میکرودرمال انجام شود. اگر نحوه درآوردن میکرودرمال به شکل اصولی انجام نشود، ممکن است باعث پاره شدن بافت شود. این کار باید طبق اصول و با استفاده از ابزار و مواد ضد عفونی مخصوص صورت بگیرد تا سوراخ دچار عفونت نشود. گاهی اوقات نگین در جای خود سفت می شود که در این حالت به هیچ وجه نباید نگین را به زور از سوراخ بیرون کشید.

برای تعویض نگین میکرودرمال ابتدا محل سوراخ کاملا استریل و ضد عفونی می شود و سپس نگین میکرودرمال بوسیله ابزار مخصوص، با احتیاط کامل و طبق اصول، بیرون کشیده می شود. توصیه می کنیم این کار را خودتان در خانه انجام ندهید و حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. مرکز میکرودرمال شاهکار بیوتی در شرق تهران، خدمات کاشت و تعویض نگین میکرودرمال را به صورت تخصصی ارائه می دهد.

بهترین مرکز کاشت و تعویض نگین میکرودرمال در تهران

کاشت و تعویض نگین میکرودرمال کاری تخصصی و حساس می باشد و با توجه به احتمال ایجاد عوارض میکرودرمال از جمله عفونت میکرودرمال باید حتما توسط متخصص میکرودرمال صورت بگیرد. اما چگونه می توانیم بهترین مرکز میکرودرمال در تهران را بیابیم؟

برای این کار نیاز به معیار داریم. باید بدانیم یک مرکز تخصصی میکرودرمال چه ویژگی هایی باید داشته باشد. توصیه ما این است که برای کاشت و تعویض نگین میکرودرمال حتما به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن مجوزهای لازم، از پزشکان متخصص برای انجام میکرودرمال بهره می برند.

این پزشکان می توانند روی فرآیند میکرودرمال به خوبی نظارت کنند و با ایجاد شرایط مناسب به کیفیت انجام کار و جلوگیری از بروز عفونت کمک کنند. از طرفی یک مرکز تخصصی میکرودرمال باید دارای تجهیزات و دستگاه های بروز میکرودرمال باشد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تخصصی میکرودرمال کلینیک زیبایی شاهکار بیوتی است. این مرکز با استفاده از پزشکان متخصص و تجهیزات پشرفته و مواد و ابزار با کیفیت، خیال زیباجویان را برای انجام بی دردسر میکرودرمال راحت کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو