ویدیوی جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Nimona منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/3/19

21:33


در ویدیوی جدید منتشر شده از اقتباس انیمیشنی کمیک‌های اینترنتی محبوب Nimona، نیمونا خود را به بالیستر معرفی می‌کند.

ویدیوی جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Nimona منتشر شد

در ویدیوی جدید منتشر شده از اقتباس انیمیشنی کمیک‌های اینترنتی محبوب Nimona، نیمونا خود را به بالیستر معرفی می‌کند.

پس از تأخیرهای طولانی و موانع مختلف ایجاد شده بر سر راه توسعه‌ی اقتباس انیمیشنی کمیک‌های اینترنتی Nimona، به نظر می‌رسد که این کشتی طولانی طوفان‌زده سرانجام به ساحل آرامش نزدیک شده است.

اولین بار تولید اقتباس انیمیشنی از این کمیک در سال ۲۰۱۵ توسط Blue Sky Studios که از زیر مجموعه‌های کمپانی فاکس بود در دستور کار قرار گرفت؛ با این حال با خرید فاکس توسط دیزنی، شرایط پیچیده شد و این اثر با تأخیرهای متعددی مواجه شد تا جایی که سرانجام Blue Sky Studios در سال ۲۰۲۱ تعطیل شد. در زمان تعطیلی Blue Sky Studios حدود ۷۵ درصد از روند ساخت انیمیشن Nimona تکمیل شده بود.

خوشبختانه Annapura Pictures به همراه نتفلیکس تصمیم به تکمیل روند ساخت این اثر گرفتند و انیمیشن Nimora کمتر از ۱ ماه دیگر در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. حال به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار این اثر، نتفلیکس ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که بر آشنایی نیمورا و بالیستر متمرکز است.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از انیمیشن Nimona را در زیر تماشا یا دانلود کنید.

انیمیشن Nimona روایتگر داستان یک تغییر شکل‌دهنده به همین نام است که معمولاً به شکل یک دختر نوجوان در میان بقیه ظاهر می‌شود. او می‌خواهد تا به بالیستر که یک شوالیه شرور است کمک کند تا Institution که یک محفلی است که بالیستر پیش‌تر از آن اخراج شده و می‌خواهد از آن‌ها انتقام بگیرد را از بین ببرند.

انیمیشن Nimona به کارگردانی نیک برونو و تروی کوآن بر اساس فیلمنامه‌ای از رابرت ال. بیرد و لوید تیلور توسعه یافته است. از بازیگران این انیمیشن می‌توان به کلویی گریس مورتس و ریز احمد اشاره کرد. انیمیشن Nimona در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) در سرویس نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو