فیلم دختر میلر ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم دختر میلر ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران


منبع: پلازا

1

1402/10/26

21:45


فیلم دختر میلر ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم دختر میلر یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Miller’s Girl آشنا شویم.

بر اساس سایت آی‌ام‌دی‌بی ژانر فیلم سینمایی دختر میلر کمدی درام است. کارگردانی این فیلم را Jade Halley Bartlett بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم دختر میلر 26 ژانویه 2024 برابر با 6 بهمن 1402 در ایالات متحده خواهد بود. البته پیش از آن در Palm Springs Film Festival نیز به نمایش درآمد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان مارتین فریمن (Martin Freeman)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، داگمارا دومینچیک (Dagmara Domińczyk)، بشیر صلاح الدین (Bashir Salahuddin) و گیدیون ادلون (Gideon Adlon) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم سینمایی دختر میلر حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Miller’s Girl 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید نقد فیلم Miller’s Girl را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم دختر میلر

فیلم Miller's Girl

به طور خلاصه فیلم سینمایی دختر میلر داستان یک استاد و شاگرد او را دنبال می‌کند. شاگرد او یک نویسنده با استعداد است و پس از اینکه استاد به او یک تکلیف می‌دهد، این دو شخصیت تلاش می‌کنند آن‌چه که در زندگی هر یک از آن‌ها اهمیت دارد حفظ کنند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Miller’s Girl را تماشا کنید.

بازیگران فیلم دختر میلر

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم دختر میلر آشنا خواهیم شد.

مارتین فریمن

بررسی فیلم Miller's Girl 2024

مارتین فریمن یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 8 سپتامبر 1971 برابر با 17 شهریور 1350 متولد شد. او جایزه‌های بفتا و Primetime Emmy کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم The Hobbit و سریال Sherlock را نام برد که در آن در نقش کاراکتر Dr. John Watson بازی کرده بود. او همچنین در بعضی از فیلم‌های Marvel به ایفای نقش پرداخته است. مارتین فریمن در فیلم دختر میلر در نقش کاراکتر Jonathan Miller حضور داشته است.

جنا اورتگا

معرفی فیلم دختر میلر

جنا اورتگا یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 سپتامبر 2002 برابر با 5 مهر 1381 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Wednesday محصول سال 2022 نتفلیکس (Netflix) را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy شد. جنا اورتگا در فیلم Miller’s Girl ایفای نقش کاراکتر Cairo Sweet را بر عهده داشته است.

داگمارا دومینچیک

هنرپیشه های فیلم دختر میلر

داگمارا دومینچیک یک بازیگر است که در تاریخ 17 جولای 1976 برابر با 26 تیر 1355 در لهستان متولد شد و در کودکی همراه با خانواده‌اش به New York City مهاجرت کرد. از جمله سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Succession را نام برد که برای بازی در آن Screen Actors Guild Award دریافت کرد.

بشیر صلاح الدین

بازیگران فیلم دختر میلر

بشیر صلاح الدین یک بازیگر، نویسنده و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 30 ژوئن 1976 برابر با 9 تیر 1355 در Chicago متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد.

گیدیون ادلون

معرفی Miller's Girl

گیدیون ادلون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 30 مارس 1997 برابر با 10 فروردین 1376 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان Shape Island محصول سال 2023 و بازی The Walking Dead: The Final Season را نام برد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم دختر میلر پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Miller’s Girl 2024 را ببینید و اگر می‌خواهید با داستان و کاراکترهای این فیلم بیشتر آشنا شوید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم دختر میلر و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو