انیمیشن تیم زنکو به پیش ؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمیشن تیم زنکو به پیش ؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

4

1402/9/25

18:51


انیمیشن تیم زنکو به پیش ؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمیشن تیم زنکو به پیش یکی از انیمیشن‌های کودکانه نتفلیکس است که در سال 2022 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Team Zenko Go آشنا شوید.

ژانر انیمیشن تیم زنکو گو ماجراجویی و اکشن است. جک توماس (Jack Thomas) این انیمیشن را بر اساس کتاب‌های Dojo Daycare اثر کریس توگاس (Chris Tougas) تولید کرده است و کارگردانی آن را کارن جی. لوید (Karen J. Lloyd) بر عهده داشته است. همچنین DreamWorks Animation Television و Mainframe Studios در تولید این مجموعه انیمیشن نقش داشته‌اند. از جمله هنرپیشه های کارتون تیم زنکو به پیش می‌توان هارتلی برنیر (Hartley Bernier)، پنه لوپه گود (Penelope Good)، دومینیک ماریچ (Dominic Mariche)، ناکای تاکاویرا (Nakai Takawira) و دارسی هان (D’arcy Han) را نام برد.

تاریخ اکران کارتون تیم زنکو به پیش 15 مارس 2022 برابر با 24 اسفند 1400 از Netflix بود و پس از دو فصل در تاریخ 8 آگوست 2022 برابر با 17 مرداد 1401 به پایان رسید. فصل اول آن 12 و فصل دوم آن 10 قسمت دارد و بیشتر قسمت‌های آن دارای دو بخش اند. همچنین مدت زمان انیمیشن تیم زنکو به پیش در هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن Team Zenko Go 2022 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، شخصیت‌ها و نمرات آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن تیم زنکو به پیش

انیمیشن Team Zenko Go

به طور خلاصه کارتون تیم زنکو به پیش داستان گروهی از چهار کودک به اسم‌های آری، الی،‌ نیا و جکس را دنبال می‌کند که به طور خاص به آن‌ها آموزش داده شده و مخفیانه در اطراف شهر با کمک مربی‌شان، خاله یوکی، به انجام کارهای خوب می‌پردازند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Team Zenko Go را تماشا کنید.

شخصیت‌های انیمیشن Team Zenko Go

به دلیل اینکه در مورد بازیگران انیمیشن تیم زنکو به پیش اطلاع کمی موجود است، در این بخش از مقاله به معرفی بعضی از کاراکترهای این انیمیشن می‌پردازیم.

آری (Ari)

بررسی انیمیشن تیم زنکو به پیش

آری جدیدترین عضو گروه است که در ابتدای داستان به این شهر آمده است و به مادرش در اداره یک فروشگاه کتاب‌های کمیک کمک می‌کند. او یک کودک باهوش است و توانسته است این گروه را کشف کند، در حالی که دیگران متوجه این موضوع نشده بودند. آری از یک ویلچر استفاده می‌کند و همچنین ابزارهای متعددی را برای گروه اختراع می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها بازوی رباتیکی است. رنگ لباس مخصوص او نارنجی است. هارتلی برنیر نام صداپیشه این کاراکتر انیمیشن تیم زنکو به پیش است.

الی (Ellie)

معرفی انیمیشن Team Zenko Go 2022

الی یکی از عضوهای ارشد گروه است و شخصیتی هنری دارد و گاهی اوقات ممکن است مغرور و خودشیفته به نظر برسد. او در پرش بسیار مهارت دارد و همچنین می‌تواند با صدایی با شباهت بسیار زیاد به صدای دیگران صحبت کند و اغلب به گروه کمک می‌کند که پنهان بمانند. رنگ لباس مخصوص او آبی آسمانی است. نام صداپیشه این شخصیت انیمیشن Team Zenko Go پنه لوپه گود است.

جکس (Jax)

دانلود انیمیشن Team Zenko Go

جکس یکی از عضوهای ارشد گروه است و شخصیتی جسور دارد اما گاهی اوقات بیش از اندازه فکر می‌کند و حتی نکته‌های مهم زیادی را فراموش می‌کند. او علاوه بر داشتن مهارت‌های چابکی و مخفی بودن، ویژگی‌ها و حقیقت‌هایی در مورد هر کدام از افراد شهر را می‌داند و از آن‌ها در هر ماجراجویی استفاده می‌کند. رنگ لباس مخصوص او قرمز است. صداپیشه این شخصیت انیمیشن تیم زنکو به پیش دومینیک ماریچ نام دارد.

نیا (Niah)

خلاصه کارتون تیم زنکو به پیش

نیا یکی دیگر از عضوهای ارشد گروه است و حضور در طبیعت را دوست دارد. او متخصص طبیعت است و همچنین می‌تواند صداهای پرندگان را تقلید کند و در گروه‌های دیگری نیز شرکت می‌کند. رنگ لباس مخصوص او بنفش است. ناکای تاکاویرا نام صداپیشه این شخصیت کارتون Team Zenko Go است.

خاله یوکی (Auntie Yuki)

بازیگران انیمیشن تیم زنکو به پیش

خاله یوکی مربی گروه است و یک خودرو مخصوص تولید و فروش Noodle دارد. یوکی به عضوهای گروه توصیه‌هایی می‌کند که گاهی اوقات ممکن است مبهم به نظر برسند اما همیشه به آن‌ها کمک می‌کند و این برای گروه مفید است. او همچنین کمی عجیب است و تمایل دارد با پونزو بحث کند. صداپیشه این کاراکتر انیمیشن تیم زنکو به پیش دومینیک ماریچ نام دارد.

نقد کارتون تیم زنکو به پیش و نمرات آن

حال که با داستان و کاراکترهای این انیمیشن آشنا شدیم، در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن تیم زنکو به پیش و نقد آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سایت معروف آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.9 از 10 را از تعداد بسیار کمی از کاربران این سایت کسب کرده است و بهتر است خودتان چند قسمت از این انیمیشن را ببینید و اگر از نظر شما کیفیت خوبی دارد می‌توانید با فرزندتان به تماشای آن بپردازید.

بعضی از مخاطبان انیمیشن Team Zenko Go که از آن خوششان آمده است بیان کرده‌اند که یک مجموعه کارتون مثبت برای کودکان خردسال است و به آن‌ها نشان می‌دهد که برای انجام یک کار خوب لازم نیست ابرقهرمان باشند و اینکه حتی اگر در مورد بعضی از موضوع‌ها با کودکان دیگر موافق نیستند می‌توانند با هم درباره آن‌ها صحبت کنند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که آنچه انیمیشن Team Zenko Go را منحصر به فرد می‌کند این است که در داستان این انیمیشن کودکان کمک‌ها و کارهای خوب را برای معروف شدن و تحسین دیگران انجام نمی‌دهند. نقدهای بیشتر در مورد انیمیشن تیم زنکو به پیش را می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن تیم زنکو به پیش پرداختیم و در مورد داستان، شخصیت‌ها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Team Zenko Go 2022 را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید این کارتون برای فرزند شما مناسب است و می‌خواهید با او آن را تماشا کنید دانلود انیمیشن Team Zenko Go را شروع کنید. همچنین می‌توانید نظرتان را در مورد انیمیشن تیم زنکو به پیش و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمه یا انیمیشن جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را ببینند اما مقاله آن در این سایت موجود نیست می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو