فیلم ماه سرکش ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم ماه سرکش ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

2

1402/10/8

12:14


فیلم ماه سرکش ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم ماه سرکش یکی از فیلم‌های محصول آمریکا است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Rebel Moon آشنا شویم.

ژانر فیلم Rebel Moon علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی است و همچنین تماشای آن برای کودکان خردسال مناسب نیست. زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم سینمایی ماه سرکش در 15 دسامبر 2023 برابر با 24 آذر 1402 در ایالت متحده بود و سپس در تاریخ 21 دسامبر 2023 در نتفلیکس (Netflix) منتشر شد. این فیلم نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد و نسخه دیگری از آن در سال 2024 منتشر خواهد شد و همچنین گفته شده است که قسمت دوم آن در تاریخ 19 آوریل 2024 برابر با 31 فروردین 1403 اکران خواهد شد.

سوفیا بوتلا، جایمن اونسو، میخیل هایسمن، دونا به، چارلی هانم و آنتونی هاپکینز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدت زمان فیلم سینمایی ماه سرکش حدود 2 ساعت و 10 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Rebel Moon 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم ماه سرکش

فیلم Rebel Moon

به طور خلاصه فیلم سینمایی ماه سرکش از آن‌جا شروع می‌شود که یک جای آرام در یک ماه دور در معرض تهدید ارتش یک نیروی ستمگر قرار می‌گیرد و یک غریبه که در میان آن‌ها زندگی می‌کند بهترین امید آن‌ها برای بقا است. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Rebel Moon را تماشا کنید.

بازیگران فیلم ماه سرکش

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی ماه سرکش آشنا خواهیم شد.

سوفیا بوتلا

بررسی فیلم Rebel Moon 2023

سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) یک بازیگر است که در تاریخ 3 آوریل 1982 برابر با 14 فروردین 1361 در کشور الجزایر متولد شد و در کودکی با خانواده‌اش به فرانسه مهاجرت کرد. او در موزیک ویدیوهای مختلفی حضور داشته است. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Prisoners of the Ghostland محصول سال 2021 را نام برد. سوفیا بوتلا در فیلم ماه سرکش در نقش کاراکتر Kora حضور داشته است.

جایمن اونسو

بررسی فیلم Rebel Moon

جایمن اونسو (Djimon Hounsou) که در فرانسوی جیمو اونسو تلفظ می‌شود یک بازیگر است که در تاریخ 24 آوریل 1964 برابر با 4 اردیبهشت 1343 در کشور بنین متولد شد و در کودکی به فرانسه مهاجرت کرد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار شده است. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Blood Diamond و Gladiator را نام برد. جایمن اونسو در فیلم Rebel Moon ایفای نقش کاراکتر General Titus را بر عهده داشته است.

میخیل هایسمان

معرفی فیلم ماه سرکش

میخیل هایسمن (Michiel Huisman) یک بازیگر هلندی است که در تاریخ 18 جولای 1981 برابر با 27 تیر 1360 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Game of Thrones و سریال The Haunting of Hill House را نام برد. میخیل هایسمن در فیلم ماه سرکش در نقش کاراکتر Gunnar حضور داشته است.

دونا به

بازیگران فیلم ماه سرکش

دونا به (Doona Bae) یک بازیگر و عکاس اهل کره جنوبی است که در تاریخ 11 اکتبر 1979 برابر با 19 مهر 1358 در سئول (Seoul) متولد شد. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Kingdom را نام برد. دونا به در فیلم Rebel Moon در نقش کاراکتر Nemesis بازی کرده است.

آنتونی هاپکینز

بازیگران فیلم Rebel Moon

آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ولز است که در تاریخ 31 دسامبر 1937 برابر با 10 دی 1316 متولد شد. او جایزه‌های مختلفی دریافت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه‌های اسکار، بفتا، Primetime Emmy و Laurence Olivier را نام برد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Silence of the Lambs و سریال Westworld را نام برد. آنتونی هاپکینز در فیلم ماه سرکش صداپیشه کاراکتر Jimmy است.

چارلی هانم

نمرات فیلم ماه سرکش

چارلی هانم (Charlie Hunnam) یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 10 آوریل 1980 برابر با 21 فروردین 1359 متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال Sons of Anarchy شناخته شده است که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت Critics’ Choice Television Award شده بود. چارلی هانم در فیلم Rebel Moon به ایفای نقش کاراکتر Kai پرداخته است.

نقد فیلم ماه سرکش و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم ماه سرکش و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.7 از 10، 25 از 100 و 32 از 100 را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Rebel Moon به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بررسی کنید.

 Film Threat / مایکل تالبوت هینز: 88

به جای ایجاد و تکرار همان طعم یک منوی علمی تخیلی با پیچیدگی فزاینده ارائه شده است.

Original-Cin / کریس نایت: 50

فیلم Rebel Moon فیلم بسیار بدی نیست اما در مقایسه با جهان Star Wars از هر نظر شکست می‌خورد.

Screen Daily / تیم گریرسن: 40

متاسفانه، نبوغ یا الهام زیادی در فیلم Rebel Moon از اسنایدر وجود ندارد.

Empire / بدون نام: 40

با وجود برخی سکانس‌های اکشن و بیگانگان جالب آن اولین قسمت فیلم ماه سرکش یک گردش بدون تداوم در یک جهان کم تحقق یافته است.

The Irish Times / دونالد کلارک: 40

اگر می‌خواهید از تاثیرهای کلیشه‌ای و بیش از اندازه اجتناب کنید فیلمی اشتباه را انتخاب کرده‌اید.

Consequence / کلینت ورثینگتون: 33

فیلم Rebel Moon در شکل فعلی خود هم خسته‌کننده است و هم به طور ناامیدکننده‌ای کمتر از انتظار عمل کرده است.

Polygon / بدون نام: 17

فیلم ماه سرکش هم خسته کننده است و هم کیفیت تولید کمی دارد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم ماه سرکش پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Rebel Moon 2023 را ببینید و اگر با اینکه نمرات کمی دریافت کرده است می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های این فیلم بیشتر آشنا شوید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم ماه سرکش و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو