سریال برلین؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال برلین؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/10/11

10:53


سریال برلین؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال برلین محصول کشور اسپانیا است و در سال 2023 از Netflix منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Berlin آشنا شویم.

ژانر سریال Berlin درام و اکشن است. این سریال اسپین آف سریال Money Heist است و Álex Pina و Esther Martínez Lobato آن را تولید کرده‌اند. زمان پخش سریال برلین در تاریخ 29 دسامبر 2023 برابر با 8 دی 1402 از نتفلیکس بود. پدرو آلونسو، تریستان اویوآ، میشل خنر، بگونیا وارگاس و خولیو پنیا فرناندز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تعداد قسمت های سریال برلین 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن بین 40 دقیقه تا 1 ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Berlin 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال برلین

سریال Berlin

به طور خلاصه سریال Berlin داستان کاراکتر برلین را پیش از رویدادهای سریال Money Heist دنبال می‌کند. این سریال در مورد دوران اوج کاراکتر برلین است که با همکاری گروهی از سارقان حرفه‌ای برای یکی از جاه‌طلبانه‌ترین سرقت‌ها در پاریس آماده می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید سریال برلین را تماشا کنید.

بازیگران سریال برلین  

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال برلین آشنا خواهیم شد. البته ممکن است تلفظ نام‌های آن‌ها در این مقاله با زبان اصلی کمی تفاوت داشته باشد.

پدرو آلونسو

معرفی سریال Berlin 2023

پدرو آلونسو (Pedro Alonso) یک بازیگر، نویسنده و هنرمند اهل اسپانیا است که در تاریخ 21 ژوئن 1971 برابر با 31 خرداد 1350 متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال Money Heist و سریال Gran Hotel شناخته شده است.  پدرو آلونسو در سریال برلین در نقش کاراکتر Berlin حضور داشته است.

تریستان اویوآ

بررسی سریال برلین

تریستان اویوآ (Tristán Ulloa) یک بازیگر، نویسنده و کارگردان اسپانیایی است که در تاریخ 6 می 1970 برابر با 16 اردیبهشت 1349 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال El tiempo entre costuras را نام برد. تریستان اویوآ در سریال Berlin ایفای نقش کاراکتر Damián را بر عهده داشته است.

میشل جنر

نقد سریال Berlin

میشل خنر (Michelle Jenner) یک بازیگر و صداپیشه اهل اسپانیا است که در تاریخ 14 سپتامبر 1986 برابر با 23 شهریور 1365 در بارسلونا (Barcelona) متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Los herederos de la tierra محصول سال 2022 را نام برد. او همچنین در دوبله اسپانیایی بعضی از فیلم‌های مجموعه Harry Potter صداپیشه بوده است. میشل جنر در سریال برلین در نقش کاراکتر Keila بازی کرده است.

بگونیا وارگاس

بازیگران سریال برلین

بگونیا بارگاس (Begoña Vargas) یک بازیگر اسپانیایی است که در تاریخ 18 دسامبر 1999 برابر با 27 آذر 1378 در مادرید (Madrid) متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Centauro محصول سال 2022 را نام برد. بگونیا وارگاس در سریال Berlin به ایفای نقش کاراکتر Cameron پرداخته است.

خولیو پنیا فرناندز

هنرپیشه های سریال برلین

خولیو پنیا فرناندز (Julio Peña Fernández) یک بازیگر و خواننده اهل اسپانیا است که در تاریخ 15 جولای 2000 برابر با 25 تیر 1379 متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم A través de mi ventana را نام برد. خولیو پنیا فرناندز در سریال برلین در نقش کاراکتر Roi بازی کرده است.

نقد سریال Berlin 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Berlin و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.3 از 10 را دریافت کرده است. برخی از بینندگان که به سریال برلین نمرات بالا داده‌اند بیان کرده‌اند که این سریال با وجود اینکه بعضی از رویدادهای داستان آن را غیر قابل باور توصیف کرده‌اند، توانست توجه آن‌ها را جلب کند که بخواهند زودتر قسمت بعدی آن را تماشا کنند و بدانند داستان چگونه پیش خواهد رفت. آن‌ها همچنین کیفیت بازی بازیگران سریال برلین را خوب دانسته‌اند.

بعضی از افرادی که از سریال برلین خوششان نیامده است و نمرات کمی به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که سرعت پیش رفتن داستان این سریال می‌توانست آهسته‌تر باشد و همچنین برخی از سکانس‌های آن را اغراق آمیز دانسته‌اند. بعضی از افرادی که نمرات کمی به این سریال داده‌اند سریال Money Heist را دیده بودند و از آن خوششان آمده بود و انتظار داشتند که سریال Berlin نیز مانند آن بتواند برای آن‌ها رضایت‌بخش باشد اما از نظر آن‌ها این طور نبود و فقط برای کسب درآمد بیشتر بر اساس موفقیت سریال قبلی این اسپین آف را تولید کرده‌اند. نقدهای بیشتر در مورد سریال برلین را می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال برلین پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال Money Heist خوشتان می‌آید، می‌توانید این spin off که بر اساس یکی از شخصیت‌های آن است نیز تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Berlin و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی دیده‌اید که به دیگران هم آن را پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو