ویژگی‌های آمبولانس بین شهری ( راهنمای کامل + قیمت )

ویژگی‌های آمبولانس بین شهری ( راهنمای کامل + قیمت )


منبع: فوت و فن

5

1402/3/21

11:52


وظیفه اصلی آمبولانس بین شهری انتقال بیماران میباشد ، آمبولانس بین شهری برای انتقال سالخوردگان و بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند و یا نیاز به تجهیزات پزشکی دارند استفاده میشود .

ویژگی‌های آمبولانس بین شهری ( راهنمای کامل + قیمت )

 آمبولانسها از نظر تجهیزات و نوع اتومبیلها پیشرفت چشمگیری داشته اند . به طوری که در بعضی مواقع بیماران بد حال را از شهری به شهر دیگر و حتی از کشوری به کشور دیگر انتقال میدهند . این تیپ آمبولانس را معمولا آمبولانس بین شهری مینامند.

دو نوع آمبولانس بین شهری وجود دارد

آمبولانس های تیپ A   : معمولا برای بیمارانی استفاده میشود شرایط حاد بیماری را ندارند و یا در شهری درمان شده و برای مراجعه به محل سکونت خود باید به شهر دیگر منتقل شوند . آمبولانس تیپ A  تجهیزات پزشکی کمتری نسبت به تیپ  B دارد و مجهز به تجهیزات ICU نیست

آمبولانس های تیپ B : آمبولانس مجهز به تجهیزات کامل ICU  میباشد که معمولا برای بیماران با وضعیت وخیم استفاده میشود . در برخی موارد با درخواست همراه بیمار نیز برای انتقال بیمار هایی که وضعیت بیماری آنها وخیم نیست هم از این آمبولانس استفاده میشود.

پس ممکن هست بین آمبولاس تیپ A  و B  از لحاظ خودرو تفاوتی وجود نداشته باشد مثلا هر دو خودرو یک مدل از تویوتا باشند و تفات اصلی فقط در این باشد که آمبولانس تیپ B  به تجهیزات ICU  مجهز است.

راحتی بیماران در انتقال بین شهری بستگی به نوع اتومبیل و تجهیزات داخل آن دارد ، پس در انتخاب آن باید دقت نمایید که آمبولانس مدل بالا و دارای تجهیزات بروزی را تهیه نمایید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با آمبولانس بین شهری و معرفی مرکز تخصصی انتقال بین شهری بیماران در تهران با ما همراه باشید.

مرکز آمبولانس شفا

خدمات آمبولانس‌های بین شهری

وظیفه اصلی این آمبولانس ها انتقال بین شهری بیماران میباشد ، آمبولانس بین شهری در مواردی برای سالخوردگان و بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند و نشتن به روی صندلی برای آنها مقدور نیست و یا نیاز به تجهیزات پزشکی دارند استفاده میشود.

ارائه خدمات اورژانسی و پزشکی ، چکاپ بیمار طی سفر و … از وظایف پرسنل آمبولانس بین شهری میباشد

پس در هنگام درخواست آمبولانس بین شهری به این نکته توجه داشته باشید که کادر پزشکی که بیمار شما را همراهی میکند باید در کار خود تخصص کافی را داشته باشند

آمبولانس بین شهری

در این‌خصوص نیز مرکز آمبولانس شفا در تهران به‌ عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز اجاره آمبولانس‌های بین شهری ، خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز توصیه می‌کنیم حتماً از توان، تخصص و وسایل نقلیه بروز این مجموعه جهت انتقال بیمار با شرایط عالی استفاده نمایید.

پیشنهاد میکنیم مطلب (( انتقال بیمار اعصاب و روان )) را نیز بخوانید

 کلیه مراکز ارائه‌ دهنده خدمات آمبولانس خصوصی سعی نموده‌اند تا خودروهایی با تمام امکانات پزشکی در اختیار مشتریان قرار دهند. علاوه بر این، در طول مدت‌زمان سفر کادر درمان و فوریت‌های پزشکی متخصص در آمبولانس حضور دارند و همین امر باعث شده تا علاوه بر حفظ جان و سلامت بیمار، در بهترین شرایط ممکن او را به محل موردنظر منتقل کنند؛ ازاین‌رو هنگام استفاده از این آمبولانس‌ها در رابطه با سلامت بیماران خود نگرانی نداشته باشید.

برای سوار و پیاده شدن از آمبولانس ویلچر و برانکارد جدا‌شونده تعبیه شده و  این امکان را فراهم نموده تا بتوان بیماران با مشکل حرکتی را به راحتی وارد آمبولانس کرد.

فضای کابین آمبولانس به ‌گونه‌ای طراحی شده که بیمار به ‌راحتی بتواند روی تخت قرار بگیرد و در طول سفر هیچ‌گونه ضربه و آسیبی به بدن او وارد نشود. آمبولانس های بین شهری مرکز آمبولانس شفا مجهز به تشک های هوا و وکیوم هستند که تمامی ضربات ناشی از حرکت آمبولانس را دفع میکند و بیمار به گونه ای قرار میگیرد که هیچ گونه اساس ناخوشایندی از دست اندازها و تکانهای آمبولانس نداشته باشد.

آمبولانس بین شهری

قیمت آمبولانس‌های بین شهری

با توجه به این موضوع که کیفیت تجهیزات و همچنین کادر پزشکی و پیراپزشکی حاضر در آمبولانس‌ها با یکدیگر فرق می‌کند و به دلیل مجهز تر بودن آمبولانس تیپ B به تجهیزات ICU هزینه آن بیشتر از آمبولانس تیپ A   میباشد

معمولا از آمبولانس های کد دار مجهز به تجهیزات ICU , CCU  برای انتقال بین شهری بیماران استفاده میشود .و ما نیز پیشنهاد میکنیم برای انتقال هر بیماری از این نوع آمبولانس استفاده نمایید.

سخن پایانی

بخاطر شرایط کشورمان ایران مراکز آمبولانس زیادی وجود دارد که از آمبولانس ها و تجهیزات قدیمی استفاده میکنند پس باید با بررسی دقیق این مجموعه‌ها، ضمن انتخاب بهترین مرکز آمبولانس ، خدمات باکیفیتی را برای بیمار خود مهیا نمایید . مرکز آمبولانس شفا یکی از مراکز تخصصی انتقال بین شهری بیماران در شهر تهران میباشد که حتی بیماران شما را به کشورهای همسایه نیز انتقال میدهد ، توصیه می‌کنیم از خدمات تخصصی آمبولانس خصوصی شفا استفاده نمایید . این مجموعه باتجربه، ضمن فراهم نمودن باکیفیت‌ترین آمبولانس‌ها و تجهیزات پزشکی ، بهترین خدمات انتقال بیمار را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو