مایک بتایه بازیگر Breaking Bad درگذشت

منبع: گیمفا

3

1402/3/21

14:01


بازیگر سریال Breaking Bad یعنی مایک بتایه در سن ۵۲ سالگی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

مایک بتایه بازیگر Breaking Bad درگذشت

بازیگر سریال Breaking Bad یعنی مایک بتایه در سن ۵۲ سالگی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

طرفداران سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) مایک بتایه را بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در فصل چهارم و پنجم این سریال می‌شناسند. حالا گزارش شده که بازیگر این سریال درام شبکه ای‌ام‌سی از دنیا رفته است. گزارش‌های تازه منتشر شده حاکی از آن هستند که این بازیگر در سن ۵۲ سالگی و در تاریخ ۱ ماه ژوئن در خانه‌اش در میشیگان در خواب و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفته است.

خواهر وی اظهار داشته که مرگ برادرش بر اثر سکته قلبی برای آن‌ها بسیار شوکه‌کننده بوده چراکه او اصلا هیچ سابقه بیماری قلبی نداشته است. بیانیه منتشر شده از سوی خانواده این بازیگر به شرح زیر است:

با کمال تأسف من و خواهرانم باید اعلام کنیم که برادر عزیزمان از دنیا رفته است. مطمئنا کسانی که او را دوست داشتند و از توانایی طنز او که لبخند و لذت را برای افراد زیادی به ارمغان می‌آورد، دلتنگ او خواهند بود.

مایک بتایه برای اولین بار در فصل چهارم سریال «بریکینگ» نقش دنیس مارکوفسکی را بازی می‌کرد که مدیریت رختشوی خانه گاس فرینگ در آلباکرکی را برعهده داشت. او در ادامه در فصل پنجم سریال نیز حضور پیدا کرد و در پایان داستان نیز به خاطر جرائمش راهی زندان شد. با این حال، این پایان این شخصیت نبود و در نهایت، توسط والتر کشته شد. در حقیقت، والتر وایت برنامه‌ریزی کرده بود تا همه افراد گاس فرینگ را نابود کند تا جلوی افشای اطلاعات گرفته شود. مایک بتایه همچنین سابقه فعالیت کمدی زیادی نیز داشت.

منبع: movieweb

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو