تجهیزات استخر و جکوزی از بهترین برندها در فروشگاه آبیکو

تجهیزات استخر و جکوزی از بهترین برندها در فروشگاه آبیکو


منبع: فوت و فن

4

1402/3/22

09:27


تجهیزات استخر و تجهیزات جکوزی به انواع سیستم‌های مکانیکی، الکتریکی و لوله کشی استخراطلاق می‌شود که برای تاسیس و راه اندازی استخر باید از آنها استفاده شود.

تجهیزات استخر و جکوزی از بهترین برندها در فروشگاه آبیکو

تجهیزات استخر و تجهیزات جکوزی به انواع سیستم‌های مکانیکی، الکتریکی و لوله کشی استخراطلاق می‌شود که برای تاسیس و راه اندازی استخر باید از آنها استفاده شود. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات جانبی استخر می‌توان به استرینر استخر، اسکیمر، چراغ‌ استخر، گریل و گاتر و رینگ جکوزی اشاره کرد. همچنین تجهیزات و وسایل موتورخانه و تصفیه خانه استخر شامل پمپ تصفیه استخر، پمپ تصفیه جکوزی، پمپ جت جکوزی، مبدل گرمایش استخر و جکوزی و دیگ و مشعل می باشد، برای نگهداری آب استخر نیز پودر کلر، قرص کلر، شفاف کننده استخر، ضد جلبک استخر و اسید کاهش دهنده phاستخر می باشد.

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو علاوه بر شعبات متعدد فروشگاهی در استان های استخرخیز، یک فروشگاه اینترنتی لوازم استخر و تجهیزات استخر تهران می‌باشد که نمایندگی تجهیزات و لوازم استخر و جکوزی از برندهای مختلف در ایران را دارد و ارسال لوازم استخر، سونا و جکوزی را به سراسر کشور انجام میدهد و علاوه بر ملزومات استخر به تامین لوله و اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی مخصوص استخر نیز می پردازد، و آبیکو نماینده فروش اتصالات و شیر پیمتاش در ایران است و شما میتوانید لیست قیمت بروز پیمتاش را در وبسایت آبیکو مشاهده بفرمایید.همچنین می‌توانید برای آشنایی با لیست دقیق لوازم و تجهیزات استخر به نشانی اینترنتی https://bia2safa.net/goto/web/url/3350637 مراجعه نمایید.

لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی چیست؟

تجهیزات استخر برای نگهداری استخر و سیستم گرمایشی و شفاف کننده آب استخر، تصفیه و گندزدایی یا ضدعفونی کردن آب استخر و …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به انواع لوازم استخر اشاره خواهیم کرد:

  • پمپ تصفیه استخر: این پمپ گردش آب استخر را انجام داده  و زباله‌ها و ناخالصی‌ها به سمت فیلتر استخر هدایت می‌کند و آب تمیز را به استخر بر می‌گرداند.
  • فیلتر تصفیه استخر : تمامی آلاینده ها و ناخالصی های آب استخر را جدا میکند تا آب استخر شفاف تر شود.
  • مبدل حرارتی استخر از تجهیزات استخر باغی: از مبدل‌ها برای گرم کردن آب استخر و برای تنظیم دمای آب استخر استفاده می‌شود و باعث راحتی بیشتر شناگران و طولانی شدن مدت شنا می‌شود.
  • کلر زن: برای افزون کلر به آب استخر استفاده می‌شود که با از بین بردن باکتری‌های مضر به ضد عفونی کردن آب کمک می‌کند.
  • اسکیمر از انواع لوازم استخر: از طریق اسکیمر، تصفیه سطحی آب استخرانجام می شود.
  • روکش استخر از جمله تجهیزات استخر روباز: از روکش استخرها جهت تمیز نگه داشتن استخر و دور نگهداشتن استخر از زباله‌، برگ و گرد و غبار و حفظ گرمای استخر و صرفه جویی در هزینه‌های انرژی استفاده می‌شود.
  • نور پردازی و چراغ‌های استخر از تجهیزات استخر خانگی: برای بهبود ظاهر استخر و تامین روشنایی برای شنا در شب از چراغ‌های استخر استفاده می‌گردد.

تجهیزات جانبی استخر

استخرها با توجه به نوع کارکردشان که خصوصی یا عمومی هستند نیاز به تجهیزات جانبی دارند که بدون تامین آنها احداث استخر با مشکل روبرو خواهد شد. یکی از مهم‌ترین تجهیزات جانبی استخر، گریل و گاتر استخر است که در ادامه به توضیحات آن اشاره کرده‌ایم:

گریل و گاتر استخر

گریل و گاتر استخر برای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی اطراف استخر یا آب سرریز استخر کاربرد دارند که بسته به شکل استخر استخر و سیستم لوله کشی و تاسیسات تصفیه استخر و جکوزی به صورت تک پل یا دوپل یا سه پل در اطراف استخرها کار  می‌شوند. آب‌های سطحی استخر از طریق گریل به مسیر خطی گاتر استخر وارد شده و به سمت خروجی هدایت می‌شوند.

خصوصیات گریل و گاتر استخر در فروشگاه اینترنتی لوازم استخر و جکوزی آبیکو

از جمله خصوصیات و مزایای گریل استخر و گاتر استخر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر فشارهای نقطه ای مقاومت بالایی دارند.
  • شستشو و تمیز کردن آنها راحت است.
  • ضد لغزش هستند.
  • در برابر کلر استخر و جکوزی بسیار مقاوم می‌باشند و دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند.
  • گریل استخر حداکثر ایمنی و بهداشت را ارائه می‌دهد و در عین حالی دکوراسیون شیکی را برای استخر و جکوزی فراهم می‌کند. حتی اگر بدون کفش و یا پا برهنه بر روی آنها رفت و آمد کنید، لیز نخواهید خورد.

در فروشگاه آبیکو انواع گریل و گاتر استخر را می‌توانید با بهترین کیفیت تهیه و خریداری نمایید. برای مشاهده انواع گریل و گاتر استخر قابل ارائه توسط ما کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://bia2safa.net/goto/web/url/3350637گریل-استخر-و-جکوزی/

شفاف کننده آب استخر اصلی‌ترین تجهیزات و لوازم استخر و سونا و جکوزی

گاهی آب استخر زرد، سبز، کبود یا کدر می‌شود و باید به شفافیت آب استخر پرداخت. مواد شیمیایی و شفاف کننده آب استخر جهت ضدعفونی کردن و تقویت تصفیه آب استخر و جکوزی استفاده می‌شوند. از مواد شفاف کننده آب استخر و ضد جلبک استخر باید به صورت دوره‌ای استفاده شود تا میکروب‌ها و باکتری‌ها و جلبک‌ها و ذرات معلق در آب به طور کامل پاک شوند. یکی از بهترین روش‌های گندزدایی و شفاف کننده آب استخر استفاده از پودر کلر است.

از مهم‌ترین اطلاعاتی که صاحب استخر باید به آن آگاه باشد نحوه کلر زنی آب استخر و مقدار مجاز کلر است. شفاف کننده‌های آب استخر معمولا با نام منعقد کننده‌ها یا کوآگولانت در صنعت استخر معرفی می‌شوند. این مواد شیمیایی با به دام انداختن ذرات معلق آب در سیلیس‌های شیشه‌ای تصفیه استخر درون فیلتر شنی استخر سبب شفاف سازی آب استخر و جکوزی می‌شوند و از کدر شدن و زرد شدن آب جلوگیری می‌کنند. در ادامه به مهم‌ترین ضدعفونی کننده آب استخر یعنی پودر کلر اشاره کرده‌ایم:

پودر کلر

پودر کلر یا هیپوکلریت کلسیم در آب نرم تا متوسط کاربرد داشته و در دو نوع خشک و هیدراته وجود دارد. هیپوکلریت کلسیم یا پرکلرین ماده فعال و اصلی مواد سفید کننده می‌باشد. این ماده ضد میکروب بوده و هیچگونه اثر سمی از خود بر جای نمی‌گذارد. پودر کلر ارگانیسم‌های خشک و ثابت ایجاد شده روی سطوح استخر را از بین می‌برد و همانند کلر بوی بسیار قوی دارد. چراکه با مولکول‌های آب موجود در هوا واکنش می‌دهد. در نتیجه به دلیل اینکه این ماده H+ را هنگام انحلال در آب به راحتی جذب کرده، به عنوان یک باز قوی عمل می‌کند. کلر زنی استخر با پودر کلر یک روش بسیار عالی برای گندزدایی استخرها است.

مزایای استفاده از پودر کلر

از جمله مزایای پودر کلر در کلر زنی استخر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدم کدر شدن آب استخر و عدم کاهش شفافیت استخر از بهترین مزیت‌های استفاده از پودر کلر هستند.
  2. ضدعفونی کردن آب استخر با هدف پیشگیری از انتقال ویروس‌ها، بیماری‌های پوستی و همچنین تخریب انگل‌ها و ویروس‌ها از مزایای استفاده از پودر کلر در زمان کلر زنی استخر می‌باشند.
  3. از بهترین مزیت‌های استفاده از پودر کلر عدم ایجاد ته نشینی در زمان کلر زنی است.

قیمت تجهیزات استخر دماوند

در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو تمامی تجهیزات استخر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌شود. در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو می‌توانید انواع تجهیزات استخر اعم از پودر کلر و گریل و گاتر استخر و رینگ جکوزی و سیستم صفر تا صد فیلتراسیون استخر و محلول ضد جلبک استخر پولپلکس و شفاف کننده استخر و… را با تضمین قیمت مناسب خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تجهیزات استخر می‌توانید با ما در تماس باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو