تریلر اخیر بازی Fable کاملاً بر روی Xbox Series X ضبط شده بود

منبع: گیمفا

5

1402/3/22

20:19


بازی جدید و جهان‌ باز استودیوی پلی‌گراوند گیمز (Playground Games)، یعنی Fable، اولین تریلر رسمی خود را پس از گذشت تقریباً سه سال از زمان معرفی دریافت کرد. مایکروسافت در شوکیس دیشب خود چندین بازی عظیم را معرفی کرد، این شرکت نمایش خود را با تریلری جدید از جدیدترین ساخته استودیوی پلی‌گراوند گیمز، یعنی Fable، […]

تریلر اخیر بازی Fable کاملاً بر روی Xbox Series X ضبط شده بود

بازی جدید و جهان‌ باز استودیوی پلی‌گراوند گیمز (Playground Games)، یعنی Fable، اولین تریلر رسمی خود را پس از گذشت تقریباً سه سال از زمان معرفی دریافت کرد.

مایکروسافت در شوکیس دیشب خود چندین بازی عظیم را معرفی کرد، این شرکت نمایش خود را با تریلری جدید از جدیدترین ساخته استودیوی پلی‌گراوند گیمز، یعنی Fable، شروع کرد. این عنوان مورد انتظار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و به جز خبر انتشار آن بر Xbox Series X/S و PC، چیز دیگری از آن فاش نشد.

علاوه بر گنجاندن ریچارد آیواد، بازگیر سریال IT Crowd، به عنوان غول ماجرای جک و لوبیای سحر آمیز، چیزی که در مورد این رونمایی بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد، ضبط کامل تریلر از داخل بازی است.

نوپرداز اصلی بازی، یعنی لوکاس کولز، در توییتی تاکید کرد که این ویدئو توسط کنسول Xbox Series X ضبط شده است، و با وجود اینکه بهترین نمایش را از سیستم گیم‌پلی ارائه نمی‌دهد، اما وفاداری بصری آن بسیار چشمگیر است.

ما به تازگی اولین نگاه به #Fable را در طول #XboxShowcase داشتیم!

من نمی‌توانم با کلمات بیان کنم که چقدر به کل تیم به خاطر دستاوردهایی که به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنم و برای آنچه هنوز در راه است هیجان زده هستم. pic.twitter.com/zP6Xar0u1Q

— لوکاس کولز (@LukasKoelz) 11 ژوئن ۲۰۲۳

این بازی کاملاً در سری ایکس ضبط شده است.
— لوکاس کولز (@LukasKoelz) 11 ژوئن ۲۰۲۳

Fable هنوز بازه انتشاری ندارد، اندی رابینسون از VGC در مارس گذشته گزارش داد که Senua’s Saga: Hellblade 2 و Avowed عناوین کامل شده‌ای هستند که پس از Starfield منتشر می‌شوند ( هر دو در سال آینده عرضه خواهند شد). گرچه Fable هنوز «مایل‌ها دورتر» است، اما عناوین دیگری مانند Perfect Dark و Everwild نیز نزدیک به عرضه نیستند.

برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده، با ما همراه باشید.

منبع: Gaming Bolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو