خالق Fable امید زیادی به ساخته جدید پلی‌گراند گیمز دارد

منبع: گیمفا

5

1402/4/12

11:07


همه چیز عالی به‌نظر می‌رسد؛ هواداران و حتی خالق اصلی مجموعه، پس از تماشای اولین تریلر گسترده از Fable، امید بالایی به آن دارند.

خالق Fable امید زیادی به ساخته جدید پلی‌گراند گیمز دارد

همه چیز عالی به‌نظر می‌رسد؛ هواداران و حتی خالق اصلی مجموعه، پس از تماشای اولین تریلر گسترده از Fable، امید بالایی به آن دارند.

یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌های سال ۲۰۲۳، انتشار تریلر بازی جدید استودیو پلی‌گراند گیمز (Playground Games) یعنی Fable بود که در جریان رویداد Xbox Games Showcase اتفاق افتاد. اگرچه این تریلر اکثراً بر صحنه‌های CGI تمرکز داشت اما تماشای ریچارد آیوادی (Richard Ayoade)، کمدین و فیلم‌ساز بریتانیایی، خیلی از هواداران را سر حال آورد.

پس از اتفاق افتادن این رونمایی، وب‌سایت GAMERREACTOR سراغ پیتر مولینوکس (Peter Molyneux)، خالق سری Fable رفت تا نظر او را درباره بازی جدید، جویا شود. مولینوکس در ابتدا به حضور آیوادی اشاره کرد و گفت:

من به هنرپیشگی ریچارد [آیوادی] فکر کردم و به نظر من، بازیگریِ او و نمایش وسواسش به سبزیجات، فوق‌العاده بود.

او ادامه داد:

می‌دانید، چیزی که درباره Fable وجود دارد این است که مجبورید تا به خاطر بیاورید. می‌توانم به‌خاطر بیاورم زمانی را که نشسته بودم و داشتم Fable اصلی را طراحی می‌کردم و فکر می‌کنم در آن زمان، همه موافق بودیم که این بازی باید بامزه باشد چراکه بازی‌بازان نیز همین را می‌خواهند. بامزه بودنِ آن، به این خاطر نیست که لطیفه‌های زیادی در بازی وجود دارد؛ درواقع اصلاً هیچ لطیفه و جوکی در آن نیست اما بازی واقعاً بامزه است چراکه ما به بازیکنان اجازه دادیم تا از راه‌های مضحکی تعامل داشته باشند و به نظر می‌رسد که این مضحک بودن، همچنان در تریلر وجود دارد.

و در نهایت نیز مولینوکس گفت که اگرچه دوست داشت گیم‌پلی بیشتری ببیند اما تریلرِ بازی را به‌شدت دوست داشته است و فکر می‌کند چیز واقعاً خوبی در پیش است. میزان امید مولینوکس به Fable جدید، «بالا است».

Fable که هنوز تاریخ انتشاری ندارد، به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ضمناً این بازی در روز اول عرضه، روی سرویس Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو