10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 از نگاه سایت فیگار

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

6

1402/3/22

21:32


جدیدا بحث جدیدی در مورد این که چه اتفاقی در قسمت بعدی Fast X چه اتفاقی خواهد افتاد. حال می خواهیم 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 را…

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 از نگاه سایت فیگار

جدیدا بحث جدیدی در مورد این که چه اتفاقی در قسمت بعدی Fast X چه اتفاقی خواهد افتاد. حال می خواهیم 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 را برای شما بررسی کنیم.

بازگشت Gisele و Hobbs در Fast X شگفت‌انگیز بود، اما Fast & Furious 11 می‌تواند هیجان‌انگیزتر باشد اگر این 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 به حقیقت بپیوندند. همچنین بازگشت گل گدوت و راک در Fast X شگفت‌انگیز بود، اما Fast & Furious 11 می‌تواند حتی تکان‌دهنده‌تر باشد اگر مورد انتظار ترین تئوری های فیلم Fast & Furious 11 به واقعیت تبدیل شوند. انتظار می‌رفت که Fast X، آغاز پایان Fast Saga، بزرگترین گروه بازیگری را در این مجموعه داشته باشد. نه تنها مجموعه شخصیت‌های Fast X چشمگیر بود، بلکه فیلم دو نام شخصیت اصلی Gisele و Hobbs را نیز در پایان به آورد.

همه‌ی مقاله های فیلم های اکشن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های فیلم های اکشن

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

  • تئوری های مورد نظر کاربران برای فیلم Fast & Furious 11

شما می‌توانید فهرست 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

در حالی که بازگشت دواین جانسون به Fast & Furious قبل از نمایش Fast X گزارش شده بود، بازگشت گل گدوت به عنوان Gisele در Fast X یک فاش بزرگ بود. بالاخره Gisele نمرده بود، نمونه دیگری از این که چگونه هر چیزی در داستان سریع امکان پذیر است. در ادامه 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 بررسی شده که بسیار جالب و خواندنی می‌باشد.

برایان نقش مهمی در Fast & Furious 11 دارد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

بهترین تئوری های مورد نظر برای فیلم Fast & Furious 11

از زمانی که پل واکر درگذشت، Fast & Furious از بازگرداندن این شخصیت اجتناب کرده است. Fate of the Furious ، F9 و Fast X همگی ثابت کردند که برایان شخصیت خوبی است و از خانواده خود مراقبت می‌کند. با این حال، با توجه به اینکه میا هم در F9 و هم در Fast X به این فیلم اکشن پیوست، غیبت برایان بیشتر و بیشتر محسوس می‌شد.

با توجه به اینکه دانته ریس همه کسانی را که دام دوست دارد را ردیابی کرده و خانواده تورتو را تهدید می‌کند، تصور اینکه برایان برای کمک به دوستانش حاضر نشود دشوار است. به این ترتیب، برایان، که اکنون با استفاده از روش‌های جایگزینی چهره و تکنیک‌های جعلی ساخته شده است، می‌تواند نقش گسترده‌ای در Fast 11 داشته باشد که یکی از لحظات مورد انتظار در فیلم Fast & Furious 11 ، حضور برایان است.

پدر دومینیک تورتو زنده است

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

تئوری های جالب درباره فیلم Fast & Furious 11

Fast & Furious درباره خانواده می‌باشد، به این معنی که بزرگترین پیچش داستان حماسه افشای زنده بودن پدر تورتو است. مرگ جک تورتو همان چیزی است که وقایع Fast & Furious را به حرکت درآورد؛ زیرا مستقیماً باعث اولین دستگیری دام شد. به عطف به ماسبق، مرگ جک تورتو نیز دلیل بزرگ شدن جاکوب دور از دام و میا بود.

Fast & Furious تقریباً همه شخصیت‌های مرده را در این مرحله بازگردانده است، به همین دلیل است که هیچ بازنویسی مرگ برای Fast Saga خیلی دور از ذهن نیست. این تئوری های جالب درباره فیلم Fast & Furious 11  که “پدر دام زنده است” با داستان فرنچایز مطابقت دارد و در نهایت یک Fast & Furious دراماتیک را رو به جلو می‌برد، به خصوص اگر او به عنوان یک شرور برگردد.

نقد فیلم Fast and Furious 9

شخصیت هابز و شاو رایان رینولدز در Fast 11 بازمی گردد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

لحظات مورد انتظار در فیلم Fast & Furious 11

رایان رینولدز یکی از شگفت‌انگیزترین بازیگران فیلم هابز و شاو بود. رینولدز برای مدت کوتاهی در اسپین آف Fast & Furious در نقش ویکتور لاک، مامور سیا ظاهر شد که هابز را در مورد یک ماموریت مخفی مطلع می‌کند. رایان رینولدز نه تنها با دواین جانسون دوست است، بلکه دیوید لیچ، کارگردان هابز و شاو، پیش از این فیلم Deadpool 2 را کارگردانی کرده بود. به این ترتیب، رینولدز در هابز و شاو لزوماً قرار نبود معرفی یک شخصیت جدید در فرنچایز باشد.

با این حال، اگر رایان رینولدز در Fast & Furious 11 ظاهر شود، چیزی که به عنوان یک فیلم کوتاه سرگرم‌کننده شروع شد، می‌تواند به چیزی بزرگ‌تر تبدیل شود. حالا که هم شاو جیسون استاتهام و هم هابز دواین جانسون بازگشته‌اند، ویکتور لاک از رینولدز نیز می‌تواند ظاهر شود.

شخصیت هابز و شاو کوین هارت در Fast 11 ظاهر می شود

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

تئوری های مورد نظر کاربران برای فیلم Fast & Furious 11

نقش کوتاه کوین هارت در فیلم هابز و شاو شبیه به بازیگری رایان رینولدز بود. هارت و جانسون سال‌ها با هم دوست هستند و در چندین فیلم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. کوین هارت در نقش دینکلی در Hobbs & Shaw n، یک مارشال هوایی فدرال که با ماموریت هابز و شاو درگیر می‌شود، بازی کرد. شبیه به ویکتور لاک رینولدز، مارشال دینکلی هارت بسیار ابزار داستانی بود که توسط این فیلم شگفت‌انگیز جالب‌تر شد.

با توجه به اینکه هیچ برنامه اعلام شده ای برای هابز و شاو 2 وجود ندارد، یکی از عالی‌ترین و بهترین تئوری های مورد نظر برای فیلم Fast & Furious 11 این است که رایان رینولدز و کوین هارت بخشی از Fast Saga باشند. هر دو بازیگر می‌توانند در اسپین‌آف جدید The Rock’s Fast & Furious نیز بازگردند؛ اما نقشی در Fast & Furious 11 چیزی است که واقعاً باعث می‌شود این دو شخصیت بخشی از فرنچایز Fast & Furious باشند.

دومینیک تورتو در فیلم Fast & Furious 11 می میرد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

اگر Fast & Furious 11 واقعاً بخواهد تماشاگران را شوکه کند، کشتن تورتو جزء بهترین لحظات مورد انتظار در فیلم Fast & Furious 11 خواهد بود. البته مرگ دومینیک تورتو در Fast & Furious 11، بعید به نظر می‌رسد، چون نشان می‌دهد چقدر پیچیدگی بزرگی در داستان خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد فیلم Fast & Furious دیگر ساخته خواهد شد؛ زیرا وین دیزل علیرغم عدم اعلام رسمی فیلم Fast & Furious 12 را به نمایش گذاشته است. مرگ دومینیک تورتو در Fast & Furious 11 اگر هنوز فیلم دیگری در راه باشد، معنی ندارد. با این حال، اگر دنباله Fast X همانطور که در ابتدا اعلام شده بود پایان یابد، Fast & Furious می‌تواند حماسه را با مرگ Dom به پایان برساند.

تورتوی و هابز جدال جدیدی را دارند

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

مورد انتظار ترین تئوری های فیلم Fast & Furious 11

فیلم The Rock’s Hobbs تقریباً برای دو فیلم از فیلم Fast & Furious دور بوده است؛ زیرا هابز فقط در صحنه پس از فیلم Fast X ظاهر شد. بازگشت دواین جانسون به Fast & Furious در حال حاضر خبر بزرگی است، با این حال بازگشت هابز می‌تواند حتی بهتر شود، به شرطی که بین شخصیت The Rock و دومینیک تورتو وین دیزل جدالی ایجاد شود. در حالی که Dom و Hobbs از زمان پایان Fast Five در کنار یکدیگر با هم می‌جنگند، همیشه کمی تنش بین این دو شخصیت وجود داشته است. یک تنش جدید بین Dom و Hobbs لحظه فوق العاده‌ای را خواهد ساخت.

دانته ریس هابز را در فیلم Fast & Furious 11 می کشد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

بهترین تئوری های مورد نظر برای فیلم Fast & Furious 11

طرح دانته ریس در Fast X دومینیک تورتو را هدف قرار داد. با این حال، لوک هابز کسی است که واقعاً پدر دانته را کشت. شاید دومینیک تورتو ماموریتی را که با مرگ هرنان ریس به پایان رسید هدایت می‌کرد؛ اما این هابز بود که ماشه را کشید. صحنه پس از پخش فیلم Fast X به این معنی است که انتقام دانته سرانجام در Fast & Furious 11 معنا پیدا می‌کند.

دانته می‌داند که هابز مردی است که پدرش را کشته و به دنبال او می آید. با نزدیک شدن به پایان فیلم Fast & Furious، دانته می‌تواند هابز را در یک اتفاق بزرگ بکشد. اسپین‌آف جدید The Rock’s Fast & Furious این تئوری های جالب درباره فیلم Fast & Furious 11 را بسیار بعید می‌سازد.

Fast & Furious 11 با داستانی متفاوت به پایان می رسد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

لحظات مورد انتظار در فیلم Fast & Furious 11

Fast X با یک داستان جالب و غافلگیر کننده به پایان می‌رسد که با توجه به اینکه Fast & Furious 11 در ابتدا به عنوان آخرین فیلم Fast & Furious معرفی شده بود، انتظار می‌رفت. با این حال، اگر قرار باشد Fast & Furious 12 وجود داشته باشد، Fast 11 می تواند نسخه قبلی خود را کپی کرده و در یک cliffhanger نیز به پایان برسد.

تقسیم پایانی به سه قسمت دشوار است و این خطر را ایجاد می کند که پایان سریع و خشمگین بسیار پیچیده شود. با این حال، اگر به درستی انجام شود، یک Cliffhanger Fast & Furious 11 می‌تواند به فینال واقعی Fast Saga متصل شود. به جای جمله “چه اتفاقی برای آنها افتاده است؟” از مورد انتظار ترین تئوری های فیلم Fast & Furious 11 برای پایان Fast X می‌تواند با شکست قهرمانان به پایان برسد.

Fast & Furious 11 شامل سفر در زمان است

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

تئوری های جالب درباره فیلم Fast & Furious 11

پس از اینکه Fast & Furious در F9 به فضا رفت، هیچ چیز دور از ذهنی برای حماسه وجود ندارد. Fast & Furious اغلب به خاطر اینکه این حماسه آن چقدر پوچ شده است، از دزدی‌های جاده‌ای تا خلبانی ماشین‌ها در فضا مورد انتقاد قرار می‌گیرد. با این حال، بیشتر تئوری‌های پوچ تر سریع و خشمگین هرگز واقعاً اتفاق نیفتادند. برای مثال سفر در زمان یکی از عجیب ترین تئوری ها در این فثیلم خواهد بود.

اگر قرار بود Fast & Furious نظریه سفر در زمان را به واقعیت تبدیل کند، Fast & Furious 11 فیلم مناسبی برای انجام آن خواهد بود. فیلم بعدی سریع و خشمگین می‌تواند خانواده دومینیک تورتو را در حال بازبینی گذشته خود ببیند، بنابراین پیش از پایان آن، تاریخچه Fast Saga را جشن می‌گیرد. سفر در زمان در Fast & Furious 11 پوچ است زیرا غیر ممکن است؛ اما نمی‌توان این تئوری را رد کرد. در حماسه‌ای که برنامه‌های هک فوق‌العاده و ابزار بسیار پیشرفته ماشین وجود دارد، سفر در زمان نیز می‌تواند وجود داشته باشد.

Fast & Furious 11 می تواند کراس اور فرانچایز دیگری باشد

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11

یکی از تئوری های مورد نظر کاربران برای فیلم Fast & Furious 11 این است که حماسه Fast در همان جهانی اتفاق می‌افتد که یکی دیگر از فرانچایزهای مهم فرهنگ مردمی است. یکی از میم های رایج Fast & Furious در مورد اینکه فرنچایز این است که خانواده دومینیک تورتو روزی با ترانسفورمرز ملاقات می‌کنند یا با دایناسورهای پارک ژوراسیک می‌جنگند. مشابه تئوری سفر در زمان، عبور Fast & Furious با فرنچایز دیگری پس از Fast X بسیار بعید به نظر می‌رسد؛ اما نمی‌توان آن را رد کرد. به عنوان مثال، هر دو فرنچایز Fast & Furious و Jurassic World توسط یونیورسال تولید می‌شوند. حماسه Fast در حال پایان است، و آینده Fast & Furious اکنون می‌تواند در کراس اوورها با فرنچایز‌های عجیب و غریب‌تری باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 تئوری از فیلم Fast & Furious 11 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو