نگرانی طرفداران گرایمز از خالکوبی جدید خانم خواننده

نگرانی طرفداران گرایمز از خالکوبی جدید خانم خواننده


منبع: روزیاتو

3

1402/3/23

17:30


نگرانی طرفداران گرایمز از خالکوبی جدید خانم خواننده

نگرانی طرفداران گرایمز از خالکوبی جدید خانم خواننده

گرایمز خواننده ی مشهور کانادایی و شریک زندگی سابق ایلان ماسک از خالکوبی تازه اش که روی قفسه سینه اش حک شده رونمایی کرده است. این خالکوبی که گرایمز آن را با عبارت «جای زخم بیگانگان» توصیف کرده است، برخی طرفداران او را نگران کرده است.

این خواننده ی ۳۵ ساله که بعد از رابطه عاشقانه اش با مدیر شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، به چهره ی شناخته شده تری بدل شدد، چند روز قبل تصویری از یک خالکوبی سفید عجیب در اینستاگرام خود منتشر کرد. گرایمز در شرح این تصویر نوشته «جای زخم بیگانگان» و یک ایموجی سیاره نیز گذاشته است.

گرایمز در حالی این خالکوبی جدید را انجام داده که پیش تر گفته بود دوست دارد با انجام جراحی گوش هایش را به شکل «گوش های الف ها» درآورد.

با این حال، برخی طرفداران این خواننده در بخش کامنت ها نسبت به خالکوبی جدید او ابراز نگرانی کرده اند. این پست گرایمز البته بازخورداهای مثبتی هم داشته و با استقبال برخی طرفداران او رو به رو شده است.

گرایمز همچنین خالکوبی روی پایش را هم در چند عکس به رخ کشید. این خالکوبی که به رنگ قرمز است، از بالای مچ پای گرایمز آغاز می شود و تا میانه ی ران او امتداد دارد.

از وسعت و ظرافت خالکوبی پیدا است که زمان زیادی صرف آن شده اما به نظر می رسد گرایمز از نتیجه ی کار بسیار راضی است.

گرایمز که اعلام کرده هر کس از صدای او برای ساخت موسیقی با هوش مصنوعی استفاده کند، حق امتیاز آن را با او شریک خواهد شد، به تازگی از علاقه ی خود به ایجاد اصلاحاتی در بدنش گفته است.

او در سال ۲۰۲۲ نیز گفته بود قصد انجام جراحی زیبایی «گوش الفی» را دارد، موضوعی که با مخالفت شریک زندگی سابقش، ایلان ماسک مواجه شد.

بعد از آنکه گرایمز نسبت به ماندگاری جراحی ابراز نگرانی کرده بود (عدم امکان رشد مجدد غضروف گوش بعد از برداشته شدن) ماسک در واکنش به گرایمز نوشت: «مضرات جراحی زیبایی “گوش الفی” احتمالاً بیشتر از مزایای آن است.»

گرایمز جدای از فعالیت موسیقی اش که تحسین منتقدان را به دنبال داشته است، بیشتر به واسطه ی رابطه ی عاشقانه اش با ایلان ماسک، صاحب فعلی توییتر شناخته می شود.

آن ها رابطه ی خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کردند. این زوج سابق ۲ فرزند از یکدیگر دارند، یک پسر که نامش را X Æ A-Xii گذاشتند و دختری به نام Exa Dark Sideræl. با این حال آن ها پسرشان را X و دخترشان Y صدا می زنند.

آن ها در سال ۲۰۲۰ صاحب پسر خود شدند و در سال ۲۰۲۱ از جدایی به گفته ی خودشان «نصفه و نیمه» ی خود خبر دادند، گرچه کماکان با یکدیگر زندگی و پسرشان را باهم بزرگ می کردند.

در سال ۲۰۲۲ گرایمز اعلام کرد او و ماسک رابطه ی خود را از سر گرفته اند اما آن را رابطه ای که «گاهی هست و گاهی نیست» توصیف کرد. گرایمز همچنین فاش کرد که آن ها در سال ۲۰۲۱ از طریق رحم اجاره ای صاحب یک دختر شدند.

این زوج سابق چند ماه بعد در همان سال ۲۰۲۲ بار دیگر به رابطه ی خود پایان دادند.

منبع: dailymail

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو