زندگی عجیب خواهران دوقلویی که حتی همسرانشان آن ها را باهم اشتباه می گیرند + ویدئو

زندگی عجیب خواهران دوقلویی که حتی همسرانشان آن ها را باهم اشتباه می گیرند + ویدئو


منبع: روزیاتو

4

1402/8/26

15:01


زندگی عجیب خواهران دوقلویی که حتی همسرانشان آن ها را باهم اشتباه می گیرند + ویدئو

زندگی عجیب خواهران دوقلویی که حتی همسرانشان آن ها را باهم اشتباه می گیرند + ویدئو

استفانی و سامی، خواهران دوقلوی همسان ۳۰ ساله ی آمریکایی می گویند که عیناً مانند هم زندگی می کنند – آن ها خانه های مشابهی دارند و همسایه ی یکدیگرند، با همسران شان در یک روز آشنا شده و همزمان نیز باردار شده اند.

و البته اذعان کرده اند که همسران شان گاهی در تشخیص آن ها از یکدیگر دچار مشکل می شوند.

استفانی باکمن و سامی نواکوفسکی، به معنای واقعی کلمه، نسخه ی شبیه سازی شده ی یکدیگرند، اما نه فقط از جهت فیزیکی.

این دو خواهر که از زمان تولد تاکنون از یکدیگر جدا نشده اند، زندگی بسیار شبیهی هم دارند. آن ها حالا هر دو به عنوان دستیار پزشک زیبایی مشغول کارند و حتی در یک خیابان، همسایه ی یکدیگرند.

استفانی و سامی زندگی خود را در صفحه ای مشترک در اینستاگرام با کاربران به اشتراک می گذرانند که بیش از ۹۶ هزار دنبال کننده دارد. ویدئوهای آن ها ده ها میلیون بازدید داشته است.

استفانی می گوید: «همیشه بهترین دوست هم بوده ایم و به شدت باهم صمیمی و نزدیک هستیم. ما در یک خیابان زندگی می کنیم و اخیراً داریم خانه ی خودمان را می سازیم. جالب است که توانستند دو تا زمین کنار هم برایمان پیدا کنند و ما می دانستیم که آن ها برای ما هستند. هر دوی ما دستیار پزشک زیبایی هستیم و باهم در یک مرکز کار می کنیم.»

این خواهران دوقلو در عشق هم به یک اندازه خوش شانس بوده اند، طوری که هر دو با همسران «شبیه به هم» شان در یک روز آشنا شدند.

استفانی می گوید: «ما با همسران مان در یک روز، در یک سفر کاری آشنا شدیم. آن ها واقعاً شبیه به هم اند. هر دو شیفته ی ورزش کردن اند، تنیس و بازی های روزمیزی (برد گیم) بازی می کنند. صدای من و خواهرم خیلی شبیه هم است. همسران مان همیشه نمی توانند ما را از هم تشخیص دهند چون مثل هم هستیم.»

او همچنین می گوید: «من و خواهرم باهم به یک دانشگاه رفتیم و باهم هم‌اتاقی بودیم. هر دو سگ های گلدن رتریوری داریم که باهم برادرند و باهم به دنیا آمده اند. ما همزمان باهم باردار شدیم و بچه هایمان با ۳ هفته اختلاف از هم به دنیا آمدند. ماشین هایمان هم یکی است و از لباس های هم استفاده می کنیم.»

این دو خواهر مدعی هستند که همه ی شباهت های زندگی شان به یکدیگر طبیعی است و زندگی آن ها بر حسب اتفاق، مانند چهره شان، همسان شده است.

استفانی می گوید: «ما هر دو خانواده دوست هستیم اما اهمیت زیادی هم برای شغل خود قائلیم. هر دو دوست داریم در خانه و با خانواده وقت بگذرانیم، باهم آشپزی کنیم و شام بخوریم، بیرون برویم، ورزش کنیم و فعال و سالم باشیم. و اگر هر کدام از ما تصمیم بگیرد که دوباره بچه دار شود، امیدواریم که دوباره همزمان اتفاق بیافتد.»

او همچنین می گوید: «بیشتر مردم فکر می کنند که فوق العاده است که ما تا این حد به هم نزدیک هستیم و همیشه یک دوست صمیمی برای همه ی مراحل زندگی مان داریم. خانواده و دوستان مان برای ما خیلی خوشحال اند. البته که کسانی هم هستند که درک نمی کنند که ما چرا دل مان می خواهد تا این حد شبیه به هم باشیم و ما می دانیم که درک این موضوع می تواند سخت باشد، بخصوص اگر خودتان دوقلو نباشید. مردم اغلب رفتار حمایتگرانه ای با ما دارند و خوش برخوردند. آن ها ماجرای ما را خیلی دوست دارند.»

استفانی و سامی ویدئوهای زیادی از خودشان منتشر می کنند، از جمله محتواهای طنز، جزئیاتی درباره ی همسران شان و فعالیت های روزانه شان.

در یکی از این ویدئوها، استفانی و سامی کنار هم، با لباس کارشان ایستاده اند و صورت شان رو به دوربین است. همسران شان باید حدس بزنند که کی چه کسی است. همسران هر دوی آن ها درست حدس می زنند، بنابراین این بار استفانی و سامی موهای خود را می بندند، جایشان را باهم عوض می کنند و طور دیگری می ایستند. این بار هم همسران شان آن ها را درست تشخیص می دهند.

این ویدئو بیش از ۱۱/۸ میلیون بازدید داشته و بیش از ۷۵۵،۹۰۰ لایک و هزاران کامنت دریافت کرده است.

منبع: dailymail

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو