بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران

منبع: زیبامون

4

1402/3/23

20:20


در ادامه این بخش از زیبامون تعدادی از بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران را معرفی کرده ایم.

بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران

در چند سال اخیر، کاشت ناخن به یکی از کارهای زیبایی بسیار محبوب و پرطرفدار برای خانم ها تبدیل شده به گونه ای که خانم ها در هر سن و سالی که باشند، تمایل دارند از خدمات کاشت ناخن بهره مند شده و از این طریق زیبایی و مقاومت بیشتری را برای ناخن های خود ایجاد کنند. بنابراین با توجه به تقاضای روزافزون برای کاشت ناخن، تعداد افرادی که تمایل دارندکاشت ناخن را یاد بگیرید و به ارائه خدمات در این زمینه بپردازند و کسب درآمد عالی داشته باشند نیز افزایش پیدا کرده است.

خوشبختانه امروزه، تعداد زیادی از آموزشگاه های ناخن در تهران و سایر شهرها فعال هستند که به هنرجویان کمک می کنند تا مهارت کاشت ناخن را به بهترین شکل ممکن یاد بگیریند، مدرک معتبر دریافت کرده و به ارائه این خدمان بپردازند.

بنابراین اگر شما نیز قصد دارید کاشت ناخن یاد بگیرید و این سوال بارایتان ایجاد شده که چگونه ناخن کار شویم ، حتما روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید و نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم را با دقت بخوانید. همچنین نکته قابل توجهی که در رابطه با آموزش کاشت ناخن وجود دارد این است که حتما به یک مرکز یا آموزشگاه ناخن در تهران که به صورت تخصصی و حرفه ای این آموزش ها را به هنرجویان ارائه می دهند مراجعه کنید تا هم آموزش ها را با توجه به جدیدترین روش ها و متدهای روز دنیا کسب کنید و هم بعد از اتمام دوره های آموزشی بتوانید، مشتریان زیادی را جلب کنید.

در ادامه این بخش از زیبامون، تصمیم داریم تا تعدادی از بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه های ناخن در تهران را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم تا بهتر و راحتتر بتوانید آموزشگاه مورد نظر خود را برای یاد گرفتن کاشت ناخن پیدا کنید. با ما همره بمانید.

 

آشنایی با کاشت ناخن

همانطور که می دانید، انواع روش های کاشت ناخن وجود دارد که با توجه به مواد و متریال مورد استفاده برای کاشت ناخن و همچنین روشی که برای کاشت ناخن استفاده می شود، متفاوت هستند اما به طور کلی، محبوب ترین روش های کاشت ناخن در دو دسته بندی کاشت ژل و کاشت پودر قرار می گیرد. در ادامه با روش های مختلف کاشت ناخن بیشتر آشنا می شوید:

 

کاشت ناخن پودری یا اکریلیک

کاشت ناخن پودری، با استفاده از پودر و مایع مخصوص به نام لیکوئید انجام می شود و یک لایه بادوام و مستحکم روی ناخن طبیعی ایجاد می شود. ترکیب پودر و این مایع، هنگام قرار گرفتن در معرض هوا به تدریج سفت می شود و در نتیجه به ناخنکار این امکان را می دهد تا فرم و شکل ناخن ها را به بهترین شکل ممکن تغییر داده و طراحی کند و دوام و ماندگار بسیار بالایی نیز خواهد داشت. 

کاشت ناخن پودری شامل مراحل زیر است:

  • کوتاه کردن و سوهان زدن ناخن های طبیعی (مانیکور ناخن)
  • ایجاد خراش روی سطح ناخن برای چسبیدن مواد روی ناخن
  • استفاده از ماده ضد قارچ روی ناخن
  • استفاده از ترکیب پودر و مایع مخصوص، برای ایجاد خمیر مخصوص کاشت ناخن
  • پخش کردن و فرم دادن مواد مخصوص کاشت روی ناخن برای ایجاد فرم و طول مناسب برای ناخن ها (ایجاد فرم مناسب برای ناخن ها ممکن است با استفاده از تیپ یا با استفاده از فرمر انجام شود)
  • سوهان کشی و فرم دهی مواد کاشت ناخن و ایجاد ظاهری طبیعی برای ناخنها
  • لاک زدن به ناخن
  • استفاده از یک لایه ژل بر روی لاک ناخن برای ایجاد ظاهر درخشان و ماندگار برای لاک ناخن

استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد است. 

 

کاشت ناخن ژل

کاشت ناخن ژل، یک نمونه دیگر از کاشت ناخن است که به گفته متخصصان کاشت ناخن، آسیب کمتری به ناخن طبیعی وارد می کند، بوی نامطبوع و اذیت کننده ندارد، مراحل انجام ان ساده تر است و ظرافت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد می کند و همچنین دوام و ماندگاری بیشتری نیز دارد.

برای کاشت ناخن ژل، از ژل های مخصوص و اماده برای کاشت ناخن استفاده می شود و به ناخن کار اجازه می دهد تا به دقت فرم و شکل ناخن را با استفاده از این ژل طراحی کند و سپس بعد از تمام کار، در دستگاه مخصوص uv خشک می شود.

کاشت ناخن ژل شامل مراحل زیر است:

 

  • کوتاه کردن و سوهان زدن ناخن های طبیعی (مانیکور ناخن)
  • بافر زدن روی ناخن ها برای ایجاد ظاهری صاف و مناسب برای ناخن ها
  • استفاده از مواد ضد قارچ و چسب ژل روی ناخن
  • استفاده از فرمر روی ناخن های طبیعی برای ایجاد طول مناسب برای ناخن ها 
  • قرار دادن مواد ژلی روی ناخن و شکل دادن و فرم دهی به ان برای ایجاد ظاهری یکدست و منظم برای ناخن ها
  • سوهان کشی نهایی کار برای ایجاد ظاهری طبیعی و ظریف برای ناخن ها
  • استفاده از لاک ژل روی ناخن و خشک کردن لاک در دستگاه uv
  • استفاده از یک لایه ژل روی لاک ناخن برای ایجاد ظاهر درخشان و زیبا روی ناخن

کاشت ناخن با ژل ظاهری فوق العاده سبک، طبیعی و شفاف برای ناخن ایجاد می کند و از انجایی که مواد مورد استفاده برای این نوع از کاشت ناخن، معمولا بدون بو است، برای افرادی که به بو حساس هستند انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

کاشت ناخن

 

چرا باید کاشت ناخن را در بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران یا سایر شهرها یاد بگیریم؟

از آنجایی که کاشت ناخن مستقیما با سلامت ناخن در ارتباط است، لازم است که با تمام نکات و ترفندهایی که به شما کمک می کند تا یک کاشت ناخن فوق العاده حرفه ای و عالی داشته باشید و در عین حال سلامت پوست و ناخن های مراجعه کنندگان را نیز به بهترین شکل ممکن حفظ کنید، آشنا شوید و این موضوع فقط با آموزش دیدن و حضور در تخصصی ترین و حرفه ای ترین آموزشگاه های ناخن در تهران یا سایر شهرها امکان پذیر است.

در واقع با حضور در بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران، دانش و مهارت های لازم را برای انجام یک کاشت ناخن حرفه ای به شما آموزش داده می شود و می توانید تکنیک های مختلفی از جمله استفاده از پودر یا ژل برای کاشت ناخن، فرم دادن به ناخن، سوهان کشی ناخن و تکمیل کردن کاشت ناخن را به خوبی یاد بگیرید که تمام این موارد برای ایجاد یک کاشت ناخن زیبا و بادوام ضروری است.

علاوه بر این، گذراندن دوره آموزشی کاشت ناخن می تواند منجر به دریافت گواهینامه یا دیپلم شود و دریافت گواهینامه می تواند اعتبار شما را افزایش دهد و به موفقیت شما در صنعت کاشت ناخن کمک کند.

دوره های آموزشی که در بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران یا سایر شهرها برگزار می شود، معمولاً دانش نظری و تجربه عملی را پوشش می دهند. یعنی می توانید در مورد آناتومی ناخن، سلامت و ایمنی ناخن، دانش کافی در رابطه با مواد و محصولات مورد استفاده برای کاشت ناخن، اقدامات بهداشتی و ایمنی مناسب و مشاوره با مشتری اطلاعات کسب کنید و آموزش عملی به شما این امکان را می دهد که کاشت ناخن را تحت راهنمایی مربیان مجرب و متخصص در این زمینه تمرین کنید.

همچنین، برخی از دوره های آموزشی ممکن است شامل دورهایی در زمینه مدیریت کسب و کار و استراتژی های بازاریابی خاص در صنعت کاشت ناخن نیز باشند. این مهارت ها زمانی که بخواهید یک سالن ناخن برای ارائه خدمات کاشت ناخن به صورت مستقل راه اندازی کنید، می توانند ارزشمند باشند.

پیدا کردن یک آموزشگاه ناخن در تهران یا سایر شهرها که همیشه از آخرین روندها، تکنیک ها و پیشرفت های محصول در صنعت کاشت ناخن مطلع است و مهارت های خود را آپدیت نگه می دارد، بسیار مهم است و شرکت در دوره های آموزشی که در این آموزشگاه ها برگزار می شود، به شما امکان می دهد تا در مورد شیوه های فعلی کاشت ناخن بیاموزید و از پیشرفت های جدید مطلع شوید.

 

آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

 

معرفی بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران

در ادامه لیستی از بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران را آماده کردیم تا راحتتر بتوانید بهترین و مناسب ترین آموزشگاه کاشت ناخن را پیدا کرده و این مهارت را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید:

 

آکادمی کاشت ناخن رها، بهترین آموزشگاه ناخن در غرب تهران

اگر می خواهید کاشت ناخن را در اولین و پرهنرجوترین مرکز ناخن در غرب تهران یاد بگیرید، حتما سری به آکادمی کاشت ناخن رها در صادقیه تهران بزنید. این مرکز دارای  سال سابقه در زمینه آموزش کاشت ناخن است و مدرک معتبر برای کاشت ناخن را به هنرجویان خود ارائه می دهد.

شماره تماس: 09381938366

صفحه اینستاگرام: nails.academyraha

 

آکادمی شیما، یکی از بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران

تمامی دوره های کاشت ناخن در آکادمی شیوا، با بهترین کیفیت و تجهیزات و در محیطی آرام ارائه می شود. اگر به دنبال آموزش و گذراندن دوره های مبتدی و پیشرفته زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای هستید، حتما این مرکز را مورد بررسی قرار دهید.

شماره تماس: 09331891020 - 09213371353

آدرس: فلکه دوم صادقیه،روبروی مترو صادقیه

سایت: www.nail-luxery.com

 

آکادمی ملانژ، بهترین آموزشگاه ناخن در تهران

آکادمی ملانژ با مدیریت رویا اکبری در سعادت آباد، یکی از مراکز تخصصی و شناخته شده در زمینه آموزش خدمات ناخن است که می توانید این مهارت را به بهترین شکل ممکن و زیر نظر متخصصین فعال در این زمینه یاد بگیرید.

شماره تماس: 02186127713  - 09015003724

صفحه اینستاگرام: mellounge_nail

 

مرکز تخصصی ناخن نهایت، یکی از بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران

اگر به فکر سلامت و زیبایی ناخن های خود هستید و می خواهید انواع خدمات ناخن از جمله لمینیت ناخن، ژلیش ناخن، کاشت ناخن و غیره را در بهترین سالن ناخن تهران دریافت کنید، حتما به سالن ناخن نهایت که دارای دو شعبه در تهران است (شعبه شهرک غرب و شعبه فردوس شرق) مراجعه کنید و سک تجربه عالی و بی نظیر از لمینیت ناخن در تهران داشته باشید.

شماره تماس شعبه شهرک غرب: 09193761207  -  09193761208

شماره تماس شعبه فردوس: 09385555707  -  09395555707

صفحه اینستاگرام: nahayatnail

 

اموزشگاه های کاشت ناخن در تهران

 

 کاشت ناخن سیما، بهترین و قدیمی ترین آموزشگاه ناخن در سعادت آباد

در مرکز تخصصی کاشت ناخن سیما، تمام خدمات مربوط به زیبایی ناخن ها از جمله مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن، ترمیم ناخن، ژلیش، لمینت و غیره زیر نظر پرسنل اموزش دیده و متخصص در این زمینه ارائه میشود. این مرکز دارای 14 سال سابقه در زمینه انواع کاشت و خدمات ناخن است و از جمله شناخته شده ترین مراکز کاشت و ترمیم ناخن در تهران محسوب می شود که می توانید از خدمات آموزش کاشت ناخن این مرکز نیز بهره مند شوید و این مهارت را کاملا تخصصی و حرفه ای یاد بگیرید.

شماره تماس: 09384252755

صفحه اینستاگرام: sima_nailbar

 

مرکز تخصصی ناخن نادیا، تخصصی ترین آموزشگاه ناخن در تهران

در مرکز تخصصی ناخن نادیا، انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله مانیکور و پدیکور ناخن، کاشت ناخن، ترمیم ناخن، ژلیش ناخن، لمینت ناخن، انواع طراحی و دیزاین ناخن و غیره توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب به مراجعه کنندگان ارائه می شود. همچنین کلاس های اموزشی نیز در این مرکز برگزار می شود تا بتوانید خدمات ناخن را با بالاترین کیفیت یاد بگیرید.

شماره تماس: 02177153491  - 09194913133

آدرس: فلکه دوم نیرو هوایی

صفحه اینستاگرام: nadiyanailbar

 

آموزش صفر تا صد ناخن در مرکز ناخن شیما وفایی

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران، مرکز ناخن شیما وفایی است که می توانید برای آموزش صفر تا صد کاشت ناخن به این مرکز مراجعه کنید و کاشت ناخن را زیر نظر مربیان متخصص در این زمینه یاد بگیرید و مدرک معتبر دریافت نمایید.

شماره تماس: 09120410921

صفحه اینستاگرام: nail_shimavafaei

سایت: www.shimavafaeiacademy.com

 

آکادمی کاشت ناخن مونا خالصی، بهترین آموزشگاه ناخن در تهران

شما می توانید در نیل آکادمی مونا خالصی، در کنار تیم با تجربه و حرفه ای و با در اختیار داشتن امکانات کامل، کلیه متدهای به روز دنیا را آموزش می بینید و به راحتی وارد بازار کار شوید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۰۴۴۹۲

آدرس: شهرک غرب میدان صنعت بولوار فرحزادی مجتمع تجاری اداری لیدوما

صفحه اینستاگرام: nail.academic

سایت: www.academy-nail.com

 

اگر شما نیز بهترین آموزشگاه های ناخن در تهران از جمله در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران را می شناسید در کامنت معرفی کنید تا به لیست بالا اضافه شوند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو