سریال انیمیشنی The Little Mermaid ساخته می‎‌شود

منبع: گیمفا

5

1402/3/24

14:34


دیزنی به دنبال آن است تا سریال انیمیشنی The Little Mermaid را برای بیننده‌های کودک بسازد.

سریال انیمیشنی The Little Mermaid ساخته می‎‌شود

دیزنی به دنبال آن است تا سریال انیمیشنی The Little Mermaid را برای بیننده‌های کودک بسازد.

به نظر می‌رسد که دیزنی برنامه‌های جدیدی برای فرنچایز پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) دارد و حالا پس از اکران فیلم لایو اکشن آن با بازی هلی بیلی در نقش آریل، قصد دارد تا سریالی انیمیشنی مخصوص کودکان بسازد که آریل دیزنی جونیور (Disney Junior’s Ariel) نام دارد و از شبکه دیزنی جونیور نیز پخش خواهد شد.

ساخت سریال انیمیشنی «پری دریایی کوچولو» برای بیننده‌های کودک از جمله خبرهای بسیار مهمی است که در جشنواره فیلم انسی امسال‌ (Annecy Animation Festival) اعلام شده است. این سریال انیمیشنی داستان آریل را دنبال می‌کند و کاراکترهای محبوب دیگری همچون اورسلا، شاه تریتون، سباستین و فلاندرز نیز در آن حضور خواهند داشت.

در سریال انیمیشنی «پری دریایی کوچولو»، آریل پر از جذابیت، ایده‌های تازه و صدایی قدرتمند است که سعی دارد روی پای خودش بایستد و بیشتر خودش را بشناسد. او حالا باید یاد بگیرد که چطور جهان اطرافش را کاوش کند و آن را دوست داشته باشد و از صدایش برای الهام بخشیدن به دیگران استفاده کند.

علاوه بر این، آشکار شده که سریال انیمیشنی «پری دریایی کوچولو» در جهانی خیالی و الهام گرفته شده از کارائیب جریان دارد و از همین رو، بسیاری از جنبه‌های موسیقی، غذا، فستیوال‌ها، مُدها و سنت‌های مردم کارائیب نیز الهام‌بخش رویدادهای مختلف این سریال انیمیشنی خواهند بود.

سریال انیمیشنی «آریل دیزنی جونیور» قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی از شبکه دیزنی جونیور پخش شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو