بهترین کمیک های سوپر گرل از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های سوپر گرل از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

6

1402/3/25

15:30


Supergirl یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی کمیک است. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های سوپر گرل را به شما معرفی کنیم.

بهترین کمیک های سوپر گرل از نگاه سایت فیگار

Supergirl یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای دی سی کمیک است. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های سوپر گرل را به شما معرفی کنیم.

Supergirl یکی از جالب ترین قهرمانان جدید دی سی بوده است و ما فهرستی از بهترین کمیک های سوپر گرل را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. سوپر گرل یکی از قهرمانان کمیک دی سی که در سال‌های اخیر به یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین قهرمان تبدیل شده است. در حالی که پسر عموی ابرقهرمان او، سوپرمن، نه تنها همنام میراث کریپتونی است که هر دوی آنها قدرت های مشترکی دارند، بلکه به طور کلی سوپرگرل به عنوان بزرگترین محافظ زمین در کانون توجه قرار گرفته است، به خصوص اخیراً به لطف بازی فوق العاده ملیسا بنویست در Arrowverse از CW، این قهرمان دیده شد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های سوپر گرل

  • برترین کمیک های سوپر گرلدنیا دی‌ سی جیمزگان

در ادامه قرار است بهترین کمیک های سوپر گرل را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های سوپر گرل

بهترین کمیک های سوپر گرل

در طول سال‌ها، سوپرگرل ماجراجویی‌های زیادی داشته است که او را از نظر قهرمانی و اخلاقی آزمایش کرده‌اند؛ اما تعداد انگشت شماری از کمیک های Supergirl  وجود دارند که به تنهایی محبوب می‌شوند. در ادامه بهترین کمیک های سوپر گرل لیست شده است.

بیشتر بخوانید:

Red Daughter Of Krypton

بهترین کمیک های سوپر گرل

کمیک های برتر دختر شگفت انگیز

یکی از تعریف‌کننده‌ترین خط داستانی New 52 سوپرگرل، Red Daughter Of Krypton است. یکی از خطوط داستانی اصلی Supergirl در سال 2014 که جزء کمیک های برتر دختر شگفت انگیز محسوب شده، تمرکز زیادی بر مبارزات قهرمان جوان کریپتونی با خشم و خوی وحشی‌گری داشت. با احساس درد، از دست دادن و خشم عظیمی که در نبردهای او با سایبورگ، سوپرمن و هِل به وجود آمد، خشم او باعث شد که یک فانوس قرمز سرکش به دنبال او باشد. او که توسط حلقه فانوس قرمز قدرتمند می‌شود، به سپاه فانوس قرمز تحت رهبری گای گاردنر می‌پیوندد. این رویداد به شرورانی مانند لوبو، آتروسیتوس و قاتل قدرتمند و شرور می‌پردازد.

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

Supergirl: Crucible

بهترین کمیک های سوپر گرل

خواندنی ترین کمیک های سوپر گرل

کارا پس از حضور در میان سپاه فانوس قرمز، به زمین باز می‌گردد و سعی می‌کند آن را به عنوان خانه خود بپذیرد. این کمیک به دلیل اینکه او با حلقه فانوش قرمز سر کار دارد جزء خواندنی ترین کمیک های سوپر گرل قرار گرفته است. او در حالی که برای برقراری ارتباط با پسر عمویش، تلاش می‌کنند. همچنین او به عنوان یک باریستا کار می‌کند و با زندگی زمینی خود سازگار می‌شود.

سپس در یک خط داستانی غیرمنتظره، وی به طور ناگهانی به یک دنیای بیگانه مرموز منتقل می‌شود. در این دنیا، او به آکادمی Crucible می‌پیوندد، جایی که از او خواسته می‌شود به آن ملحق شود و آموزش ببیند تا به پتانسیل کامل خود به عنوان یک قهرمان دست یابد. با این حال، این آموزشگاه بیشتر از چیزی است که به نظر می‌رسد و داستان پروژه‌های Superboy و شبیه‌سازی را بررسی می‌کند.

بهترین سایدکیک های دی سی

Supergirl: Many Happy Returns

بهترین کمیک های سوپر گرل

رطرفدار ترین کمیک های سوپر گرل

این خط داستانی شبکه ارتباط عمیق سوپرگرل با جهان چندگانه را به طور کلی بررسی می‌کند. داستان شامل یک دختر شگفا انگیز قبل از بحران (کارا زور ال) می‌شود که تصادفاً در زمین جدید فرود می‌آید، جایی که سوپرگرل آن دنیا لیندا دانورز نام دارد. پس از ملاقات دو زن، آن‌ها متوجه می‌شوند که سرنوشت کارا به جهان چندگانه گره خورده است.

اگر کارا به زمین خودش برنگردد، بحران به چندجهانی پایان می‌دهد؛ اما اگر بازگردد، زندگی او به پایان می‌رسد. لیندا سعی می‌کند جای او را بگیرد اما در نهایت عاشق سوپرمن خواهد شد که صاحب فرزند می‌شود و سپس یاد می‌گیرد که فقط کارا می‌تواند فداکاری لازم را انجام دهد.

بهترین کمیک های سوپرمن

Day Of The Dollmaker

بهترین کمیک های سوپر گرل

جذاب ترین کمیک های سوپر گرل

خط داستانی بعدی یکی از پرطرفدار ترین کمیک های سوپر گرل است؛ زیرا یکی از قدیمی‌ترین دشمنان سوپرمن و هم یک شرور کاملاً جدید را در خود جای داده که وحشتناک و آزاردهنده است که سوپرگرل را به روشی کاملاً جدید به چالش می‌کشد. پس از چند نبرد کهکشانی که او را از زمین دور کرده، سوپرگرل برای یافتن کودکان گمشده در سراسر متروپلیس و سرنخ‌هایی که به Toyman شرور اشاره می‌کند، بازمی‌گردد.

تحقیقات او منجر به فاش شدن این موضوع می‌شود که تویمن پسری به نام آنتون شات دارد که به Dollmaker شرور تبدیل شد. او که می‌خواهد از پدرش انتقام بگیرد، جنایات هماهنگ شده را سازماندهی می‌کند که گرانت را می‌رباید و بچه‌های گمشده را به سربازان و عوامل پیچیده‌اش تبدیل می‌کند.

Bizarrogirl

بهترین کمیک های سوپر گرل

برترین کمیک های سوپر گرل

یکی از جذاب ترین کمیک های سوپر گرل و منحصر به فردترین جنبه‌های هر خط داستانی مربوط به خانواده “Super” باید بازگشت اجتناب ناپذیر Bizarro باشد. در داستان بعدی که ظاهر Bizarrogirl را به نمایش می‌گذارد، دوباره این اتفاق می‌افتد.

در این خط داستانی شش هفته پس از نابودی نیو کریپتون و جنگ سوپرمن‌ها اتفاق می‌افتد. در این خط داستانی، کارا برای اولین بار با Bizarrogirl که اخیراً ظاهر شده است مبارزه می کند؛ اما کمی بعد از حمله به دنیای بیزارو با خبر می شود و با خود Bizarro را برای نجات سیاره می‌آورد، تشخیص درد و از دست دادن در چشمان Bizarrogirl به عنوان همان کارا احساس از دست دادن New Krypton را می‌شد فهمید.

Escape From The Phantom Zone

بهترین کمیک های سوپر گرل

کمیک های برتر دختر شگفت انگیز

یکی از کمیک‌هایی که به عنوان یکی از داستان‌های پیوند سوپرگرل را با دیگر قهرمانان دنیای DC تقویت می‌کرد، برجسته بود فرار از منطقه فانتوم است. در این خط داستانی، سوپرگرل برای اولین بار با بت گرل ملاقات می‌کند و زمانی که سوپرگرل از بت گرل برای تحقیق کمک می‌خواهد، دوستی آن‌ها شروغ می‌شود. تحقیقات به زنی منجر می‌شود که پیام‌های تله‌پاتی کارا را از دوران زندان خود در آزمایشگاه کادموس بلک سایت ارسال می‌کند. این زن کلید منطقه فانتوم را در دست دارد و تحقیقات منجر به مبارزه دو قهرمان برای خروج از زندان قدرتمند می‌شود.

The Girl Of No Tomorrow

بهترین کمیک های سوپر گرل

خواندنی ترین کمیک های سوپر گرل

تعداد زیادی خط داستانی و شخصیت‌ها وجود دارد که داستان بعدی Supergirl را بسیار حماسی می‌کند. The Girl of No Tomorrow یکی از پرفروش ترین کمیک های سوپر گرل است. در این داستان سوپرگرل خود را مورد حمله قرار می‌دهد و قدرت‌هایش فراتر از کنترل او تقویت می‌شود. خوانندگان همچنین متوجه می‌شوند که سلینا کایل در شهر گاتهام در حال شبیه‌سازی Solomon Grundy است که هر دو به شرور آینده‌نگر Emerald Empress در کنار Indigo و Magog می‌پیوندند تا Fatal Five امروزی را تشکیل دهند. داستان همچنین شامل سوپرگرل می‌شود که وقتی فکر می‌کنند او مسئول اجازه دادن به یک شرور قدرتمند برای فرار است، زمانی که معلوم می‌شود که آن شرور پدر کریپتونی او، زور ال، مدت‌ها بودهکه از دست رفته است، جهان را به سمت سوپرگرل سوق می‌دهد.

Reign Of The Cyborg Supermen

بهترین کمیک های سوپر گرل

پرطرفدار ترین کمیک های سوپر گرل

یکی از کمیک های برتر دختر شگفت انگیز که در طول خط داستانی جدید Rebirth برای سوپرگرل باید Reign of the Cyborg Supermen باشد. در طول این خط داستانی، کارا در تلاش است تا پس از رفتن پسر عمویش سوپرمن، خود را با زندگی روی زمین وفق دهد. سوپرگرل با حضور در مدرسه، کار برای DEO خارج از شهر و زندگی با والدین خود، احساس غمگینی می‌کند و به قلعه پسر عمویش می‌رود. در آنجا، او یک سوپرمن سایبورگ را پیدا کرده که ادعا می‌کند پدر گمشده او زور-ال است. او می‌آموزد که پس از شورش علیه برینیاک که او را به این طریق ساخته بود، امیدوار است آرگو سیتی را نجات دهد.

The Hunt For Reactron

بهترین کمیک های سوپر گرل

جذاب ترین کمیک های سوپر گرل

یکی از خط داستانی که دنیای سوپرگرل را باید وارونه دید، The Hunt for Reactron باشد. داستان در زمانی شروع می‌شود که ژنرال لین زمین را علیه مردم نیو کریپتون تبدیل کرد، پس از آن نیز جهان علیه مردم نیو کریپتون تبدیل شده است. در کنار Kara Zor-El، Flamebird و Nightwing قرار دارند که برای یک جنایت مورد هدفمند قرار می‌گیرند. در طول این مدت، جهان فرض کرده است که شخصیت Mon-El دیگر زنده نیست و این سه نفر خود را برای مرگ او می‌بینند. این سه نفر باید رابطه خود را با یکدیگر و مردم در حین مبارزه با Reactron هدایت کنند.

The Last Daughter Of Krypton

بهترین کمیک های سوپر گرل

بهترین کمیک های سوپر گرل

خواندنی ترین کمیک های سوپر گرل باید خط داستانی New 52، The Last Daughter of Krypton باشد. داستان یک بازگویی مدرن از ریشه‌های سوپرگرل است که موشک او به زمین سقوط می‌کند و در سردرگمی در مورد آنچه که در آنجا انجام می‌دهد، خواهد بود. او که هیچ خاطره‌ای از آخرین روزهای زندگی خود در کریپتون ندارد، وقتی یک کال ال بالغ را می‌بیند که به عنوان یک قهرمان روی زمین زندگی می‌کند و سیاره آن‌ها ویران شده است، شوکه می‌شود. خط داستانی شامل شخصیت شروری به نام سایمون تیکو است که سوپرگرل را با استفاده از کریپتونیت دستگیر می‌کند و امیدوار است که زره تخریب ناپذیر او را مهندسی معکوس کند تا به نیروهای نظامی بفروشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های سوپر گرل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو